Programa València Coopera 2019

Pràctiques en un projectes de cooperació al desenvolupament a Mauritània, amb l'ONG CERAI.

[ 25/07/2019 ]

El Vicerectorat de Responsabilitat Social i Cooperació ha llançat la convocatòria de mobilitat internacional per a realitzar pràctiques en un projectes de cooperació al desenvolupament a Mauritània, amb l'ONG CERAI (Centre d'Estudis Rurals i Agricultura Internacional), amb el programa de beques VALÈNCIA COOPERA 2019.

Tant si eres alumne/a com si vas acabar ja el grau o màster enguany o l'anterior (curs 2017/2018) pots optar a aquesta plaça i fer les teues pràctiques (curriculars o extra curriculars), TFG o TFM mentre participes en un projecte de cooperació al desenvolupament.

El projecte es diu “Promoció del desenvolupament agro-ramader sostenible, inclusiu i participatiu en 5 comunes de Gorgol, Mauritània”, i tracta sobre experiències en sobirania alimentària i la producció agroecològic sostenible a Mauritània.

L'ONG cerca perfils de graus o màster en ciències socials i/o en enginyeria agronòmica, forestals, d'alimentació, enginyeries o similars. Encara que és imprescindible el francès (B2).

La beca comprèn una ajuda de:

• 1.000 euros en concepte de bossa de viatge (vols i visat).
  • 400 euros al mes (per mes d'estància).
  • Assegurança mèdica.

La incorporació seria a partir de mediats/finals d'octubre, encara que són flexibles.

El termini per a les inscripcions finalitza el 23 de setembre de 2019 a les 23.59 (inscripció online a través del programa AIRE en la Intranet).

XIII Premis IDEES UPV XIII Premis IDEES UPV
Lliurament de sol·licituds fins al 18 d'octubre.
Material didàctic antic de l'edifici del Viaducte Material didàctic antic de l'edifici del Viaducte
Comença la restauració d'unes 300 peces inventariades.
Pau, el bot de conversa de la Universitat Politècnica de València	Pau, el bot de conversa de la Universitat Politècnica de València
Des d'el mes de juny passat ha atès a més de 6800 usuaris.
Jornada d'Acollida Jornada d'Acollida
El 3 de setembre a les 10.30 h en el Pavelló Esportiu de l'Edifici Georgina Blanes.
Ajudes de menjador Ajudes de menjador
Sol·licita ja fins a 80 vals de menú per al curs acadèmic 2019-2020.
ADSIDEO 2019 ADSIDEO 2019
Programa d'ajudes per a Projectes de Recerca ODS.
Exposició Exposició "Cultura Politècnica. Habitar el present, construir el futur"
Fins al 22 de setembre de 2019. Ciutat de les Arts i les Ciències.