Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.

El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya

[ 02/09/2019 ]

El Academic Ranking of World Universities (ARWU) 2019, popularment conegut com el rànquing de Shanghái i considerat internacionalment com l'indicador d'universitats més prestigiós del món per l'objectivitat de la seua metodologia, ha reafirmat avui a la Universitat Politècnica de València (UPV) com a millor politècnica d'Espanya.

Avalant el bon fer de la institució dirigida per Francisco Mora, el rànquing elaborat per la Jiao Tong University de Shanghái manté l'elevat estatus internacional de la UPV, d'especial rellevància en els àmbits tant d'Enginyeria com de Ciències.

De fet, la UPV és l'única politècnica d'Espanya present en el top 500 del rànquing, que classifica a les millors universitats del món i que lideren, per aquest ordre, Harvard, Stanford i Cambridge.

15 anys seguits entre les 500 millors universitats del món.

Cal assenyalar a més que el ARWU, primera classificació mundial d'universitats publicada (la seua edició inicial va tenir lloc en 2003), situa per quinzè any consecutiu a la UPV entre les 500 universitats de major qualitat del món, on existeixen més de 20.000 centres d'educació superior.

La UPV, reconeguda internacionalment per tots els rànquings de primer nivell.

A més de ARWU 2019, també els altres dos principals rànquings d'universitats del món, QS i THE, avalen el nivell docent de la UPV. Així, el mes de juny passat, el QS World University Rànquings, elaborat per la consultora Quacquarelli Symonds, va situar a la UPV, per segon any consecutiu, entre les 350 millors universitats del món.

Además de ARWU 2019, también los otros dos principales rankings de universidades del mundo, QS y THE, avalan el nivel docente de la UPV. Así, el pasado mes de junio, el QS World University Rankings, elaborado por la consultora Quacquarelli Symonds, situó a la UPV, por segundo año consecutivo, entre las 350 mejores universidades del mundo.

Dues setmanes més tard, la revista Times Higher Education (THE) va reconèixer a la UPV com una de les 75 universitats més destacades d'Europa en l'àmbit de l'ensenyament, atorgant-li a la universitat valenciana la millor classificació de la seua història.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.