Finalitza la 4a edició del Màster d'Indústria Cosmètica (MIC)

Cal destacar que en les 4 edicions, s'han egressat 56 alumnes, amb un nivell d'ocupabilitat del 83%.

[ 08/07/2019 ]
4a edició del Màster d'Indústria Cosmètica (MIC)

ivendres passat 5 de juliol es va celebrar la clausura de la 4a edició del Màster d'Indústria Cosmètica (MIC) del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV). L'acte va tenir lloc en el Saló de Graus ‘Roberto García Payá’.

Durant l'acte es van impartir dues xarrades. La Sra. Ana Rocamora va impartir la ponència "El laberint de la cosmètica natural". Rocamora és Presidenta de la Societat Espanyola de Químics Cosmètics i fundadora de l'empresa Cosmetics in Mind. També va estar present Juan Lemmel, Vicepresident de la Societat Espanyola de Químics Cosmètics i gerent de l'empresa Lemmel, S.A. que va parlar sobre "El paper de la SEQC en la indústria".

L'acte va comptar amb la presència del Sr. Eliseo González, Cap d'inspecció de la indústria farmacèutica i responsable de la indústria cosmètica de la Conselleria de Sanitat de la Generalitat Valenciana. També van estar presents la Sra. Ana María Amat, Catedràtica del Campus d'Alcoi de la UPV i professora del MIC i el Sr. Juan Ignacio Torregrosa, Director del Campus d'Alcoi de la UPV.

L'acte va finalitzar amb un vi d'honor.

Cal destacar que en les 4 edicions, s'han egressat 56 alumnes. El nivell d'ocupabilitat del MIC és del 83%.

El campus acollirà la cinquena edició del MIC en el curs 2019/2020. La matrícula ja està oberta i les places són limitades.

Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa
Celebrat al Campus d'Alcoi entre el 3 i el 6 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.
ERASMUS 2019-2020 2a convocatòria ERASMUS 2019-2020 2a convocatòria
Termini de sol·licitud fins al 26 de setembre de 2019.