Finalitza la 4a edició del Màster d'Indústria Cosmètica (MIC)

Cal destacar que en les 4 edicions, s'han egressat 56 alumnes, amb un nivell d'ocupabilitat del 83%.

[ 08/07/2019 ]
4a edició del Màster d'Indústria Cosmètica (MIC)

ivendres passat 5 de juliol es va celebrar la clausura de la 4a edició del Màster d'Indústria Cosmètica (MIC) del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV). L'acte va tenir lloc en el Saló de Graus ‘Roberto García Payá’.

Durant l'acte es van impartir dues xarrades. La Sra. Ana Rocamora va impartir la ponència "El laberint de la cosmètica natural". Rocamora és Presidenta de la Societat Espanyola de Químics Cosmètics i fundadora de l'empresa Cosmetics in Mind. També va estar present Juan Lemmel, Vicepresident de la Societat Espanyola de Químics Cosmètics i gerent de l'empresa Lemmel, S.A. que va parlar sobre "El paper de la SEQC en la indústria".

L'acte va comptar amb la presència del Sr. Eliseo González, Cap d'inspecció de la indústria farmacèutica i responsable de la indústria cosmètica de la Conselleria de Sanitat de la Generalitat Valenciana. També van estar presents la Sra. Ana María Amat, Catedràtica del Campus d'Alcoi de la UPV i professora del MIC i el Sr. Juan Ignacio Torregrosa, Director del Campus d'Alcoi de la UPV.

L'acte va finalitzar amb un vi d'honor.

Cal destacar que en les 4 edicions, s'han egressat 56 alumnes. El nivell d'ocupabilitat del MIC és del 83%.

El campus acollirà la cinquena edició del MIC en el curs 2019/2020. La matrícula ja està oberta i les places són limitades.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.