Finalitza el VI CampusTec del Campus d'Alcoi de la UPV

El ‘CampusTec Avançat’ es consolida amb 13 alumnes.

[ 16/07/2019 ]
Presentació de projectes de l'edició CampusTec 2019

El Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV) ha acollit, per sisè any consecutiu, el CampusTec. A més, és el segon any que s'organitza paral·lelament el ‘CampusTec Avançat’ amb la participació de 13 alumnes que havien estat en el CampusTec en edicions anteriors. La Càtedra Alcoi Ciutat del Coneixement ha col·laborat en l'esdeveniment un any més.

El CampusTec és un campament tecnològic d'estiu que permet als nostres joves gaudir d'una activitat d'oci alternatiu durant les vacances, amb la filosofia d'aprendre fent. En el Campustec i el ‘Campustec Avançat’ han participat 47 alumnes de 23 centres educatius de les províncies d'Alacant i València. El divendres 12 de juliol es van presentar els projectes a la Sala Multiusos de l'Edifique Carbonell.

Després de dues setmanes de CampusTec, els alumnes han mostrat els resultats dels 4 tallers que han realitzat sobre robòtica, disseny, internet de les coses i desenvolupament de videojocs. Han assistit alumnes de poblacions com Onil, Bocairent, L'Olleria, Mislata, Ibi, Muro, Novelda, Xixona, Agres, Sils, Bèlgida, Ontinyent, Biar, Sant Vicent del Raspeig, Aielo de Malferit i Alcoi.

El CampusTec està dirigit a estudiants de secundària, Batxillerat i Cicles Formatius. L'activitat ha servit perquè els alumnes mostren la seua creativitat desenvolupant xicotets projectes cientificotècnics en àmbits tan atractius per al seu futur professional com la robòtica, disseny i fabricació digital, programació d'interfícies i/o desenvolupament de videojocs.

Setmana de la Ciència 2019 Setmana de la Ciència 2019
La 16a Setmana de la Ciència ha sigut tot un èxit.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a pares i futurs alumnes el 28 de març de 2019.
Torna First Lego League Torna First Lego League
Tornem a organitzar el Torneig Classificatori de la Comunitat Valenciana First Lego League!
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.
Concert de Nadal 2019 Concert de Nadal 2019
18 de desembre al Teatre del col·legi Salesians.
Programa INCIDE de la UPV Programa INCIDE de la UPV
Matrícula oberta per als cursos del segon quadrimestre.