XIII Premis IDEES UPV

Obert el termini de lliurament de sol·licituds fins al 18 d'octubre.

[ 16/07/2019 ]
XIII Premis IDEES UPV

IDEES UPV lança la XIII Edició dels Premis IDEES UPV en la qual podran participar en aquesta convocatòria els emprenedors o equips emprenedors amb projectes empresarials constituïts com a empresa i adscrits a IDEES UPV.

Les sol·licituds hauran de presentar-se en qualsevol de les oficines de Registre de la UPV i la resta de la documentació haurà d'enviar-se en un fitxer PDF mitjançant el Servei d'Intercanvi de fitxers de la UPV indicant com a destinació l'adreça de correu electrònic ideas@ideas.upv.es. El termini de lliurament finalitza el 18 d'octubre de 2019.

Pots contactar amb el teu tutor en IDEES UPV si tens dubtes referent al lliurament del pla d'empresa.

Categories i premis

S'estableixen 4 categories entre les que es repartiran 25.000 euros en premis:

Premis “LEAN
  • Primer premi: 3.000 euros.
  • Segon premi: 2.000 euros.
  • Tercer premi: 1.500 euros.

Premis “AVANÇA
  • Primer premi: 4.000 euros.
  • Segon premi: 3.000 euros.
  • Tercer premi: 2.500 euros.

Premis “TRAJECTÒRIA
  • Premi: 6.000 euros.

Premis “DONA EMPRENEDORA
  • Premi: 3.000 euros.

Les categories Lean, Avança i Trajectòria són excloents. Cada empresa podrà presentar-se únicament a una de les tres categories.

Les empreses podran presentar-se a una de les tres categories anteriors i a la categoria de “Dona emprenedora” (si compleixen amb els requisits).

Els guanyadors del primer o segon premi en alguna categoria d'edicions anteriors dels “Premis IDEES UPV”, només podran presentar-se a una categoria de la convocatòria en la qual no hagen resultat guanyadors.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.