Mi UPV. Una millor experiència d'ús

La Universitat Politècnica de València agrupa les seues app perquè usuàries i usuaris tinguen més serveis disponibles i l'experiència resulte més còmoda.

[ 21/05/2019 ]

Mi UPV

A partir d'ara, les persones usuàries de les aplicacions mòbils de la Universitat Politècnica de València trobaran a les botigues oficials d'Android (PlayStore) i Apple (AppStore) una app més general i amb major nombre de serveis. La nova app, que té per nom "La meua UPV", reuneix en un sol paquet els serveis comuns que s'ofereixen als diferents col·lectius de la UPV.

I així, amb una única instal·lació, usuaris i usuàries podran tenir accés a diverses de les aplicacions més atractives de l'univers UPV, reunides en un sol lot: Whastnext (que permet la consulta de calendaris: classes, exàmens, activitats esportives...), TUI (amb la qual pots disposar del teu carnet universitari en el mòbil), Webmail (per a accedir al correu de la Universitat de forma senzilla), la intranet (que et permet mantenir la teua sessió iniciada durant 30 dies sense necessitat d'autenticar-te cada vegada que accedeixes) ...

A tot això, se suma la versió mòbil del PoliformaT, la cita prèvia (per a sol·licitar l'assistència mèdica i d'infermeria al Centre de Salut Juana Portaceli) i EcoWash, un servei per a reservar el llavat de l'automòbil, de forma professional i responsable amb el medi ambient.

En termes agregats, les dades d'ús d'aquestes app són significatives i comptabilitzen prop de 150.000 sessions iniciades només en els últims 12 mesos. A partir d'ara, amb La meua UPV, la instal·lació i la distribució serà més senzilla i l'experiència d'ús és gratificant.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.