Jornada d'Acollida

El 3 de setembre a les 10.30 h en el Pavelló Esportiu de l'Edifici Georgina Blanes.

[ 22/07/2019 ]

El pròxim 3 de setembre, el Campus d'Alcoi de la UPV celebra la jornada d'acolliment amb tots els alumnes de grau de nou ingrés.

Per segon any consecutiu, se celebrarà en el Pavelló Esportiu de l'Edifici Georgina Blanes. L'adreça per a accedir al pàrquing és Carrer Alarcón, 1. En aqueix mateix edifici es troba el pavelló.

El director del Campus, Juan Ignacio Torregrosa, donarà la benvinguda a tots els alumnes. A més també s'explicarà el Programa Integra i la importància de Delegació d'Alumnes. També es projectaran vídeos amb diferents serveis del campus.

Els directors acadèmics de cada titulació també donaran més informació sobre els graus. Alguns grups de Generació Espontània també estaran presents. Us esperem!<(p>

PROGRAMA DE LA JORNADA

• 10:30 - 10:40 Bienvenida del Director, Juan Ignacio Torregrosa López, i autoritats locals
  • 10:40 - 10:50 Normativa de Progrés i Permanència, i d'Avaluació.
  • 10:50 - 11:00 Delegació d'Alumnes.
  • 11:00 - 11:20 Programa INTEGRA i realització dels grups tutorials.
  • 11:30 - 12:30 Lunch i Primera Reunió tutorial. Visita Estands Serveis Generació espontània en Pavelló Georgina Blanes.
  • 12:30 - 13:30 Bienvenida dels DAT’s. Els directors acadèmics faran una xarrada sobre els temes més importants de la titulació.

G.I. Disseny

ADE

G.I. Informàtica

G.I. Mecánica

G.I. Química

G.I. Elèctrica

Nou Campusviu digital Nou Campusviu digital
Llancem un nou periòdic Campusviu digital i interactiu.
#CogeLoQueNecesites #CogeLoQueNecesites
Iniciativa promoguda per David Candel i Víctor Bujaldón.
Prevenir rebrots de la Covid-19 Prevenir rebrots de la Covid-19
Investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV dissenyen un model de previsió.
Els nostres estudiants a l’estranger Els nostres estudiants a l’estranger
Per la Covid-19, alguns es queden en les seues destinacions i altres tornen a Espanya.
Villenabot tornarà en 2021 amb format renovat Villenabot tornarà en 2021 amb format renovat
La il·lusió farà que el concurs es convertisca en un 'doble Villenabot' en 2021.
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.