Gala de Graduació 2019

Tindrà lloc el divendres 28 de juny a les 18:30h i es podrà seguir en directo per TV i Facebook Live. Està organitzada per la Delegació d'Alumnes.

[ 21/06/2019 ]
Gala de Graduació 2019

El proper divendres 28 de juny a les 18:30h se celebra la Gala de Graduació del Campus d'Alcoi de la UPV al Pavelló Esportiu de l'edificio Georgina Blanes, acte organitzat per la Delegació d'Alumnes del Campus d'Alcoi.

Com a novetat, la gala de 2019 es podrà seguir en directe a tot el món a través de Facebook Live amb un format renovat.

En aquesta ocasió seran uns 340 egressats entre graus i màsters. La gala estarà conduïda pel guionista alcoià Jorge Hinojosa i estarà amenitzada per l'Agrupació Musical de l'EPSA i el Cor Sènior EPSA

Retransmisió per TV

A més, la xarxa de televisions Espai Audiovisual de Proximitat (ESAP) oferirà en directe la gala en els següents canals:

• Nord TV (Morella i comarca).
  • Info nord (Vinaròs i comarca).
  • Televisió de Castelló (Castellón de la Plana i comarca).
  • 7 televalencia (Província de València).
  • Comarcal TV (Ontinyent, Xàtiva i interior sud de València)
  • Comarcal TV La Safor (Gandia i comarca).
  • Comarcal TV Marina Alta (Dénia i comarca).
  • tvA televisió comarcal (Alcoi i comarca).
  • Alacantí TV (Alacant i comarca).

Jorge Hinojosa Martínez, el presentador de la Gala

El cinema és la seua passió i la seua vida professional gira entorn del setè art. Jorge Hinojosa, el presentador de la Gala de Graduació, és guionista i “amant de contar històries”. Va estudiar Comunicació Audiovisual al Campus de Gandia de la UPV.

És el creador d'un taller de cinema en el Col·legi Sant Roque dirigit a alumnes des de 1r d'ESO fins a 2n de batxiller. Posteriorment s'ha expandit a altres centres de la ciutat com el Col·legi José Arnauda o l‘Estudi Casa del Pavo’.

El passat octubre va publicar la seua primera novel·la ‘L'entrevista’, el propòsit de la qual és el de convertir-la en un producte audiovisual. A més ha escrit i portat a l'escenari, al costat del Ballet Inma Cortés, els espectacles ‘El cor del mar’ i ‘Oposades’. És monitor juvenil i té experiència en mitjans de comunicació locals com Página 66.

Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.
ERASMUS 2019-2020 2a convocatòria ERASMUS 2019-2020 2a convocatòria
Termini de sol·licitud fins al 26 de setembre de 2019.
Acte d'obertura de les universitats públiques valencianes Acte d'obertura de les universitats públiques valencianes
Inaugurat pel president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig.
Cicle del Cineclub Mediterráneo Cinecafetazo Cicle del Cineclub Mediterráneo Cinecafetazo
Les dones en l'imaginari cinematogràfic