El Campus d’Alcoi acull ‘Capgirem l’ESO’

Més de 150 professionals de l'ensenyament han assistit a la jornada.

[ 05/07/2019 ]
Capgirem l’ESO

"Capgirem l’ESO" naix d’una xarxa d'Instituts d'Educació Secundària que busquen formes alternatives d'organització per ajustar-se a les demandes educatives actuals.

Els centres que han mostrat les seues innovacions són els IES Ramon Cid de Benicarló, Font de Sant Lluis de València, Andreu Sempre d’Alcoi i Cotes Baixes d’Alcoi. La jornada ha finalitzat amb un torn obert de preguntes.

Més de 150 professionals de l'ensenyament han omplit la Sala de Graus ‘ Roberto García Payá’.

Pots veure totes les intervencions, la inauguració i la clausura de la jornada en el canal de youtubedel Campus d'Alcoi de la UPV.

XIII Premis IDEES UPV XIII Premis IDEES UPV
Lliurament de sol·licituds fins al 18 d'octubre.
Preinscripció en màsters Preinscripció en màsters
Consulta si estàs admès i la data i hora a la qual has de matricular-te.
100% de places preinscrites 100% de places preinscrites
La preinscripció del Campus d'Alcoi de la UPV cobreix el 100% de places oferides per a graus.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Segueix els passos per a formalitzar la matrícula a la UPV.
Premi Start Up tèxtil de la Càtedra AITEX-UPV Premi Start Up tèxtil de la Càtedra AITEX-UPV
La guanyadora ha sigut l'empresa 'Tangente de 90' de Gemma Figuerola.
Ajudes de menjador Ajudes de menjador
Sol·licita ja fins a 80 vals de menú per al curs acadèmic 2019-2020.
Finalitza el VI CampusTec del Campus d'Alcoi de la UPV Finalitza el VI CampusTec del Campus d'Alcoi de la UPV
El ‘CampusTec Avançat’ es consolida amb 13 alumnes.