Alumnes del Campus d'Alcoi en Hylinders

Empresa alcoiana dedicada a productes relacionats amb la hidràulica en general.

[ 25/06/2019 ]
Alumnes del Campus d'Alcoi en Hylinders

L'Àrea d'Ocupació del Campus d'Alcoi va visitar recentment l'empresa Hylinders dedicada al disseny i fabricació de cilindres hidràulics i productes relacionats amb la hidràulica en general.

Ens va atendre el seu gerent, José María Martínez de forma molt amable, visitant les instal·lacions i coordinant-nos per a cooperar més si cap, en la incorporació de titulats i estudiants del nostre Campus en la seua organització.

Va ser un plaer descobrir com el personal qualificat de l'empresa són titulats universitaris del nostre Campus:

• Henry Carguacundo Padilla, del Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes.
  • Laura Gras Molina, del Grau en Administració i Direcció d'Empreses.
  • Irene Torres Roca, del Grau en Enginyeria Mecànica.
  • David Esplugues Calabuig, del Grau en Enginyeria Mecànica y Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes.

Hylinders té a l'EPSA com el seu màxim referent en la incorporació de personal qualificat.

És una empresa amb una expansió constant i una visió d'atenció al client i als recursos humans envejable. Des d'ací els donem molt ànim per a continuar el seu projecte tan il·lusionant.

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.