Visita de l'equip rectoral de la UPV al Campus d'Alcoi

Es va reunir amb l'equip directiu del campus i amb la comunitat educativa.

[ 21/06/2019 ]
Visita de l'equip rectoral de la UPV al Campus d'Alcoi

La jornada va començar amb una reunió entre l'equip rectoral de la UPV i l'equip directiu del Campus d'Alcoi a la Sala Multiusos. Com a màxim representant de la UPV va assistir el rector Francisco Mora.

En aquesta reunió es va abordar la temàtica sobre la perspectiva de futur del campus alcoià. S'ha va analitzar com repercutirà la seua activitat en l'entorn i les necessitats que tindrà en el futur.

Durant la reunió es va considerar la situació actual del campus i les seues particularitats. Els presents van analitzar els canvis a aportar en el futur per a abordar l'estratègia 'Horitzó 2030' i les seues oportunitats.

Després de la reunió entre l'equip rectoral i l'equip directiu del Campus, s'ha va celebrar una reunió oberta a la Sala de Graus ‘Roberto García Payá’ a la qual va poder assistir tota la comunitat universitària.

XIII Premis IDEES UPV XIII Premis IDEES UPV
Lliurament de sol·licituds fins al 18 d'octubre.
Preinscripció en màsters Preinscripció en màsters
Consulta si estàs admès i la data i hora a la qual has de matricular-te.
100% de places preinscrites 100% de places preinscrites
La preinscripció del Campus d'Alcoi de la UPV cobreix el 100% de places oferides per a graus.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Segueix els passos per a formalitzar la matrícula a la UPV.
Premi Start Up tèxtil de la Càtedra AITEX-UPV Premi Start Up tèxtil de la Càtedra AITEX-UPV
La guanyadora ha sigut l'empresa 'Tangente de 90' de Gemma Figuerola.
Ajudes de menjador Ajudes de menjador
Sol·licita ja fins a 80 vals de menú per al curs acadèmic 2019-2020.
Finalitza el VI CampusTec del Campus d'Alcoi de la UPV Finalitza el VI CampusTec del Campus d'Alcoi de la UPV
El ‘CampusTec Avançat’ es consolida amb 13 alumnes.