Gala de Graduació 2019

Tindrà lloc el divendres 28 de juny a les 18:30h i es podrà seguir en directo per TV i Facebook Live. Està organitzada per la Delegació d'Alumnes.

[ 21/06/2019 ]
Gala de Graduació 2019

El proper divendres 28 de juny a les 18:30h se celebra la Gala de Graduació del Campus d'Alcoi de la UPV al Pavelló Esportiu de l'edificio Georgina Blanes, acte organitzat per la Delegació d'Alumnes del Campus d'Alcoi.

Com a novetat, la gala de 2019 es podrà seguir en directe a tot el món a través de Facebook Live amb un format renovat.

En aquesta ocasió seran uns 340 egressats entre graus i màsters. La gala estarà conduïda pel guionista alcoià Jorge Hinojosa i estarà amenitzada per l'Agrupació Musical de l'EPSA i el Cor Sènior EPSA

Retransmisió per TV

A més, la xarxa de televisions Espai Audiovisual de Proximitat (ESAP) oferirà en directe la gala en els següents canals:

• Nord TV (Morella i comarca).
  • Info nord (Vinaròs i comarca).
  • Televisió de Castelló (Castellón de la Plana i comarca).
  • 7 televalencia (Província de València).
  • Comarcal TV (Ontinyent, Xàtiva i interior sud de València)
  • Comarcal TV La Safor (Gandia i comarca).
  • Comarcal TV Marina Alta (Dénia i comarca).
  • tvA televisió comarcal (Alcoi i comarca).
  • Alacantí TV (Alacant i comarca).

Jorge Hinojosa Martínez, el presentador de la Gala

El cinema és la seua passió i la seua vida professional gira entorn del setè art. Jorge Hinojosa, el presentador de la Gala de Graduació, és guionista i “amant de contar històries”. Va estudiar Comunicació Audiovisual al Campus de Gandia de la UPV.

És el creador d'un taller de cinema en el Col·legi Sant Roque dirigit a alumnes des de 1r d'ESO fins a 2n de batxiller. Posteriorment s'ha expandit a altres centres de la ciutat com el Col·legi José Arnauda o l‘Estudi Casa del Pavo’.

El passat octubre va publicar la seua primera novel·la ‘L'entrevista’, el propòsit de la qual és el de convertir-la en un producte audiovisual. A més ha escrit i portat a l'escenari, al costat del Ballet Inma Cortés, els espectacles ‘El cor del mar’ i ‘Oposades’. És monitor juvenil i té experiència en mitjans de comunicació locals com Página 66.

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.