Líder a la Comunitat i en el lloc 10 nacional

QS World University Rànquings inclou la UPV entre les 150 millors universitats d'Europa.

[ 20/06/2019 ]
QS World University Rankings

QS World University Rànquings 2020 -considerat juntament amb el de Xangai (ARWU) i a l'elaborat per Times Higher Education (THE) com un dels tres indicadors de qualitat universitària més prestigiosos del món- ha reconegut la Universitat Politècnica de València (UPV) com la millor universitat de la Comunitat Valenciana i una de les 150 millors d'Europa.

La classificació, elaborada des de fa 15 anys per la consultora internacional Quacquarelli Symonds (QS), avalua les mil millors universitats del món, on hi ha més de 22.000 centres d'educació superior.

En la present edició del rànquing (la setzena), QS situa la UPV com la 336a millor universitat del món, que és la segona millor classificació de la seua història, i figura per tercer any consecutiu entre els primers 400 llocs del món.

El líder mundial de la classificació, en la qual la UPV és dècima a nivell nacional, és el Massachusetts Institute of Technology (MIT), seguit d'altres dues universitats estatunidenques: Stanford (2a) i Harvard (3a).

141a del món en la ràtio de professorat per nombre d'estudiants

En l'actualitat, QS World University Rànquings és el resultat de l'anàlisi de sis indicadors: reputació acadèmica, reputació des del punt de vista de l¿ocupació, citacions del professorat, ràtio professora o professor/estudiant, ràtio de professorat internacional i ràtio d'estudiantat internacional.

D'aquests, la UPV destaca especialment en la ràtio de professorat per nombre d'estudiants, indicador en el qual la institució que dirigeix Francisco Mora és la 141a millor valorada del món. Així mateix, en reputació acadèmica, la UPV es troba també entre les 400 millors (365a).

Quant als altres indicadors, el QS classifica la UPV en el lloc 600 en reputació des del punt de vista de l'ocupació, la ràtio d'alumnat internacional i les citacions per docent, i entre les 700 més destacades en la ràtio de professorat internacional.

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Comunicat UPV sobre la docència Comunicat UPV sobre la docència
La institució habilitarà un model híbrid per al curs 2020/2021.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV
La finalitat és premiar als millors expedients de Ciència de 4t d'ESO del curs 2019-2020.
Biblioteca només per a préstec i devolució Biblioteca només per a préstec i devolució
Des del dimarts 7 de juliol en horari de 9 a 14 i de 15 a 20 hores.