Formalitza la teua matrícula

Segueix els passos per a formalitzar la matrícula a la UPV, consulta el sobre virtual i coneix els processos per l'admissió i per a les llistes d'espera.

[ 12/07/2019 ]
Formalitza la teua matrícula

Amb la finalitat de facilitar el procés de matrícula, la UPV t'indica els passos necessaris que s'han de seguir:

A. T'HAN ADMÈS?

Consulta la ('llista de persones admeses en la web oficial de la UPV).

Per a estudis de grau, els resultats es publicaran el divendres 12 de juliol i, per a màster, el divendres 19 de juliol. Consulta'ls a partir de les 13.00 hores dels dies citats.

A.1.- INFORMACIÓ SOBRE EL DIA I L'HORA DE MATRÍCULA

Una vegada t'han admès, consulta a través de l'enllaç el dia i l'hora en què has de dur a terme la matrícula.

Podràs accedir a completar les dades personals i estadístiques necessàries per a formalitzar la matrícula 90 minuts abans de la cita assignada. És important realitzar la matrícula en l'horari assignat, ja que, en cas contrari, perdràs la prioritat d'elecció de grups i assignatures que atorga l'ordre de cites.

També pots conèixer la teua cita prèvia (dia i hora en què has de dur a terme la matrícula) i els passos a seguir a través de l'Accés a l'automatrícula.

A.2.- TERMINI DE MATRICULACIÓ

Grau:

Alumnes de nou ingrés: el termini ordinari de matriculació és del dilluns 15 al dimarts 16 de juliol del 2019, tots dos inclusivament. Si obtens plaça després d'aquestes dates, se t'assignarà data de matrícula a partir del 18 de juliol.

Alumnes de 2n curs i següents: del 17 al 22 de juliol del 2019, tots dos inclusivament.

Màster universitari:

Alumnes de nou ingrés: el termini per a alumnat admès en el període ordinari de preinscripció, fase A, és del 23 al 24 de juliol del 2019, tots dos inclusivament. Per a alumnat admès en el període extraordinari de preinscripció, el 20 de setembre.

Alumnes de 2n curs i següents: el termini general, obert del 25 al 29 de juliol del 2019, tots dos inclusivament.

A.3.- REALITZACIÓ DE L'AUTOMATRÍCULA

ON?

El procediment ordinari de matrícula és no presencial a través d'Internet. Excepcionalment, en cas que no pugues disposar d'un equip amb connexió a Internet, pots acudir a l'aula habilitada al teu centre docent, a la qual podràs accedir segons cita i disponibilitat d'equips.

COM?

La matrícula la formalitzes mitjançant una aplicació informàtica. Per a saber com, segueix els passos indicats en aquest vídeo explicatiu, el següent enllaç o el sobre virtual de matrícula .

L'automatrícula per Internet et permet realitzar tots els tràmits administratius per a formalitzar la matrícula d'aquest curs sense necessitat d'emplenar impresos o formularis addicionals.

Una vegada formalitzada la matrícula, és definitiva per a l'actual curs, excepte circumstàncies excepcionals que hauràs de comunicar al teu centre d'estudis.

Si és la primera vegada que accedeixes a estudis universitaris de grau, has de matricular-te del primer curs complet. Una vegada feta la matrícula, pots sol·licitar el règim de matrícula amb dedicació a temps parcial, del 15 al 16 de juliol, identificant-te en la teua intranet. En aquest cas, la teua matrícula estarà limitada entre 20 i 40 crèdits ECTS. Rebràs la resolució a la teua sol·licitud, com a màxim, el 26 de juliol.

En el cas d'admissió amb posterioritat, has de presentar la sol·licitud segons el termini establit pel teu centre.

B.- ESTÀS EN LLISTA D'ESPERA?

Si no t'han admès en la primera opció de titulació que vas sol·licitar, se t'adjudicarà directament un número d'ordre en la llista d'espera.

Si t'han admès en la segona o successives opcions i no vols perdre el teu dret, has de formalitzar la matrícula en els terminis i condicions estipulats. Si no ho fas, s'entendrà que renuncies a la plaça.

Si estàs en llista d'espera d'un grau -després de l'assignació de places que realitza la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, i una vegada s'ha matriculat l'alumnat admès- la UPV realitzarà una o diverses crides centralitzades de les seues llistes d'espera per a cobrir les possibles places vacants, si n'hi ha. A l'estudiantat admès, se li assigna data de matrícula.

En cas que, després d'aquestes crides, queden places vacants, la UPV comunica l'admissió a alumnes en llista d'espera directament des dels centres d'estudi.

Si estàs en llista d'espera d'un màster, has d'estar pendent de www.upv.es a partir del 26 de juliol de 2019.

Una vegada t'han admès des de la llista d'espera, la UPV t'indicarà el dia i l'hora en què has de dur a terme la matrícula.

C.- MÉS INFORMACIÓ

En el sobre virtual de matrícula es troba tant la informació general per a la matrícula completa (normatives, terminis, documentació i punts d'informació), com la informació específica del teu centre d'estudis (horaris, Programa Integra, Jornades d'Acolliment, Pla d'acció tutorial universitari, etc.).

A més, en informació sobre serveis a l'estudiant pots conèixer la Biblioteca, l'Àrea d'Esports, la Casa de l'Alumne, les pràctiques en empreses, la possibilitat de realitzar intercanvis acadèmics i molts altres serveis a la disposició de l'alumnat de la UPV.

Notícia en UPV TV

Setmana de la Ciència 2019 Setmana de la Ciència 2019
La 16a Setmana de la Ciència ha sigut tot un èxit.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a pares i futurs alumnes el 28 de març de 2019.
Torna First Lego League Torna First Lego League
Tornem a organitzar el Torneig Classificatori de la Comunitat Valenciana First Lego League!
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.
Concert de Nadal 2019 Concert de Nadal 2019
18 de desembre al Teatre del col·legi Salesians.
Programa INCIDE de la UPV Programa INCIDE de la UPV
Matrícula oberta per als cursos del segon quadrimestre.