Celebrat el VII Congrés I+D+i "Creant Sinergies"

En aquesta edició han participat 23 ponents amb diverses temàtiques.

[ 05/07/2019 ]
Congrés I+D+i 'Creant Sinergies'

Un any més, el Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV) ha celebrat la setena edició del Congrés I+D+i "Creant Sinergies".

Els assistents han rebut un certificat electrònic d'assistència.

Totes les contribucions, en el format establit, s'han arreplegat en un llibre d'actes del qual es lliurarà, una vegada elaborat, a cada contribució.

Els treballs presentats, que inclouen resultats de Treball Final de Grau (TFG) o de Màster (TFM), poden optar a un premi en el cas que el tribunal el considere oportú, de la mateixa manera es podrà optar a un premi en aquells treballs que siguen resultat d'una sinergia entre grups de treball de diferents àrees de coneixement, en un tema nou i rellevant.

Han participat 23 ponents amb temàtiques diverses com a Materials, matemàtiques, física, tèxtil, estadística o enginyeria química i nuclear.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.