Visita de l'equip rectoral de la UPV al Campus d'Alcoi

Es va reunir amb l'equip directiu del campus i amb la comunitat educativa.

[ 21/06/2019 ]
Visita de l'equip rectoral de la UPV al Campus d'Alcoi

La jornada va començar amb una reunió entre l'equip rectoral de la UPV i l'equip directiu del Campus d'Alcoi a la Sala Multiusos. Com a màxim representant de la UPV va assistir el rector Francisco Mora.

En aquesta reunió es va abordar la temàtica sobre la perspectiva de futur del campus alcoià. S'ha va analitzar com repercutirà la seua activitat en l'entorn i les necessitats que tindrà en el futur.

Durant la reunió es va considerar la situació actual del campus i les seues particularitats. Els presents van analitzar els canvis a aportar en el futur per a abordar l'estratègia 'Horitzó 2030' i les seues oportunitats.

Després de la reunió entre l'equip rectoral i l'equip directiu del Campus, s'ha va celebrar una reunió oberta a la Sala de Graus ‘Roberto García Payá’ a la qual va poder assistir tota la comunitat universitària.

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.