Finalitza la 4a edició del Màster d'Indústria Cosmètica (MIC)

Cal destacar que en les 4 edicions, s'han egressat 56 alumnes, amb un nivell d'ocupabilitat del 83%.

[ 08/07/2019 ]
4a edició del Màster d'Indústria Cosmètica (MIC)

ivendres passat 5 de juliol es va celebrar la clausura de la 4a edició del Màster d'Indústria Cosmètica (MIC) del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV). L'acte va tenir lloc en el Saló de Graus ‘Roberto García Payá’.

Durant l'acte es van impartir dues xarrades. La Sra. Ana Rocamora va impartir la ponència "El laberint de la cosmètica natural". Rocamora és Presidenta de la Societat Espanyola de Químics Cosmètics i fundadora de l'empresa Cosmetics in Mind. També va estar present Juan Lemmel, Vicepresident de la Societat Espanyola de Químics Cosmètics i gerent de l'empresa Lemmel, S.A. que va parlar sobre "El paper de la SEQC en la indústria".

L'acte va comptar amb la presència del Sr. Eliseo González, Cap d'inspecció de la indústria farmacèutica i responsable de la indústria cosmètica de la Conselleria de Sanitat de la Generalitat Valenciana. També van estar presents la Sra. Ana María Amat, Catedràtica del Campus d'Alcoi de la UPV i professora del MIC i el Sr. Juan Ignacio Torregrosa, Director del Campus d'Alcoi de la UPV.

L'acte va finalitzar amb un vi d'honor.

Cal destacar que en les 4 edicions, s'han egressat 56 alumnes. El nivell d'ocupabilitat del MIC és del 83%.

El campus acollirà la cinquena edició del MIC en el curs 2019/2020. La matrícula ja està oberta i les places són limitades.

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.