Gala de Graduació 2019

Tindrà lloc el divendres 28 de juny a les 18:30h i es podrà seguir en directo per TV i Facebook Live. Està organitzada per la Delegació d'Alumnes.

[ 21/06/2019 ]
Gala de Graduació 2019

El proper divendres 28 de juny a les 18:30h se celebra la Gala de Graduació del Campus d'Alcoi de la UPV al Pavelló Esportiu de l'edificio Georgina Blanes, acte organitzat per la Delegació d'Alumnes del Campus d'Alcoi.

Com a novetat, la gala de 2019 es podrà seguir en directe a tot el món a través de Facebook Live amb un format renovat.

En aquesta ocasió seran uns 340 egressats entre graus i màsters. La gala estarà conduïda pel guionista alcoià Jorge Hinojosa i estarà amenitzada per l'Agrupació Musical de l'EPSA i el Cor Sènior EPSA

Retransmisió per TV

A més, la xarxa de televisions Espai Audiovisual de Proximitat (ESAP) oferirà en directe la gala en els següents canals:

• Nord TV (Morella i comarca).
  • Info nord (Vinaròs i comarca).
  • Televisió de Castelló (Castellón de la Plana i comarca).
  • 7 televalencia (Província de València).
  • Comarcal TV (Ontinyent, Xàtiva i interior sud de València)
  • Comarcal TV La Safor (Gandia i comarca).
  • Comarcal TV Marina Alta (Dénia i comarca).
  • tvA televisió comarcal (Alcoi i comarca).
  • Alacantí TV (Alacant i comarca).

Jorge Hinojosa Martínez, el presentador de la Gala

El cinema és la seua passió i la seua vida professional gira entorn del setè art. Jorge Hinojosa, el presentador de la Gala de Graduació, és guionista i “amant de contar històries”. Va estudiar Comunicació Audiovisual al Campus de Gandia de la UPV.

És el creador d'un taller de cinema en el Col·legi Sant Roque dirigit a alumnes des de 1r d'ESO fins a 2n de batxiller. Posteriorment s'ha expandit a altres centres de la ciutat com el Col·legi José Arnauda o l‘Estudi Casa del Pavo’.

El passat octubre va publicar la seua primera novel·la ‘L'entrevista’, el propòsit de la qual és el de convertir-la en un producte audiovisual. A més ha escrit i portat a l'escenari, al costat del Ballet Inma Cortés, els espectacles ‘El cor del mar’ i ‘Oposades’. És monitor juvenil i té experiència en mitjans de comunicació locals com Página 66.

XIII Premis IDEES UPV XIII Premis IDEES UPV
Lliurament de sol·licituds fins al 18 d'octubre.
Preinscripció en màsters Preinscripció en màsters
Consulta si estàs admès i la data i hora a la qual has de matricular-te.
100% de places preinscrites 100% de places preinscrites
La preinscripció del Campus d'Alcoi de la UPV cobreix el 100% de places oferides per a graus.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Segueix els passos per a formalitzar la matrícula a la UPV.
Premi Start Up tèxtil de la Càtedra AITEX-UPV Premi Start Up tèxtil de la Càtedra AITEX-UPV
La guanyadora ha sigut l'empresa 'Tangente de 90' de Gemma Figuerola.
Ajudes de menjador Ajudes de menjador
Sol·licita ja fins a 80 vals de menú per al curs acadèmic 2019-2020.
Finalitza el VI CampusTec del Campus d'Alcoi de la UPV Finalitza el VI CampusTec del Campus d'Alcoi de la UPV
El ‘CampusTec Avançat’ es consolida amb 13 alumnes.