Gala de Graduació 2019

Tindrà lloc el divendres 28 de juny a les 18:30h i es podrà seguir en directo per TV i Facebook Live. Està organitzada per la Delegació d'Alumnes.

[ 21/06/2019 ]
Gala de Graduació 2019

El proper divendres 28 de juny a les 18:30h se celebra la Gala de Graduació del Campus d'Alcoi de la UPV al Pavelló Esportiu de l'edificio Georgina Blanes, acte organitzat per la Delegació d'Alumnes del Campus d'Alcoi.

Com a novetat, la gala de 2019 es podrà seguir en directe a tot el món a través de Facebook Live amb un format renovat.

En aquesta ocasió seran uns 340 egressats entre graus i màsters. La gala estarà conduïda pel guionista alcoià Jorge Hinojosa i estarà amenitzada per l'Agrupació Musical de l'EPSA i el Cor Sènior EPSA

Retransmisió per TV

A més, la xarxa de televisions Espai Audiovisual de Proximitat (ESAP) oferirà en directe la gala en els següents canals:

• Nord TV (Morella i comarca).
  • Info nord (Vinaròs i comarca).
  • Televisió de Castelló (Castellón de la Plana i comarca).
  • 7 televalencia (Província de València).
  • Comarcal TV (Ontinyent, Xàtiva i interior sud de València)
  • Comarcal TV La Safor (Gandia i comarca).
  • Comarcal TV Marina Alta (Dénia i comarca).
  • tvA televisió comarcal (Alcoi i comarca).
  • Alacantí TV (Alacant i comarca).

Jorge Hinojosa Martínez, el presentador de la Gala

El cinema és la seua passió i la seua vida professional gira entorn del setè art. Jorge Hinojosa, el presentador de la Gala de Graduació, és guionista i “amant de contar històries”. Va estudiar Comunicació Audiovisual al Campus de Gandia de la UPV.

És el creador d'un taller de cinema en el Col·legi Sant Roque dirigit a alumnes des de 1r d'ESO fins a 2n de batxiller. Posteriorment s'ha expandit a altres centres de la ciutat com el Col·legi José Arnauda o l‘Estudi Casa del Pavo’.

El passat octubre va publicar la seua primera novel·la ‘L'entrevista’, el propòsit de la qual és el de convertir-la en un producte audiovisual. A més ha escrit i portat a l'escenari, al costat del Ballet Inma Cortés, els espectacles ‘El cor del mar’ i ‘Oposades’. És monitor juvenil i té experiència en mitjans de comunicació locals com Página 66.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.