100% de places preinscrites

Antonio Arques, subdirector d'Alumnat, indica que “els alumnes en llista d'espera no han de desanimar-se perquè és previsible que en el procés d'admissió es puguen produir moviments”.

[ 17/07/2019 ]
100% d'alumnes preinscrits

Les xifres de preinscripció ja s'han donat a conèixer al Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV). S'ha cobert el 100% de places oferides en tots els graus i dobles graus. A més també s'ha previst un excés d'alumnes per a compensar possibles baixes que es permeten citar i matricular.

Segons indica Antonio Arques, subdirector d'Alumnat del Campus d'Alcoi de la UPV, “són dades provisionals, ja que es tracta de dades de preinscripció”. Arques destaca que “suposa que el 100% de places oferides pel Campus d'Alcoi de la UPV està cobert”. En els graus relacionats amb enginyeries “tenim cobert fins i tot la ‘sobrematrícula’ que ofereix la Generalitat Valenciana”.

El subdirector d'Alumnat també exposa que “la pujada ha sigut de 200 alumnes respecte a l'any passat”. Antonio Arques també indica que “els alumnes en llista d'espera no han de desanimar-se perquè és previsible que en el procés d'admissió es puguen produir moviments”.

Des del Campus d'Alcoi de la UPV, estan a la disposició de tots els alumnes i familiars per a informar de cada situació particular. Antonio Arques sosté que “si algú estiguera interessat a estudiar al campus, que es pose en contacte i l'informarem de la situació concreta de cadascun dels seus graus”.

Llesta d'espera

Si un alumne no ha sigut admès en la primera opció de titulació que va sol·licitar, s'adjudicarà directament un número d'ordre en la llista d'espera. Si ha sigut admès en la segona o successives opcions i no vol perdre el seu dret, has de formalitzar la matrícula en els terminis i condicions estipulats. En cas de no fer-ho, s'entendrà que renúncies a la plaça.

Si l'alumne en llista d'espera d'un grau, després de l'assignació de places que realitza la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, i una vegada s'han matriculat els estudiants admesos, la UPV realitzarà un o diverses crides centralitzades de les seues llistes d'espera per a cobrir les possibles places vacants, si n'hi ha.

En cas que després d'aquestes crides queden places vacants, la UPV comunicarà l'admissió a estudiants en llista d'espera directament des dels centres d'estudi.

Setmana de la Ciència 2019 Setmana de la Ciència 2019
La 16a Setmana de la Ciència ha sigut tot un èxit.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a pares i futurs alumnes el 28 de març de 2019.
Torna First Lego League Torna First Lego League
Tornem a organitzar el Torneig Classificatori de la Comunitat Valenciana First Lego League!
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.
Concert de Nadal 2019 Concert de Nadal 2019
18 de desembre al Teatre del col·legi Salesians.
Programa INCIDE de la UPV Programa INCIDE de la UPV
Matrícula oberta per als cursos del segon quadrimestre.