Pregunta-li a Pau

Tens dubtes sobre les PAU, la matrícula o la preinscripció de 1r? El nou assistent virtual (bot de conversa) de la UPV te les aclareix.

[ 04/06/2019 ]
Bot de conversa PAU

Quan tenen lloc els exàmens de les proves d'accés a la universitat (PAU)?, quan i com podré conèixer la meua nota?, puc presentar-me a millorar-la?, mantindré la meua nota de juny si no ho aconseguisc?, puc fer la preinscripció sense tenir la meua nota de juliol?

Aquestes són només algunes de les moltes preguntes que, ara mateix, es fa bona part dels estudiants que es presenten a les pròximes PAU. Per a resoldre-les, la Universitat Politècnica de València (UPV) presenta Pau, el seu nou assistent virtual, un agent conversacional que permetrà a tota persona interessada resoldre qualsevol incògnita referent a això, tant en valencià com en castellà.

Operatiu les 24 hores del dia, Pau és el resultat de l'aplicació de la intel·ligència artificial a les necessitats comunicatives actuals, i naix, senzillament, amb l'objecte de fer-te la vida més fàcil.

Així doncs, ja saps, davant qualsevol dubte, entra en la web de la UPV i, en la icona de baix a la dreta, pregunta-li a Pau.

Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.
ERASMUS 2019-2020 2a convocatòria ERASMUS 2019-2020 2a convocatòria
Termini de sol·licitud fins al 26 de setembre de 2019.
Acte d'obertura de les universitats públiques valencianes Acte d'obertura de les universitats públiques valencianes
Inaugurat pel president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig.
Cicle del Cineclub Mediterráneo Cinecafetazo Cicle del Cineclub Mediterráneo Cinecafetazo
Les dones en l'imaginari cinematogràfic