340 enhorabones!

El Campus d'Alcoi de la UPV va celebrar el seu Acte de Graduació amb prop de 1500 assistents.

[ 02/07/2019 ]
Gala de Graduació 2019

l Pavelló Esportiu de l'edifici Georgina Blanes del Campus d'Alcoi de la UPV va acollir el passat 28 de juny la Gala de Graduació 2019. L'acte, organitzat per la Delegació d'Alumnes del Campus d'Alcoi, va reunir a prop de 1500 familiars, amics i acompanyants.

Com a novetat, la gala de 2019 es va poder seguir en directe a tot el món a través de Facebook Live amb un format renovat.

En aquesta ocasió van ser uns 340 egressats entre graus i màsters.

La gala va estar conduïda pel guionista alcoià Jorge Hinojosa i amenitzada per l'Agrupació Musical de l'EPSA i el Cor Sènior EPSA.

Distinció per a Alejandro Marín López

Per primera vegada durant l'Acte de Graduació, es va lliurar una distinció a un dels alumnes. Es tracta de Alejandro Marín López, Enginyer mecànic i atleta paralímpic. És campió d'Espanya en salt de longitud i subcampió en els 100 metres llisos en atletisme adaptat. A més participarà en els Jocs Paralímpics de Tòquio 2020.

Per a nosaltres representa a la perfecció els millors valors de la nostra escola i el seu testimoniatge ha despertat un gran interès entre els mitjans de comunicació nacionals. El reconeixement el va lliurar el director del Campus d'Alcoi de la UPV, Juan Ignacio Torregrosa López.

Retransmisió per TV

A més, la xarxa de televisions Espai Audiovisual de Proximitat (ESAP) va oferir en directe la gala en els següents canals:

• Nord TV (Morella i comarca).
  • Info nord (Vinaròs i comarca).
  • Televisió de Castelló (Castellón de la Plana i comarca).
  • 7 televalencia (Província de València).
  • Comarcal TV (Ontinyent, Xàtiva i interior sud de València)
  • Comarcal TV La Safor (Gandia i comarca).
  • Comarcal TV Marina Alta (Dénia i comarca).
  • tvA televisió comarcal (Alcoi i comarca).
  • Alacantí TV (Alacant i comarca).

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.