Lliurament de Premis IV Concurs START UPV

El guanyador Denis Felst amb l'aplicació ‘My Host’.

[ 17/05/2019 ]

La quarta edició del Concurs Start UPV Campus d’Alcoi ja té guanyadors.

El concurs està organitzat pel propi campus i Idees UPV.

L'objectiu és premiar les millors iniciatives emprenedores amb idees de negoci atenent el seu creixement, caràcter innovador, estratègia empresarial, aportació a l'entorn i incentivar la utilització de l'Espai d'Emprenedoria Start UPV del Campus d’Alcoi. Com màxima representació de la UPV ha assistit D. José Millet Roig, Vicerector d'Ocupació i Emprenedoria.

La idea del projecte guanyador de Denis Felst consisteix en una aplicació anomenada ‘My Host’. Es tracta d'una plataforma en la qual els usuaris poden crear esdeveniments privats i altres usuaris desconeguts poden assistir a ells. Cada esdeveniment té una temàtica i els usuaris poden triar al fet que tipus d'activitat acudir. Exemples d'esdeveniments que es poden crear pot ser una barbacoa, acudir a un partit de futbol, un debat de política o filosòfic… Felst afig que és “una aplicació que va dirigida a tothom”.

Criteris de valoració

Els criteris de valoració per part del jurat han sigut:

• Caràcter innovador, diferenciació i originalitat de la idea de negoci.
  • Viabilitat econòmica, financera i comercial.
  • Potencial de creació d'ocupació.
  • Nivell d'implicació real dels emprenedors i intencionalitat de la posada en marxa de la iniciativa emprenedora.
  • Capacitat de síntesi, claredat i enteniment en l'exposició davant el jurat.

Premiats

El primer premi ha sigut per a Denis Felst Guinea amb una dotació de 800 euros, premi lliurat pel Sr. José Millet.

El segond premi ha sigut per a Alejandro Marín López i Carla Vendrell Colomer, lliurat pel Director del Campus d'Alcoi de la UPV, el Sr. Juan Ignacio Torregrosa López, amb una dotació de 500 euros.

Jennifer Rincón Cordero i Wilmer Villamizar Portilla han sigut els guanyadors del tercer premi amb una dotació econòmica de 300 euros, lliurant-los el premi el Sr. Jaime Masiá, Subdirector d'Emprenedoria del Campus d'Alcoi de la UPV.

El quart premi, amb una dotació de 200 euros, ha sigut per a Javier Romera Orengo, lliurat per la Sra. Ana García Bernabeu, Directora Acadèmica del Grau d'Administració i Direcció d'Empreses del Campus d'Alcoi de la UPV.

Els dos cinquens premis han sigut per a Joan Borrás Mas i Isabel Bellido García, amb una dotació de 100 euros per a cadascun. L'encarregat de lliurar aquests cinquens premis va ser Sr. Álvaro Soler Esteban, Conseller Delegat de Multiscan Technologies, S.L,.

A més dels guanyadors, també han presentat les seues idees Adriana González, Jessica Tarazona, Camilo Esteban Vera, Lyubomir Venelinov, Maria Vicent, Carlos Ferri, Juan Enrique Martínez, Víctor Vidal, Iván Mullor, Rafa Vidal, Aarón Ramos i Manuel Terol.

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.