Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.

El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya

[ 02/09/2019 ]
  • La UPV, present per 15è any consecutiu entre les 500 millors universitats del món, on existeixen més de 20.000 centres educatius.
  • La institució valenciana és l'única politècnica d'Espanya inclosa en el citat top 500 global segons ARWU 2019, l'indicador d'universitats més prestigiós del món.

El Academic Ranking of World Universities (ARWU) 2019 , popularment conegut com el rànquing de Shanghái i considerat internacionalment com l'indicador d'universitats més prestigiós del món per l'objectivitat de la seua metodologia, ha reafirmat avui a la Universitat Politècnica de València (UPV) com a millor politècnica d'Espanya.

Avalant el bon fer de la institució dirigida per Francisco Mora, el rànquing elaborat per la Jiao Tong University de Shanghái manté l'elevat estatus internacional de la UPV, d'especial rellevància en els àmbits tant d'Enginyeria com de Ciències.

De fet, la UPV és l'única politècnica d'Espanya present en el top 500 del rànquing, que classifica a les millors universitats del món i que lideren, per aquest ordre, Harvard, Stanford i Cambridge.

15 anys seguits entre les 500 millors universitats del món.

Cal assenyalar a més que el ARWU, primera classificació mundial d'universitats publicada (la seua edició inicial va tenir lloc en 2003), situa per quinzè any consecutiu a la UPV entre les 500 universitats de major qualitat del món, on existeixen més de 20.000 centres d'educació superior.

La UPV, reconeguda internacionalment per tots els rànquings de primer nivell.

A més de ARWU 2019, també els altres dos principals rànquings d'universitats del món, QS i THE, avalen el nivell docent de la UPV. Així, el mes de juny passat, el QS World University Rànquings, elaborat per la consultora Quacquarelli Symonds, va situar a la UPV, per segon any consecutiu, entre les 350 millors universitats del món.

Además de ARWU 2019, también los otros dos principales rankings de universidades del mundo, QS y THE, avalan el nivel docente de la UPV. Así, el pasado mes de junio, el QS World University Rankings, elaborado por la consultora Quacquarelli Symonds, situó a la UPV, por segundo año consecutivo, entre las 350 mejores universidades del mundo.

Dues setmanes més tard, la revista Times Higher Education (THE) va reconèixer a la UPV com una de les 75 universitats més destacades d'Europa en l'àmbit de l'ensenyament, atorgant-li a la universitat valenciana la millor classificació de la seua història.

• Carlos Ayats Pérez / Área de Comunicación UPV / 615.81.12.29

Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa
Celebrat al Campus d'Alcoi entre el 3 i el 6 de setembre.
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.
ERASMUS 2019-2020 2a convocatòria ERASMUS 2019-2020 2a convocatòria
Termini de sol·licitud fins al 26 de setembre de 2019.