Visita de l'equip rectoral de la UPV al Campus d'Alcoi

Es va reunir amb l'equip directiu del campus i amb la comunitat educativa.

[ 21/06/2019 ]
Visita de l'equip rectoral de la UPV al Campus d'Alcoi

La jornada va començar amb una reunió entre l'equip rectoral de la UPV i l'equip directiu del Campus d'Alcoi a la Sala Multiusos. Com a màxim representant de la UPV va assistir el rector Francisco Mora.

En aquesta reunió es va abordar la temàtica sobre la perspectiva de futur del campus alcoià. S'ha va analitzar com repercutirà la seua activitat en l'entorn i les necessitats que tindrà en el futur.

Durant la reunió es va considerar la situació actual del campus i les seues particularitats. Els presents van analitzar els canvis a aportar en el futur per a abordar l'estratègia 'Horitzó 2030' i les seues oportunitats.

Després de la reunió entre l'equip rectoral i l'equip directiu del Campus, s'ha va celebrar una reunió oberta a la Sala de Graus ‘Roberto García Payá’ a la qual va poder assistir tota la comunitat universitària.

Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.
ERASMUS 2019-2020 2a convocatòria ERASMUS 2019-2020 2a convocatòria
Termini de sol·licitud fins al 26 de setembre de 2019.
Acte d'obertura de les universitats públiques valencianes Acte d'obertura de les universitats públiques valencianes
Inaugurat pel president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig.
Cicle del Cineclub Mediterráneo Cinecafetazo Cicle del Cineclub Mediterráneo Cinecafetazo
Les dones en l'imaginari cinematogràfic