ADSIDEO 2019

Programa d'ajudes per a Projectes de Recerca orientats als Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS).

[ 15/07/2019 ]
Ajudes Projectes de Recerca ODS

El programa de recerca ADSIDEO-Cooperación té la finalitat de fomentar el desenvolupament de projectes de R+D+i en l'àmbit dels Estudis sobre el Desenvolupament, la Cooperació Internacional i l'aplicació de la Tecnologia per al Desenvolupament Humà.

Es tracta d'una convocatòria de recerca dirigida al personal docent i investigador de la UPV, qui pot sol·licitar ajudes per a projectes de recerca que el seu objectiu siga l'obtenció d'un impacte positiu sobre la lluita contra la pobresa i sobre el desenvolupament humà en les regions més desfavorides.

A través del programa es persegueix que una major quantitat de projectes de recerca de la UPV s'adeqüen als criteris sectorials i geogràfics definits en els plans directors de la cooperació espanyola i valenciana, com a eina per a afermar el compromís de la UPV amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible de les Nacions Unides i la lluita contra la pobresa.

Les propostes es realitzaran utilitzant el formulari de sol·licitud d'ajuda disponible a través de la web del Centre de Cooperació al Desenvolupament. La sol·licitud impresa i signada i la memòria científic – tècnica es lliuraran en paper en els registres generals dels campus de Vera, Alcoi i Gandia.

El termini està obert fins el 23 de setembre de 2019 a les 14:00h.

Jornada sobre Docència Inversa Jornada sobre Docència Inversa
Manera de treball basat en els resultats d'aprenentatge.
First Lego League al Campus de Alcoy First Lego League al Campus de Alcoy
Participaren més de 200 joves organitzats en 24 equips.
VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil
Organitzat pel GROMEP, comptà amb un 20% més de participació.
Reunió objectius pràctiques d’empresa Reunió objectius pràctiques d’empresa
Va tenir lloc al Campus d'Alcoi de la UPV.
IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’ IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’
Han participat 242 alumnes de 13 centres.
Reunió entre l’Ajuntament de Villena y el Campus d’Alcoi Reunió entre l’Ajuntament de Villena y el Campus d’Alcoi
L'alcalde i la regidora d'educació han visitat el Campus d'Alcoi.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a famílies i futurs alumnes el 28 de març de 2020.