Mi UPV. Una millor experiència d'ús

La Universitat Politècnica de València agrupa les seues app perquè usuàries i usuaris tinguen més serveis disponibles i l'experiència resulte més còmoda.

[ 21/05/2019 ]

Mi UPV

A partir d'ara, les persones usuàries de les aplicacions mòbils de la Universitat Politècnica de València trobaran a les botigues oficials d'Android (PlayStore) i Apple (AppStore) una app més general i amb major nombre de serveis. La nova app, que té per nom "La meua UPV", reuneix en un sol paquet els serveis comuns que s'ofereixen als diferents col·lectius de la UPV.

I així, amb una única instal·lació, usuaris i usuàries podran tenir accés a diverses de les aplicacions més atractives de l'univers UPV, reunides en un sol lot: Whastnext (que permet la consulta de calendaris: classes, exàmens, activitats esportives...), TUI (amb la qual pots disposar del teu carnet universitari en el mòbil), Webmail (per a accedir al correu de la Universitat de forma senzilla), la intranet (que et permet mantenir la teua sessió iniciada durant 30 dies sense necessitat d'autenticar-te cada vegada que accedeixes) ...

A tot això, se suma la versió mòbil del PoliformaT, la cita prèvia (per a sol·licitar l'assistència mèdica i d'infermeria al Centre de Salut Juana Portaceli) i EcoWash, un servei per a reservar el llavat de l'automòbil, de forma professional i responsable amb el medi ambient.

En termes agregats, les dades d'ús d'aquestes app són significatives i comptabilitzen prop de 150.000 sessions iniciades només en els últims 12 mesos. A partir d'ara, amb La meua UPV, la instal·lació i la distribució serà més senzilla i l'experiència d'ús és gratificant.

Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.
ERASMUS 2019-2020 2a convocatòria ERASMUS 2019-2020 2a convocatòria
Termini de sol·licitud fins al 26 de setembre de 2019.
Acte d'obertura de les universitats públiques valencianes Acte d'obertura de les universitats públiques valencianes
Inaugurat pel president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig.
Cicle del Cineclub Mediterráneo Cinecafetazo Cicle del Cineclub Mediterráneo Cinecafetazo
Les dones en l'imaginari cinematogràfic