Finalitza el VI CampusTec del Campus d'Alcoi de la UPV

El ‘CampusTec Avançat’ es consolida amb 13 alumnes.

[ 16/07/2019 ]
Presentació de projectes de l'edició CampusTec 2019

El Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV) ha acollit, per sisè any consecutiu, el CampusTec. A més, és el segon any que s'organitza paral·lelament el ‘CampusTec Avançat’ amb la participació de 13 alumnes que havien estat en el CampusTec en edicions anteriors. La Càtedra Alcoi Ciutat del Coneixement ha col·laborat en l'esdeveniment un any més.

El CampusTec és un campament tecnològic d'estiu que permet als nostres joves gaudir d'una activitat d'oci alternatiu durant les vacances, amb la filosofia d'aprendre fent. En el Campustec i el ‘Campustec Avançat’ han participat 47 alumnes de 23 centres educatius de les províncies d'Alacant i València. El divendres 12 de juliol es van presentar els projectes a la Sala Multiusos de l'Edifique Carbonell.

Després de dues setmanes de CampusTec, els alumnes han mostrat els resultats dels 4 tallers que han realitzat sobre robòtica, disseny, internet de les coses i desenvolupament de videojocs. Han assistit alumnes de poblacions com Onil, Bocairent, L'Olleria, Mislata, Ibi, Muro, Novelda, Xixona, Agres, Sils, Bèlgida, Ontinyent, Biar, Sant Vicent del Raspeig, Aielo de Malferit i Alcoi.

El CampusTec està dirigit a estudiants de secundària, Batxillerat i Cicles Formatius. L'activitat ha servit perquè els alumnes mostren la seua creativitat desenvolupant xicotets projectes cientificotècnics en àmbits tan atractius per al seu futur professional com la robòtica, disseny i fabricació digital, programació d'interfícies i/o desenvolupament de videojocs.

XIII Premis IDEES UPV XIII Premis IDEES UPV
Lliurament de sol·licituds fins al 18 d'octubre.
Material didàctic antic de l'edifici del Viaducte Material didàctic antic de l'edifici del Viaducte
Comença la restauració d'unes 300 peces inventariades.
Programa València Coopera 2019 Programa València Coopera 2019
Projecte de Cooperació al Desenvolupament a Mauritània.
Pau, el bot de conversa de la Universitat Politècnica de València	Pau, el bot de conversa de la Universitat Politècnica de València
Des d'el mes de juny passat ha atès a més de 6800 usuaris.
Jornada d'Acollida Jornada d'Acollida
El 3 de setembre a les 10.30 h en el Pavelló Esportiu de l'Edifici Georgina Blanes.
Ajudes de menjador Ajudes de menjador
Sol·licita ja fins a 80 vals de menú per al curs acadèmic 2019-2020.
ADSIDEO 2019 ADSIDEO 2019
Programa d'ajudes per a Projectes de Recerca ODS.