340 enhorabones!

El Campus d'Alcoi de la UPV va celebrar el seu Acte de Graduació amb prop de 1500 assistents.

[ 01/07/2019 ]
Gala de Graduació 2019

l Pavelló Esportiu de l'edifici Georgina Blanes del Campus d'Alcoi de la UPV va acollir el passat 28 de juny la Gala de Graduació 2019. L'acte, organitzat per la Delegació d'Alumnes del Campus d'Alcoi, va reunir a prop de 1500 familiars, amics i acompanyants.

Com a novetat, la gala de 2019 es va poder seguir en directe a tot el món a través de Facebook Live amb un format renovat.

En aquesta ocasió van ser uns 340 egressats entre graus i màsters.

La gala va estar conduïda pel guionista alcoià Jorge Hinojosa i amenitzada per l'Agrupació Musical de l'EPSA i el Cor Sènior EPSA.

Distinció per a Alejandro Marín López

Per primera vegada durant l'Acte de Graduació, es va lliurar una distinció a un dels alumnes. Es tracta de Alejandro Marín López, Enginyer mecànic i atleta paralímpic. És campió d'Espanya en salt de longitud i subcampió en els 100 metres llisos en atletisme adaptat. A més participarà en els Jocs Paralímpics de Tòquio 2020.

Per a nosaltres representa a la perfecció els millors valors de la nostra escola i el seu testimoniatge ha despertat un gran interès entre els mitjans de comunicació nacionals. El reconeixement el va lliurar el director del Campus d'Alcoi de la UPV, Juan Ignacio Torregrosa López.

Retransmisió per TV

A més, la xarxa de televisions Espai Audiovisual de Proximitat (ESAP) va oferir en directe la gala en els següents canals:

• Nord TV (Morella i comarca).
  • Info nord (Vinaròs i comarca).
  • Televisió de Castelló (Castellón de la Plana i comarca).
  • 7 televalencia (Província de València).
  • Comarcal TV (Ontinyent, Xàtiva i interior sud de València)
  • Comarcal TV La Safor (Gandia i comarca).
  • Comarcal TV Marina Alta (Dénia i comarca).
  • tvA televisió comarcal (Alcoi i comarca).
  • Alacantí TV (Alacant i comarca).

XIII Premis IDEES UPV XIII Premis IDEES UPV
Lliurament de sol·licituds fins al 18 d'octubre.
Preinscripció en màsters Preinscripció en màsters
Consulta si estàs admès i la data i hora a la qual has de matricular-te.
100% de places preinscrites 100% de places preinscrites
La preinscripció del Campus d'Alcoi de la UPV cobreix el 100% de places oferides per a graus.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Segueix els passos per a formalitzar la matrícula a la UPV.
Premi Start Up tèxtil de la Càtedra AITEX-UPV Premi Start Up tèxtil de la Càtedra AITEX-UPV
La guanyadora ha sigut l'empresa 'Tangente de 90' de Gemma Figuerola.
Ajudes de menjador Ajudes de menjador
Sol·licita ja fins a 80 vals de menú per al curs acadèmic 2019-2020.
Finalitza el VI CampusTec del Campus d'Alcoi de la UPV Finalitza el VI CampusTec del Campus d'Alcoi de la UPV
El ‘CampusTec Avançat’ es consolida amb 13 alumnes.