Visita de l'equip rectoral de la UPV al Campus d'Alcoi

Es va reunir amb l'equip directiu del campus i amb la comunitat educativa.

[ 21/06/2019 ]
Visita de l'equip rectoral de la UPV al Campus d'Alcoi

La jornada va començar amb una reunió entre l'equip rectoral de la UPV i l'equip directiu del Campus d'Alcoi a la Sala Multiusos. Com a màxim representant de la UPV va assistir el rector Francisco Mora.

En aquesta reunió es va abordar la temàtica sobre la perspectiva de futur del campus alcoià. S'ha va analitzar com repercutirà la seua activitat en l'entorn i les necessitats que tindrà en el futur.

Durant la reunió es va considerar la situació actual del campus i les seues particularitats. Els presents van analitzar els canvis a aportar en el futur per a abordar l'estratègia 'Horitzó 2030' i les seues oportunitats.

Després de la reunió entre l'equip rectoral i l'equip directiu del Campus, s'ha va celebrar una reunió oberta a la Sala de Graus ‘Roberto García Payá’ a la qual va poder assistir tota la comunitat universitària.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.