Mi UPV. Una millor experiència d'ús

La Universitat Politècnica de València agrupa les seues app perquè usuàries i usuaris tinguen més serveis disponibles i l'experiència resulte més còmoda.

[ 21/05/2019 ]

Mi UPV

A partir d'ara, les persones usuàries de les aplicacions mòbils de la Universitat Politècnica de València trobaran a les botigues oficials d'Android (PlayStore) i Apple (AppStore) una app més general i amb major nombre de serveis. La nova app, que té per nom "La meua UPV", reuneix en un sol paquet els serveis comuns que s'ofereixen als diferents col·lectius de la UPV.

I així, amb una única instal·lació, usuaris i usuàries podran tenir accés a diverses de les aplicacions més atractives de l'univers UPV, reunides en un sol lot: Whastnext (que permet la consulta de calendaris: classes, exàmens, activitats esportives...), TUI (amb la qual pots disposar del teu carnet universitari en el mòbil), Webmail (per a accedir al correu de la Universitat de forma senzilla), la intranet (que et permet mantenir la teua sessió iniciada durant 30 dies sense necessitat d'autenticar-te cada vegada que accedeixes) ...

A tot això, se suma la versió mòbil del PoliformaT, la cita prèvia (per a sol·licitar l'assistència mèdica i d'infermeria al Centre de Salut Juana Portaceli) i EcoWash, un servei per a reservar el llavat de l'automòbil, de forma professional i responsable amb el medi ambient.

En termes agregats, les dades d'ús d'aquestes app són significatives i comptabilitzen prop de 150.000 sessions iniciades només en els últims 12 mesos. A partir d'ara, amb La meua UPV, la instal·lació i la distribució serà més senzilla i l'experiència d'ús és gratificant.

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.