Jornada d'Acolliment 2019. Benvinguts!

Els alumnes de nou ingrés ja coneixen el Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 04/09/2019 ]
Jornada d'Acolliment 2019

El Pavelló Esportiu Georgina Blanes ha acollit, per tercer any consecutiu, la Jornada d'Acolliment. L'oferta en graus i dobles graus del campus és de 470 estudiants per a aquest curs 2019/2020.

El director del Campus, Juan Ignacio Torregrosa, ha sigut l'encarregat de donar la benvinguda, acompanyat pel regidor de l'Ajuntament d'Alcoi, Alberto Belda. També s'ha explicat el Programa Integra i alguns consells de Delegació d'Alumnes. Els estudiants han pogut conèixer alguns serveis del campus amb els vídeos que s'han projectat en el #PrimerDíaUPVAlcoy #PrimerDiaUPVAlcoi.

Els directors acadèmics de cada titulació han donat més informació sobre els graus. Alguns grups de Generació Espontània també han estat presents.

Jornada sobre Docència Inversa Jornada sobre Docència Inversa
Manera de treball basat en els resultats d'aprenentatge.
First Lego League al Campus de Alcoy First Lego League al Campus de Alcoy
Participaren més de 200 joves organitzats en 24 equips.
VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil
Organitzat pel GROMEP, comptà amb un 20% més de participació.
Reunió objectius pràctiques d’empresa Reunió objectius pràctiques d’empresa
Va tenir lloc al Campus d'Alcoi de la UPV.
IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’ IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’
Han participat 242 alumnes de 13 centres.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a famílies i futurs alumnes el 28 de març de 2020.
Camí de la petjada zero de carboni el 2050 Camí de la petjada zero de carboni el 2050
La UPV redueix en més d'un milió d'euros la seua factura elèctrica en un any.