Alumnes del Campus d'Alcoi en Hylinders

Empresa alcoiana dedicada a productes relacionats amb la hidràulica en general.

[ 25/06/2019 ]
Alumnes del Campus d'Alcoi en Hylinders

L'Àrea d'Ocupació del Campus d'Alcoi va visitar recentment l'empresa Hylinders dedicada al disseny i fabricació de cilindres hidràulics i productes relacionats amb la hidràulica en general.

Ens va atendre el seu gerent, José María Martínez de forma molt amable, visitant les instal·lacions i coordinant-nos per a cooperar més si cap, en la incorporació de titulats i estudiants del nostre Campus en la seua organització.

Va ser un plaer descobrir com el personal qualificat de l'empresa són titulats universitaris del nostre Campus:

• Henry Carguacundo Padilla, del Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes.
  • Laura Gras Molina, del Grau en Administració i Direcció d'Empreses.
  • Irene Torres Roca, del Grau en Enginyeria Mecànica.
  • David Esplugues Calabuig, del Grau en Enginyeria Mecànica y Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes.

Hylinders té a l'EPSA com el seu màxim referent en la incorporació de personal qualificat.

És una empresa amb una expansió constant i una visió d'atenció al client i als recursos humans envejable. Des d'ací els donem molt ànim per a continuar el seu projecte tan il·lusionant.

Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.
ERASMUS 2019-2020 2a convocatòria ERASMUS 2019-2020 2a convocatòria
Termini de sol·licitud fins al 26 de setembre de 2019.
Acte d'obertura de les universitats públiques valencianes Acte d'obertura de les universitats públiques valencianes
Inaugurat pel president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig.
Cicle del Cineclub Mediterráneo Cinecafetazo Cicle del Cineclub Mediterráneo Cinecafetazo
Les dones en l'imaginari cinematogràfic