Pregunta-li a Pau

Tens dubtes sobre les PAU, la matrícula o la preinscripció de 1r? El nou assistent virtual (chatbot) de la UPV te les aclareix.

[ 15/07/2019 ]
Chatbot PAU

Quan tenen lloc els exàmens de les proves d'accés a la universitat (PAU)?, quan i com podré conèixer la meua nota?, puc presentar-me a millorar-la?, mantindré la meua nota de juny si no ho aconseguisc?, puc fer la preinscripció sense tenir la meua nota de juliol?

Aquestes són només algunes de les moltes preguntes que, ara mateix, es fa bona part dels estudiants que es presenten a les pròximes PAU. Per a resoldre-les, la Universitat Politècnica de València (UPV) presenta Pau, el seu nou assistent virtual, un agent conversacional que permetrà a tota persona interessada resoldre qualsevol incògnita referent a això, tant en valencià com en castellà.

Operatiu les 24 hores del dia, Pau és el resultat de l'aplicació de la intel·ligència artificial a les necessitats comunicatives actuals, i naix, senzillament, amb l'objecte de fer-te la vida més fàcil.

Així doncs, ja saps, davant qualsevol dubte, entra en la web de la UPV i, en la icona de baix a la dreta, pregunta-li a Pau.

XIII Premis IDEES UPV XIII Premis IDEES UPV
Lliurament de sol·licituds fins al 18 d'octubre.
Preinscripció en màsters Preinscripció en màsters
Consulta si estàs admès i la data i hora a la qual has de matricular-te.
100% de places preinscrites 100% de places preinscrites
La preinscripció del Campus d'Alcoi de la UPV cobreix el 100% de places oferides per a graus.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Segueix els passos per a formalitzar la matrícula a la UPV.
Premi Start Up tèxtil de la Càtedra AITEX-UPV Premi Start Up tèxtil de la Càtedra AITEX-UPV
La guanyadora ha sigut l'empresa 'Tangente de 90' de Gemma Figuerola.
Ajudes de menjador Ajudes de menjador
Sol·licita ja fins a 80 vals de menú per al curs acadèmic 2019-2020.
Finalitza el VI CampusTec del Campus d'Alcoi de la UPV Finalitza el VI CampusTec del Campus d'Alcoi de la UPV
El ‘CampusTec Avançat’ es consolida amb 13 alumnes.