Jornada d'Acollida

El 3 de setembre a les 10.30 h en el Pavelló Esportiu de l'Edifici Georgina Blanes.

[ 22/07/2019 ]

El pròxim 3 de setembre, el Campus d'Alcoi de la UPV celebra la jornada d'acolliment amb tots els alumnes de grau de nou ingrés.

Per segon any consecutiu, se celebrarà en el Pavelló Esportiu de l'Edifici Georgina Blanes. L'adreça per a accedir al pàrquing és Carrer Alarcón, 1. En aqueix mateix edifici es troba el pavelló.

El director del Campus, Juan Ignacio Torregrosa, donarà la benvinguda a tots els alumnes. A més també s'explicarà el Programa Integra i la importància de Delegació d'Alumnes. També es projectaran vídeos amb diferents serveis del campus.

Els directors acadèmics de cada titulació també donaran més informació sobre els graus. Alguns grups de Generació Espontània també estaran presents. Us esperem!<(p>

PROGRAMA DE LA JORNADA

• 10:30 - 10:40 Bienvenida del Director, Juan Ignacio Torregrosa López, i autoritats locals
  • 10:40 - 10:50 Normativa de Progrés i Permanència, i d'Avaluació.
  • 10:50 - 11:00 Delegació d'Alumnes.
  • 11:00 - 11:20 Programa INTEGRA i realització dels grups tutorials.
  • 11:30 - 12:30 Lunch i Primera Reunió tutorial. Visita Estands Serveis Generació espontània en Pavelló Georgina Blanes.
  • 12:30 - 13:30 Bienvenida dels DAT’s. Els directors acadèmics faran una xarrada sobre els temes més importants de la titulació.

G.I. Disseny

ADE

G.I. Informàtica

G.I. Mecánica

G.I. Química

G.I. Elèctrica

La UPV, entre les cent millors universitats del món La UPV, entre les cent millors universitats del món
En concret en la 87a posició en l'ensenyament de ciències tècniques.
IV Workshop d’Economia Valenciana IV Workshop d’Economia Valenciana
Vora 40 professionals s’han inscrit a l’esdeveniment.
Fira Tots Sants de Cocentaina Fira Tots Sants de Cocentaina
El Campus d'Alcoi de la UPV estarà present en la Zona Tecnològica.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Finalitza 'Ciència en Acció' Finalitza 'Ciència en Acció'
XX edició en la qual han participat estudiants de més de 10 països.
Materials tèxtils que carreguen mòbils Materials tèxtils que carreguen mòbils
Els nous dispositius estan dissenyats per investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.