ADSIDEO 2019

Programa d'ajudes per a Projectes de Recerca orientats als Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS).

[ 15/07/2019 ]
Ajudes Projectes de Recerca ODS

El programa de recerca ADSIDEO-Cooperación té la finalitat de fomentar el desenvolupament de projectes de R+D+i en l'àmbit dels Estudis sobre el Desenvolupament, la Cooperació Internacional i l'aplicació de la Tecnologia per al Desenvolupament Humà.

Es tracta d'una convocatòria de recerca dirigida al personal docent i investigador de la UPV, qui pot sol·licitar ajudes per a projectes de recerca que el seu objectiu siga l'obtenció d'un impacte positiu sobre la lluita contra la pobresa i sobre el desenvolupament humà en les regions més desfavorides.

A través del programa es persegueix que una major quantitat de projectes de recerca de la UPV s'adeqüen als criteris sectorials i geogràfics definits en els plans directors de la cooperació espanyola i valenciana, com a eina per a afermar el compromís de la UPV amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible de les Nacions Unides i la lluita contra la pobresa.

Les propostes es realitzaran utilitzant el formulari de sol·licitud d'ajuda disponible a través de la web del Centre de Cooperació al Desenvolupament. La sol·licitud impresa i signada i la memòria científic – tècnica es lliuraran en paper en els registres generals dels campus de Vera, Alcoi i Gandia.

El termini està obert fins el 23 de setembre de 2019 a les 14:00h.

Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Finalitza 'Ciència en Acció' Finalitza 'Ciència en Acció'
XX edició en la qual han participat estudiants de més de 10 països.
Materials tèxtils que carreguen mòbils Materials tèxtils que carreguen mòbils
Els nous dispositius estan dissenyats per investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.
Escola UPV destacada Escola UPV destacada
L'EPSA rep el premi 'Escola UPV destacada' en esports.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.