Ajudes de menjador

S'obri, fins al pròxim 6 de setembre, la fase 1 del termini de sol·licituds de fins a 80 bons de menú per al curs acadèmic 2019-2020

[ 17/07/2019 ]
Ajudes de menjador 19/20

A fi que cap persona quede exclosa de l'estudi universitari per raons econòmiques, la Universitat Politècnica de València (UPV) ha convocat, amb vista al curs acadèmic 2019-2020, les ajudes de menjador, a través de les quals distribuirà un total de 54.231 menús entre l'alumnat matriculat en estudis oficials de grau o màster.

L'adjudicació de les ajudes es durà a terme en dues fases. La primera (ordinària) té ja el termini de sol·licitud obert -fins al pròxim 6 de setembre- i distribuirà el 85% dels bons disponibles. La segona (extraordinària) concedirà el 15% restant entre les sol·licituds presentades del 16 al 30 de setembre.

Requisits econòmics i acadèmics

Les ajudes s'adjudicaran als estudiants que, en el curs acadèmic anterior, van superar el 40% dels crèdits en els quals es van matricular, si aquests superaven els 40 ECTS (temps complet), o el 50% si estaven matriculats a temps parcial (40 ECTS o menys).

Les sol·licituds de qui compleix els requisits econòmics es prioritzen d'acord amb la renda per càpita de la unitat familiar, fins a un màxim de 8.000 euros, en ordre creixent, fins a esgotar el nombre d'ajudes convocades.

La determinació de la unitat familiar, el càlcul de la situació econòmica familiar i els criteris d'adjudicació es poden consultar en les bases completes de la convocatòria.

No aprofitar el 90% dels vals concedits implica la pèrdua de l'ajuda

Amb l'objectiu d'utilitzar la major quantitat possible de vals i aconseguir que el major nombre possible de sol·licitants es beneficien d'aquests, es durà a terme un control dels bons consumits.

Així, a aquelles persones beneficiàries que, sense causa prou justificada segons el parer de la Comissió d'Acció Social, no hagen utilitzat almenys el 90% de l'ajuda concedida, els serà revocada, i es reassignaran els bons a sol·licitants que es troben en la llista d'espera.

De la mateixa manera, a la finalització del segon semestre, les persones beneficiàries que no hagen aprofitat el citat 90% dels vals concedits sense justificació suficient, no podran obtenir l'ajuda de menjador el primer semestre del curs 2020-2021.

L'ús indegut de l'ajuda (només és vàlida per al menú del dia) o l'ús per persones diferents de la titular, provoca la revocació d'aquesta.

Com es sol·licita?

Qualsevol alumna o alumne interessat que complisca els requisits acadèmics i econòmics pot sol·licitar l'ajuda de menjador (entre 10 i 80 bons) emplenant el formulari, accessible per via telemàtica, que es troba disponible en la informació personalitzada de l'alumnat (intranet).

Al·legacions i resolució

Una vegada finalitzat el termini de la fase 1 (6 de setembre), el Servei d'Alumnat publicarà en la seua pàgina web una proposta de resolució; després, les persones interessades disposaran de 10 dies hàbils per a presentar al·legacions.

Posteriorment, una vegada finalitzat el termini extraordinari de presentació de sol·licituds (30 de setembre), la Comissió de Selecció realitzarà una nova proposta de resolució, que inclourà les ajudes de la fase 2 i les modificacions de la fase 1, i que serà publicada també en la pàgina web del Servei d'Alumnat.

XIII Premis IDEES UPV XIII Premis IDEES UPV
Lliurament de sol·licituds fins al 18 d'octubre.
Material didàctic antic de l'edifici del Viaducte Material didàctic antic de l'edifici del Viaducte
Comença la restauració d'unes 300 peces inventariades.
Programa València Coopera 2019 Programa València Coopera 2019
Projecte de Cooperació al Desenvolupament a Mauritània.
Pau, el bot de conversa de la Universitat Politècnica de València	Pau, el bot de conversa de la Universitat Politècnica de València
Des d'el mes de juny passat ha atès a més de 6800 usuaris.
Jornada d'Acollida Jornada d'Acollida
El 3 de setembre a les 10.30 h en el Pavelló Esportiu de l'Edifici Georgina Blanes.
ADSIDEO 2019 ADSIDEO 2019
Programa d'ajudes per a Projectes de Recerca ODS.
Exposició Exposició "Cultura Politècnica. Habitar el present, construir el futur"
Fins al 22 de setembre de 2019. Ciutat de les Arts i les Ciències.