Alumnes del Campus d'Alcoi en Hylinders

Empresa alcoiana dedicada a productes relacionats amb la hidràulica en general.

[ 25/06/2019 ]
Alumnes del Campus d'Alcoi en Hylinders

L'Àrea d'Ocupació del Campus d'Alcoi va visitar recentment l'empresa Hylinders dedicada al disseny i fabricació de cilindres hidràulics i productes relacionats amb la hidràulica en general.

Ens va atendre el seu gerent, José María Martínez de forma molt amable, visitant les instal·lacions i coordinant-nos per a cooperar més si cap, en la incorporació de titulats i estudiants del nostre Campus en la seua organització.

Va ser un plaer descobrir com el personal qualificat de l'empresa són titulats universitaris del nostre Campus:

• Henry Carguacundo Padilla, del Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes.
  • Laura Gras Molina, del Grau en Administració i Direcció d'Empreses.
  • Irene Torres Roca, del Grau en Enginyeria Mecànica.
  • David Esplugues Calabuig, del Grau en Enginyeria Mecànica y Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes.

Hylinders té a l'EPSA com el seu màxim referent en la incorporació de personal qualificat.

És una empresa amb una expansió constant i una visió d'atenció al client i als recursos humans envejable. Des d'ací els donem molt ànim per a continuar el seu projecte tan il·lusionant.

XIII Premis IDEES UPV XIII Premis IDEES UPV
Lliurament de sol·licituds fins al 18 d'octubre.
Preinscripció en màsters Preinscripció en màsters
Consulta si estàs admès i la data i hora a la qual has de matricular-te.
100% de places preinscrites 100% de places preinscrites
La preinscripció del Campus d'Alcoi de la UPV cobreix el 100% de places oferides per a graus.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Segueix els passos per a formalitzar la matrícula a la UPV.
Premi Start Up tèxtil de la Càtedra AITEX-UPV Premi Start Up tèxtil de la Càtedra AITEX-UPV
La guanyadora ha sigut l'empresa 'Tangente de 90' de Gemma Figuerola.
Ajudes de menjador Ajudes de menjador
Sol·licita ja fins a 80 vals de menú per al curs acadèmic 2019-2020.
Finalitza el VI CampusTec del Campus d'Alcoi de la UPV Finalitza el VI CampusTec del Campus d'Alcoi de la UPV
El ‘CampusTec Avançat’ es consolida amb 13 alumnes.