Celebrat el VII Congrés I+D+i "Creant Sinergies"

En aquesta edició han participat 23 ponents amb diverses temàtiques.

[ 05/07/2019 ]
Congrés I+D+i 'Creant Sinergies'

Un any més, el Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV) ha celebrat la setena edició del Congrés I+D+i "Creant Sinergies".

Els assistents han rebut un certificat electrònic d'assistència.

Totes les contribucions, en el format establit, s'han arreplegat en un llibre d'actes del qual es lliurarà, una vegada elaborat, a cada contribució.

Els treballs presentats, que inclouen resultats de Treball Final de Grau (TFG) o de Màster (TFM), poden optar a un premi en el cas que el tribunal el considere oportú, de la mateixa manera es podrà optar a un premi en aquells treballs que siguen resultat d'una sinergia entre grups de treball de diferents àrees de coneixement, en un tema nou i rellevant.

Han participat 23 ponents amb temàtiques diverses com a Materials, matemàtiques, física, tèxtil, estadística o enginyeria química i nuclear.

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.