Finalitza la 4a edició del Màster d'Indústria Cosmètica (MIC)

Cal destacar que en les 4 edicions, s'han egressat 56 alumnes, amb un nivell d'ocupabilitat del 83%.

[ 08/07/2019 ]
4a edició del Màster d'Indústria Cosmètica (MIC)

ivendres passat 5 de juliol es va celebrar la clausura de la 4a edició del Màster d'Indústria Cosmètica (MIC) del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV). L'acte va tenir lloc en el Saló de Graus ‘Roberto García Payá’.

Durant l'acte es van impartir dues xarrades. La Sra. Ana Rocamora va impartir la ponència "El laberint de la cosmètica natural". Rocamora és Presidenta de la Societat Espanyola de Químics Cosmètics i fundadora de l'empresa Cosmetics in Mind. També va estar present Juan Lemmel, Vicepresident de la Societat Espanyola de Químics Cosmètics i gerent de l'empresa Lemmel, S.A. que va parlar sobre "El paper de la SEQC en la indústria".

L'acte va comptar amb la presència del Sr. Eliseo González, Cap d'inspecció de la indústria farmacèutica i responsable de la indústria cosmètica de la Conselleria de Sanitat de la Generalitat Valenciana. També van estar presents la Sra. Ana María Amat, Catedràtica del Campus d'Alcoi de la UPV i professora del MIC i el Sr. Juan Ignacio Torregrosa, Director del Campus d'Alcoi de la UPV.

L'acte va finalitzar amb un vi d'honor.

Cal destacar que en les 4 edicions, s'han egressat 56 alumnes. El nivell d'ocupabilitat del MIC és del 83%.

El campus acollirà la cinquena edició del MIC en el curs 2019/2020. La matrícula ja està oberta i les places són limitades.

XIII Premis IDEES UPV XIII Premis IDEES UPV
Lliurament de sol·licituds fins al 18 d'octubre.
Preinscripció en màsters Preinscripció en màsters
Consulta si estàs admès i la data i hora a la qual has de matricular-te.
100% de places preinscrites 100% de places preinscrites
La preinscripció del Campus d'Alcoi de la UPV cobreix el 100% de places oferides per a graus.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Segueix els passos per a formalitzar la matrícula a la UPV.
Premi Start Up tèxtil de la Càtedra AITEX-UPV Premi Start Up tèxtil de la Càtedra AITEX-UPV
La guanyadora ha sigut l'empresa 'Tangente de 90' de Gemma Figuerola.
Ajudes de menjador Ajudes de menjador
Sol·licita ja fins a 80 vals de menú per al curs acadèmic 2019-2020.
Finalitza el VI CampusTec del Campus d'Alcoi de la UPV Finalitza el VI CampusTec del Campus d'Alcoi de la UPV
El ‘CampusTec Avançat’ es consolida amb 13 alumnes.