Jornada d'Acollida

El 3 de setembre a les 10.30 h en el Pavelló Esportiu de l'Edifici Georgina Blanes.

[ 22/07/2019 ]

El pròxim 3 de setembre, el Campus d'Alcoi de la UPV celebra la jornada d'acolliment amb tots els alumnes de grau de nou ingrés.

Per segon any consecutiu, se celebrarà en el Pavelló Esportiu de l'Edifici Georgina Blanes. L'adreça per a accedir al pàrquing és Carrer Alarcón, 1. En aqueix mateix edifici es troba el pavelló.

El director del Campus, Juan Ignacio Torregrosa, donarà la benvinguda a tots els alumnes. A més també s'explicarà el Programa Integra i la importància de Delegació d'Alumnes. També es projectaran vídeos amb diferents serveis del campus.

Els directors acadèmics de cada titulació també donaran més informació sobre els graus. Alguns grups de Generació Espontània també estaran presents. Us esperem!<(p>

XIII Premis IDEES UPV XIII Premis IDEES UPV
Lliurament de sol·licituds fins al 18 d'octubre.
Material didàctic antic de l'edifici del Viaducte Material didàctic antic de l'edifici del Viaducte
Comença la restauració d'unes 300 peces inventariades.
Programa València Coopera 2019 Programa València Coopera 2019
Projecte de Cooperació al Desenvolupament a Mauritània.
Pau, el bot de conversa de la Universitat Politècnica de València	Pau, el bot de conversa de la Universitat Politècnica de València
Des d'el mes de juny passat ha atès a més de 6800 usuaris.
Ajudes de menjador Ajudes de menjador
Sol·licita ja fins a 80 vals de menú per al curs acadèmic 2019-2020.
ADSIDEO 2019 ADSIDEO 2019
Programa d'ajudes per a Projectes de Recerca ODS.
Exposició Exposició "Cultura Politècnica. Habitar el present, construir el futur"
Fins al 22 de setembre de 2019. Ciutat de les Arts i les Ciències.