XIII Premis IDEES UPV

Obert el termini de lliurament de sol·licituds fins al 18 d'octubre.

[ 16/07/2019 ]
XIII Premis IDEES UPV

IDEES UPV lança la XIII Edició dels Premis IDEES UPV en la qual podran participar en aquesta convocatòria els emprenedors o equips emprenedors amb projectes empresarials constituïts com a empresa i adscrits a IDEES UPV.

Les sol·licituds hauran de presentar-se en qualsevol de les oficines de Registre de la UPV i la resta de la documentació haurà d'enviar-se en un fitxer PDF mitjançant el Servei d'Intercanvi de fitxers de la UPV indicant com a destinació l'adreça de correu electrònic ideas@ideas.upv.es. El termini de lliurament finalitza el 18 d'octubre de 2019.

Pots contactar amb el teu tutor en IDEES UPV si tens dubtes referent al lliurament del pla d'empresa.

Categories i premis

S'estableixen 4 categories entre les que es repartiran 25.000 euros en premis:

Premis “LEAN
  • Primer premi: 3.000 euros.
  • Segon premi: 2.000 euros.
  • Tercer premi: 1.500 euros.

Premis “AVANÇA
  • Primer premi: 4.000 euros.
  • Segon premi: 3.000 euros.
  • Tercer premi: 2.500 euros.

Premis “TRAJECTÒRIA
  • Premi: 6.000 euros.

Premis “DONA EMPRENEDORA
  • Premi: 3.000 euros.

Les categories Lean, Avança i Trajectòria són excloents. Cada empresa podrà presentar-se únicament a una de les tres categories.

Les empreses podran presentar-se a una de les tres categories anteriors i a la categoria de “Dona emprenedora” (si compleixen amb els requisits).

Els guanyadors del primer o segon premi en alguna categoria d'edicions anteriors dels “Premis IDEES UPV”, només podran presentar-se a una categoria de la convocatòria en la qual no hagen resultat guanyadors.

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Comunicat UPV sobre la docència Comunicat UPV sobre la docència
La institució habilitarà un model híbrid per al curs 2020/2021.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV
La finalitat és premiar als millors expedients de Ciència de 4t d'ESO del curs 2019-2020.
Biblioteca només per a préstec i devolució Biblioteca només per a préstec i devolució
Des del dimarts 7 de juliol en horari de 9 a 14 i de 15 a 20 hores.