ERASMUS 2019-2020 2a convocatòria

Termini de sol·licitud fins al 26 de setembre de 2019.

[ 11/07/2019 ]
Convocatòria ERASMUS

Des de l'oficina de Relacions Internacionals us comuniquem que hem procedit a obrir la 2a Convocatòria Erasmus per al curs 2019/2020 (semestre B).

Per a poder participar en el programa Erasmus, has d'emplenar una sol·licitud online. Les sol·licituds s'emplenaran i lliuraran de forma telemàtica a través del sistema de gestió de sol·licituds AIRE. No has de lliurar la sol·licitud en l'oficina d'internacionals ni necessita segell.

La presentació de la sol·licitud suposa l'acceptació de les bases de la convocatòria.

El termini de presentació de sol·licituds acaba el 26 de setembre de 2019.

Requerit nivell d'Anglés B1. És vàlid tenir aprovada l'assignatura d'Anglés B1 de la teua titulació de l'EPSA. No es realitzarà cap examen per a aconseguir el nivell.

Qualsevol dubte que tingueu podeu passar per l'oficina de Relacions Internacionals i us ajudarem, en HORARI de DILLUNS a DIJOUS de 10.00 a 14.00 hores. DIVENDRES l'oficina està tancada.

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.