ERASMUS 2019-2020 2a convocatòria

Termini de sol·licitud fins al 26 de setembre de 2019.

[ 11/07/2019 ]
Convocatòria ERASMUS

Des de l'oficina de Relacions Internacionals us comuniquem que hem procedit a obrir la 2a Convocatòria Erasmus per al curs 2019/2020 (semestre B).

Per a poder participar en el programa Erasmus, has d'emplenar una sol·licitud online. Les sol·licituds s'emplenaran i lliuraran de forma telemàtica a través del sistema de gestió de sol·licituds AIRE. No has de lliurar la sol·licitud en l'oficina d'internacionals ni necessita segell.

La presentació de la sol·licitud suposa l'acceptació de les bases de la convocatòria.

El termini de presentació de sol·licituds acaba el 26 de setembre de 2019.

Requerit nivell d'Anglés B1. És vàlid tenir aprovada l'assignatura d'Anglés B1 de la teua titulació de l'EPSA. No es realitzarà cap examen per a aconseguir el nivell.

Qualsevol dubte que tingueu podeu passar per l'oficina de Relacions Internacionals i us ajudarem, en HORARI de DILLUNS a DIJOUS de 10.00 a 14.00 hores. DIVENDRES l'oficina està tancada.

XIII Premis IDEES UPV XIII Premis IDEES UPV
Lliurament de sol·licituds fins al 18 d'octubre.
Preinscripció en màsters Preinscripció en màsters
Consulta si estàs admès i la data i hora a la qual has de matricular-te.
100% de places preinscrites 100% de places preinscrites
La preinscripció del Campus d'Alcoi de la UPV cobreix el 100% de places oferides per a graus.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Segueix els passos per a formalitzar la matrícula a la UPV.
Premi Start Up tèxtil de la Càtedra AITEX-UPV Premi Start Up tèxtil de la Càtedra AITEX-UPV
La guanyadora ha sigut l'empresa 'Tangente de 90' de Gemma Figuerola.
Ajudes de menjador Ajudes de menjador
Sol·licita ja fins a 80 vals de menú per al curs acadèmic 2019-2020.
Finalitza el VI CampusTec del Campus d'Alcoi de la UPV Finalitza el VI CampusTec del Campus d'Alcoi de la UPV
El ‘CampusTec Avançat’ es consolida amb 13 alumnes.