340 enhorabones!

El Campus d'Alcoi de la UPV va celebrar el seu Acte de Graduació amb prop de 1500 assistents.

[ 01/07/2019 ]
Gala de Graduació 2019

l Pavelló Esportiu de l'edifici Georgina Blanes del Campus d'Alcoi de la UPV va acollir el passat 28 de juny la Gala de Graduació 2019. L'acte, organitzat per la Delegació d'Alumnes del Campus d'Alcoi, va reunir a prop de 1500 familiars, amics i acompanyants.

Com a novetat, la gala de 2019 es va poder seguir en directe a tot el món a través de Facebook Live amb un format renovat.

En aquesta ocasió van ser uns 340 egressats entre graus i màsters.

La gala va estar conduïda pel guionista alcoià Jorge Hinojosa i amenitzada per l'Agrupació Musical de l'EPSA i el Cor Sènior EPSA.

Distinció per a Alejandro Marín López

Per primera vegada durant l'Acte de Graduació, es va lliurar una distinció a un dels alumnes. Es tracta de Alejandro Marín López, Enginyer mecànic i atleta paralímpic. És campió d'Espanya en salt de longitud i subcampió en els 100 metres llisos en atletisme adaptat. A més participarà en els Jocs Paralímpics de Tòquio 2020.

Per a nosaltres representa a la perfecció els millors valors de la nostra escola i el seu testimoniatge ha despertat un gran interès entre els mitjans de comunicació nacionals. El reconeixement el va lliurar el director del Campus d'Alcoi de la UPV, Juan Ignacio Torregrosa López.

Retransmisió per TV

A més, la xarxa de televisions Espai Audiovisual de Proximitat (ESAP) va oferir en directe la gala en els següents canals:

• Nord TV (Morella i comarca).
  • Info nord (Vinaròs i comarca).
  • Televisió de Castelló (Castellón de la Plana i comarca).
  • 7 televalencia (Província de València).
  • Comarcal TV (Ontinyent, Xàtiva i interior sud de València)
  • Comarcal TV La Safor (Gandia i comarca).
  • Comarcal TV Marina Alta (Dénia i comarca).
  • tvA televisió comarcal (Alcoi i comarca).
  • Alacantí TV (Alacant i comarca).

Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.
ERASMUS 2019-2020 2a convocatòria ERASMUS 2019-2020 2a convocatòria
Termini de sol·licitud fins al 26 de setembre de 2019.
Acte d'obertura de les universitats públiques valencianes Acte d'obertura de les universitats públiques valencianes
Inaugurat pel president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig.
Cicle del Cineclub Mediterráneo Cinecafetazo Cicle del Cineclub Mediterráneo Cinecafetazo
Les dones en l'imaginari cinematogràfic