Programa València Coopera 2019

Pràctiques en un projectes de cooperació al desenvolupament a Mauritània, amb l'ONG CERAI.

[ 25/07/2019 ]

El Vicerectorat de Responsabilitat Social i Cooperació ha llançat la convocatòria de mobilitat internacional per a realitzar pràctiques en un projectes de cooperació al desenvolupament a Mauritània, amb l'ONG CERAI (Centre d'Estudis Rurals i Agricultura Internacional), amb el programa de beques VALÈNCIA COOPERA 2019.

Tant si eres alumne/a com si vas acabar ja el grau o màster enguany o l'anterior (curs 2017/2018) pots optar a aquesta plaça i fer les teues pràctiques (curriculars o extra curriculars), TFG o TFM mentre participes en un projecte de cooperació al desenvolupament.

El projecte es diu “Promoció del desenvolupament agro-ramader sostenible, inclusiu i participatiu en 5 comunes de Gorgol, Mauritània”, i tracta sobre experiències en sobirania alimentària i la producció agroecològic sostenible a Mauritània.

L'ONG cerca perfils de graus o màster en ciències socials i/o en enginyeria agronòmica, forestals, d'alimentació, enginyeries o similars. Encara que és imprescindible el francès (B2).

La beca comprèn una ajuda de:

• 1.000 euros en concepte de bossa de viatge (vols i visat).
  • 400 euros al mes (per mes d'estància).
  • Assegurança mèdica.

La incorporació seria a partir de mediats/finals d'octubre, encara que són flexibles.

El termini per a les inscripcions finalitza el 23 de setembre de 2019 a les 23.59 (inscripció online a través del programa AIRE en la Intranet).

Jornada sobre Docència Inversa Jornada sobre Docència Inversa
Manera de treball basat en els resultats d'aprenentatge.
First Lego League al Campus de Alcoy First Lego League al Campus de Alcoy
Participaren més de 200 joves organitzats en 24 equips.
VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil
Organitzat pel GROMEP, comptà amb un 20% més de participació.
Reunió objectius pràctiques d’empresa Reunió objectius pràctiques d’empresa
Va tenir lloc al Campus d'Alcoi de la UPV.
IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’ IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’
Han participat 242 alumnes de 13 centres.
Reunió entre l’Ajuntament de Villena y el Campus d’Alcoi Reunió entre l’Ajuntament de Villena y el Campus d’Alcoi
L'alcalde i la regidora d'educació han visitat el Campus d'Alcoi.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a famílies i futurs alumnes el 28 de març de 2020.