Programa València Coopera 2019

Pràctiques en un projectes de cooperació al desenvolupament a Mauritània, amb l'ONG CERAI.

[ 25/07/2019 ]

El Vicerectorat de Responsabilitat Social i Cooperació ha llançat la convocatòria de mobilitat internacional per a realitzar pràctiques en un projectes de cooperació al desenvolupament a Mauritània, amb l'ONG CERAI (Centre d'Estudis Rurals i Agricultura Internacional), amb el programa de beques VALÈNCIA COOPERA 2019.

Tant si eres alumne/a com si vas acabar ja el grau o màster enguany o l'anterior (curs 2017/2018) pots optar a aquesta plaça i fer les teues pràctiques (curriculars o extra curriculars), TFG o TFM mentre participes en un projecte de cooperació al desenvolupament.

El projecte es diu “Promoció del desenvolupament agro-ramader sostenible, inclusiu i participatiu en 5 comunes de Gorgol, Mauritània”, i tracta sobre experiències en sobirania alimentària i la producció agroecològic sostenible a Mauritània.

L'ONG cerca perfils de graus o màster en ciències socials i/o en enginyeria agronòmica, forestals, d'alimentació, enginyeries o similars. Encara que és imprescindible el francès (B2).

La beca comprèn una ajuda de:

• 1.000 euros en concepte de bossa de viatge (vols i visat).
  • 400 euros al mes (per mes d'estància).
  • Assegurança mèdica.

La incorporació seria a partir de mediats/finals d'octubre, encara que són flexibles.

El termini per a les inscripcions finalitza el 23 de setembre de 2019 a les 23.59 (inscripció online a través del programa AIRE en la Intranet).

Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Finalitza 'Ciència en Acció' Finalitza 'Ciència en Acció'
XX edició en la qual han participat estudiants de més de 10 països.
Materials tèxtils que carreguen mòbils Materials tèxtils que carreguen mòbils
Els nous dispositius estan dissenyats per investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.
Escola UPV destacada Escola UPV destacada
L'EPSA rep el premi 'Escola UPV destacada' en esports.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.