Celebrat el VII Congrés I+D+i "Creant Sinergies"

En aquesta edició han participat 23 ponents amb diverses temàtiques.

[ 05/07/2019 ]
Congrés I+D+i 'Creant Sinergies'

Un any més, el Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV) ha celebrat la setena edició del Congrés I+D+i "Creant Sinergies".

Els assistents han rebut un certificat electrònic d'assistència.

Totes les contribucions, en el format establit, s'han arreplegat en un llibre d'actes del qual es lliurarà, una vegada elaborat, a cada contribució.

Els treballs presentats, que inclouen resultats de Treball Final de Grau (TFG) o de Màster (TFM), poden optar a un premi en el cas que el tribunal el considere oportú, de la mateixa manera es podrà optar a un premi en aquells treballs que siguen resultat d'una sinergia entre grups de treball de diferents àrees de coneixement, en un tema nou i rellevant.

Han participat 23 ponents amb temàtiques diverses com a Materials, matemàtiques, física, tèxtil, estadística o enginyeria química i nuclear.

Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.
ERASMUS 2019-2020 2a convocatòria ERASMUS 2019-2020 2a convocatòria
Termini de sol·licitud fins al 26 de setembre de 2019.
Acte d'obertura de les universitats públiques valencianes Acte d'obertura de les universitats públiques valencianes
Inaugurat pel president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig.
Cicle del Cineclub Mediterráneo Cinecafetazo Cicle del Cineclub Mediterráneo Cinecafetazo
Les dones en l'imaginari cinematogràfic