340 enhorabones!

El Campus d'Alcoi de la UPV va celebrar el seu Acte de Graduació amb prop de 1500 assistents.

[ 01/07/2019 ]
Gala de Graduació 2019

l Pavelló Esportiu de l'edifici Georgina Blanes del Campus d'Alcoi de la UPV va acollir el passat 28 de juny la Gala de Graduació 2019. L'acte, organitzat per la Delegació d'Alumnes del Campus d'Alcoi, va reunir a prop de 1500 familiars, amics i acompanyants.

Com a novetat, la gala de 2019 es va poder seguir en directe a tot el món a través de Facebook Live amb un format renovat.

En aquesta ocasió van ser uns 340 egressats entre graus i màsters.

La gala va estar conduïda pel guionista alcoià Jorge Hinojosa i amenitzada per l'Agrupació Musical de l'EPSA i el Cor Sènior EPSA.

Distinció per a Alejandro Marín López

Per primera vegada durant l'Acte de Graduació, es va lliurar una distinció a un dels alumnes. Es tracta de Alejandro Marín López, Enginyer mecànic i atleta paralímpic. És campió d'Espanya en salt de longitud i subcampió en els 100 metres llisos en atletisme adaptat. A més participarà en els Jocs Paralímpics de Tòquio 2020.

Per a nosaltres representa a la perfecció els millors valors de la nostra escola i el seu testimoniatge ha despertat un gran interès entre els mitjans de comunicació nacionals. El reconeixement el va lliurar el director del Campus d'Alcoi de la UPV, Juan Ignacio Torregrosa López.

Retransmisió per TV

A més, la xarxa de televisions Espai Audiovisual de Proximitat (ESAP) va oferir en directe la gala en els següents canals:

• Nord TV (Morella i comarca).
  • Info nord (Vinaròs i comarca).
  • Televisió de Castelló (Castellón de la Plana i comarca).
  • 7 televalencia (Província de València).
  • Comarcal TV (Ontinyent, Xàtiva i interior sud de València)
  • Comarcal TV La Safor (Gandia i comarca).
  • Comarcal TV Marina Alta (Dénia i comarca).
  • tvA televisió comarcal (Alcoi i comarca).
  • Alacantí TV (Alacant i comarca).

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.