XIII Premis IDEES UPV

Obert el termini de lliurament de sol·licituds fins al 18 d'octubre.

[ 16/07/2019 ]
XIII Premis IDEES UPV

IDEES UPV lança la XIII Edició dels Premis IDEES UPV en la qual podran participar en aquesta convocatòria els emprenedors o equips emprenedors amb projectes empresarials constituïts com a empresa i adscrits a IDEES UPV.

Les sol·licituds hauran de presentar-se en qualsevol de les oficines de Registre de la UPV i la resta de la documentació haurà d'enviar-se en un fitxer PDF mitjançant el Servei d'Intercanvi de fitxers de la UPV indicant com a destinació l'adreça de correu electrònic ideas@ideas.upv.es. El termini de lliurament finalitza el 18 d'octubre de 2019.

Pots contactar amb el teu tutor en IDEES UPV si tens dubtes referent al lliurament del pla d'empresa.

Categories i premis

S'estableixen 4 categories entre les que es repartiran 25.000 euros en premis:

Premis “LEAN
  • Primer premi: 3.000 euros.
  • Segon premi: 2.000 euros.
  • Tercer premi: 1.500 euros.

Premis “AVANÇA
  • Primer premi: 4.000 euros.
  • Segon premi: 3.000 euros.
  • Tercer premi: 2.500 euros.

Premis “TRAJECTÒRIA
  • Premi: 6.000 euros.

Premis “DONA EMPRENEDORA
  • Premi: 3.000 euros.

Les categories Lean, Avança i Trajectòria són excloents. Cada empresa podrà presentar-se únicament a una de les tres categories.

Les empreses podran presentar-se a una de les tres categories anteriors i a la categoria de “Dona emprenedora” (si compleixen amb els requisits).

Els guanyadors del primer o segon premi en alguna categoria d'edicions anteriors dels “Premis IDEES UPV”, només podran presentar-se a una categoria de la convocatòria en la qual no hagen resultat guanyadors.

Material didàctic antic de l'edifici del Viaducte Material didàctic antic de l'edifici del Viaducte
Comença la restauració d'unes 300 peces inventariades.
Programa València Coopera 2019 Programa València Coopera 2019
Projecte de Cooperació al Desenvolupament a Mauritània.
Pau, el bot de conversa de la Universitat Politècnica de València	Pau, el bot de conversa de la Universitat Politècnica de València
Des d'el mes de juny passat ha atès a més de 6800 usuaris.
Jornada d'Acollida Jornada d'Acollida
El 3 de setembre a les 10.30 h en el Pavelló Esportiu de l'Edifici Georgina Blanes.
Ajudes de menjador Ajudes de menjador
Sol·licita ja fins a 80 vals de menú per al curs acadèmic 2019-2020.
ADSIDEO 2019 ADSIDEO 2019
Programa d'ajudes per a Projectes de Recerca ODS.
Exposició Exposició "Cultura Politècnica. Habitar el present, construir el futur"
Fins al 22 de setembre de 2019. Ciutat de les Arts i les Ciències.