Campanya de recollida de llibres i material escolar.

Campanya de recollida de llibres i material escolar per a col·laborar amb l'educació dels més xicotets.

[ 21/06/2019 ]

El Vicerectorat de Responsabilitat Social i Cooperació, juntament amb els campus de Vera (València), d'Alcoi i Gandia, fa una nova crida solidària a favor dels més menuts, intentant ajudar-los en allò més bàsic a l'hora del retorn a l'escola.

Per a col·laborar amb la VII Campanya Motxilla Solidària podreu portar llibres i, a més, la motxilla que no penseu utilitzar i que estiga en bones condicions, a banda de material escolar (llapis, gomes, estoigs, etc.) i així es pot realitzar una col·laboració completa.

La campanya, que està oberta a tota la comunitat universitària, es realitzarà als tres campus de la UPV. Al Campus d'Alcoi es durà a terme del 25 al 28 de juny, sent el punt de recollida la Biblioteca (4a planta de l'edifici Carbonell) en el seu horari d'atenció al públic.

Tot el material que es done el recolliran voluntaris del programa de voluntariat social de la UPV, i es destinarà a diverses ONG i entitats benèfiques que s'encarregaran de distribuir els llibres i el material escolar entre les famílies amb xiquets en edat escolar que estiguen travessant dificultats econòmiques.

Aquesta nova campanya està emmarcada dins de la relació que la UPV té amb la societat en la qual s'integra, sense oblidar la importància de la seua labor social i educativa, de la qual volem que formes part, amb la finalitat de recollir llibres de text i de lectura infantil, així com material escolar, per a poder ajudar els col·lectius més desfavorits.

Col·labora-hi i suma't a aquesta bona causa. Us hi esperem!

XIII Premis IDEES UPV XIII Premis IDEES UPV
Lliurament de sol·licituds fins al 18 d'octubre.
Preinscripció en màsters Preinscripció en màsters
Consulta si estàs admès i la data i hora a la qual has de matricular-te.
100% de places preinscrites 100% de places preinscrites
La preinscripció del Campus d'Alcoi de la UPV cobreix el 100% de places oferides per a graus.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Segueix els passos per a formalitzar la matrícula a la UPV.
Premi Start Up tèxtil de la Càtedra AITEX-UPV Premi Start Up tèxtil de la Càtedra AITEX-UPV
La guanyadora ha sigut l'empresa 'Tangente de 90' de Gemma Figuerola.
Ajudes de menjador Ajudes de menjador
Sol·licita ja fins a 80 vals de menú per al curs acadèmic 2019-2020.
Finalitza el VI CampusTec del Campus d'Alcoi de la UPV Finalitza el VI CampusTec del Campus d'Alcoi de la UPV
El ‘CampusTec Avançat’ es consolida amb 13 alumnes.