Campus d'Alcoi de la UPV

Mi UPV. Una millor experiència d'ús

La Universitat Politècnica de València agrupa les seues app perquè usuàries i usuaris tinguen més serveis disponibles i l'experiència resulte més còmoda.

[ 21/05/2019 ]

Mi UPV

A partir d'ara, les persones usuàries de les aplicacions mòbils de la Universitat Politècnica de València trobaran a les botigues oficials d'Android (PlayStore) i Apple (AppStore) una app més general i amb major nombre de serveis. La nova app, que té per nom "La meua UPV", reuneix en un sol paquet els serveis comuns que s'ofereixen als diferents col·lectius de la UPV.

I així, amb una única instal·lació, usuaris i usuàries podran tenir accés a diverses de les aplicacions més atractives de l'univers UPV, reunides en un sol lot: Whastnext (que permet la consulta de calendaris: classes, exàmens, activitats esportives...), TUI (amb la qual pots disposar del teu carnet universitari en el mòbil), Webmail (per a accedir al correu de la Universitat de forma senzilla), la intranet (que et permet mantenir la teua sessió iniciada durant 30 dies sense necessitat d'autenticar-te cada vegada que accedeixes) ...

A tot això, se suma la versió mòbil del PoliformaT, la cita prèvia (per a sol·licitar l'assistència mèdica i d'infermeria al Centre de Salut Juana Portaceli) i EcoWash, un servei per a reservar el llavat de l'automòbil, de forma professional i responsable amb el medi ambient.

En termes agregats, les dades d'ús d'aquestes app són significatives i comptabilitzen prop de 150.000 sessions iniciades només en els últims 12 mesos. A partir d'ara, amb La meua UPV, la instal·lació i la distribució serà més senzilla i l'experiència d'ús és gratificant.

Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids
El projecte "Taconets.com" del CEIP Isabel La Católica de L’Olleria ha resultat guanyador.
Pregunta-li a Pau Pregunta-li a Pau
Tens dubtes sobre les PAU, la matrícula o la preinscripció de 1r?
Preinscripció 19/20 Preinscripció 19/20
Des del 17 de juny al 5 de juliol de 2019.
Alumnes del Campus d'Alcoi en Hylinders Alumnes del Campus d'Alcoi en Hylinders
Empresa alcoiana dedicada a productes relacionats amb la hidràulica en general.
Visita de l'equip rectoral de la UPV al Campus d'Alcoi Visita de l'equip rectoral de la UPV al Campus d'Alcoi
Es va reunir amb l'equip directiu del campus i amb la comunitat educativa.
Gala de Graduació 2019 Gala de Graduació 2019
Tindrà lloc el divendres 28 de juny i es podrà seguir en directe.

Campanya de recollida de llibres i material escolar.