Màster de Robòtica i Visió Artificial (MAROVA)

Resposta a la creixent demanda de professionals amb experiència en el camp de la Robòtica i la Visió Artificial aplicada a la indústria.

[ 09/07/2019 ]
Màster de Robòtica i Visió Artificial

El Màster de Robòtica i Visió Artificial [MAROVA] sorgeix com a resposta a la creixent demanda de professionals amb experiència en el camp de la Robòtica i la Visió Artificial aplicada a la indústria. Per a això comptem amb la participació de Multiscan Technologies, una empresa experta en l'ús de l'últimes tecnologies de visió artificial i en mètodes innovadors de maneig i transport del producte.

També comptem amb la participació d'empreses capdavanteres en el camp de la robòtica i l'automatització industrial com IMASD amb seu a Ontinyent i IT8 Engineering la seu de la qual està a Almussafes.

Els professors, tant de la UPV com de les empreses participants, amb àmplia experiència en el camp de l'automatització, robòtica, visió artificial, realitat virtual i augmentada aplicada a la indústria, drons i, en definitiva, tecnologies capdavanteres relacionades amb la trucada 4a revolució industrial o Indústria 4.0.

Està dirigit a alumnes d'últims cursos (matriculats de menys de 30 ECTS incloent el TFG) o acabats de titular en graus de diferents enginyeries.

La matrícula ja està oberta.

Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.
ERASMUS 2019-2020 2a convocatòria ERASMUS 2019-2020 2a convocatòria
Termini de sol·licitud fins al 26 de setembre de 2019.
Acte d'obertura de les universitats públiques valencianes Acte d'obertura de les universitats públiques valencianes
Inaugurat pel president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig.
Cicle del Cineclub Mediterráneo Cinecafetazo Cicle del Cineclub Mediterráneo Cinecafetazo
Les dones en l'imaginari cinematogràfic