Alumnes del Campus d'Alcoi en Hylinders

Empresa alcoiana dedicada a productes relacionats amb la hidràulica en general.

[ 25/06/2019 ]
Alumnes del Campus d'Alcoi en Hylinders

L'Àrea d'Ocupació del Campus d'Alcoi va visitar recentment l'empresa Hylinders dedicada al disseny i fabricació de cilindres hidràulics i productes relacionats amb la hidràulica en general.

Ens va atendre el seu gerent, José María Martínez de forma molt amable, visitant les instal·lacions i coordinant-nos per a cooperar més si cap, en la incorporació de titulats i estudiants del nostre Campus en la seua organització.

Va ser un plaer descobrir com el personal qualificat de l'empresa són titulats universitaris del nostre Campus:

• Henry Carguacundo Padilla, del Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes.
  • Laura Gras Molina, del Grau en Administració i Direcció d'Empreses.
  • Irene Torres Roca, del Grau en Enginyeria Mecànica.
  • David Esplugues Calabuig, del Grau en Enginyeria Mecànica y Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes.

Hylinders té a l'EPSA com el seu màxim referent en la incorporació de personal qualificat.

És una empresa amb una expansió constant i una visió d'atenció al client i als recursos humans envejable. Des d'ací els donem molt ànim per a continuar el seu projecte tan il·lusionant.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.