Celebrat el VII Congrés I+D+i "Creant Sinergies"

En aquesta edició han participat 23 ponents amb diverses temàtiques.

[ 05/07/2019 ]
Congrés I+D+i 'Creant Sinergies'

Un any més, el Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV) ha celebrat la setena edició del Congrés I+D+i "Creant Sinergies".

Els assistents han rebut un certificat electrònic d'assistència.

Totes les contribucions, en el format establit, s'han arreplegat en un llibre d'actes del qual es lliurarà, una vegada elaborat, a cada contribució.

Els treballs presentats, que inclouen resultats de Treball Final de Grau (TFG) o de Màster (TFM), poden optar a un premi en el cas que el tribunal el considere oportú, de la mateixa manera es podrà optar a un premi en aquells treballs que siguen resultat d'una sinergia entre grups de treball de diferents àrees de coneixement, en un tema nou i rellevant.

Han participat 23 ponents amb temàtiques diverses com a Materials, matemàtiques, física, tèxtil, estadística o enginyeria química i nuclear.

XIII Premis IDEES UPV XIII Premis IDEES UPV
Lliurament de sol·licituds fins al 18 d'octubre.
Preinscripció en màsters Preinscripció en màsters
Consulta si estàs admès i la data i hora a la qual has de matricular-te.
100% de places preinscrites 100% de places preinscrites
La preinscripció del Campus d'Alcoi de la UPV cobreix el 100% de places oferides per a graus.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Segueix els passos per a formalitzar la matrícula a la UPV.
Premi Start Up tèxtil de la Càtedra AITEX-UPV Premi Start Up tèxtil de la Càtedra AITEX-UPV
La guanyadora ha sigut l'empresa 'Tangente de 90' de Gemma Figuerola.
Ajudes de menjador Ajudes de menjador
Sol·licita ja fins a 80 vals de menú per al curs acadèmic 2019-2020.
Finalitza el VI CampusTec del Campus d'Alcoi de la UPV Finalitza el VI CampusTec del Campus d'Alcoi de la UPV
El ‘CampusTec Avançat’ es consolida amb 13 alumnes.