Preinscripció en màsters

Consulta si estàs admès i la data i hora a la qual has de matricular-te.

[ 18/07/2019 ]

Consulta, a partir de les 14 hores del divendres 19 de juliol, els resultats de la preinscripció en màsters de la Universitat Politècnica de València (UPV). Si estàs admés, torbaràs també la data i l'hora en la que has de matricular-te.

La matrícula la formalitzes mitjançant una aplicació informàtica. Per a saber com fer-la, segueix els passos indicats en aquest vídeo explicatiu, el següent enllaç o el Sobre virtual de matrícula.

Si et trobes en llista d'espera d'un màster, has d'estar pendent del teu correu electrònic a partir del 25 de juliol de 2019.

Els resultats de la fase extraordinària de preinscripció es donaran a conèixer el pròxim 18 de setembre.

XIII Premis IDEES UPV XIII Premis IDEES UPV
Lliurament de sol·licituds fins al 18 d'octubre.
Material didàctic antic de l'edifici del Viaducte Material didàctic antic de l'edifici del Viaducte
Comença la restauració d'unes 300 peces inventariades.
Programa València Coopera 2019 Programa València Coopera 2019
Projecte de Cooperació al Desenvolupament a Mauritània.
Pau, el bot de conversa de la Universitat Politècnica de València	Pau, el bot de conversa de la Universitat Politècnica de València
Des d'el mes de juny passat ha atès a més de 6800 usuaris.
Jornada d'Acollida Jornada d'Acollida
El 3 de setembre a les 10.30 h en el Pavelló Esportiu de l'Edifici Georgina Blanes.
Ajudes de menjador Ajudes de menjador
Sol·licita ja fins a 80 vals de menú per al curs acadèmic 2019-2020.
ADSIDEO 2019 ADSIDEO 2019
Programa d'ajudes per a Projectes de Recerca ODS.