Cursos de valencià 2019-2020

Cursos de valencià del 2019-2020: encara queden algunes places.

[ 05/09/2019 ]

El termini d’inscripció finalitza el 17 de setembre.

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística de la UPV ofereix cursos de valencià semipresencials i en línia per al primer quadrimestre del curs 2019-2020.

Inscripciódel 24 de juliol al 17 de setembre.

Destinataris: comunitat universitària (estudiants, PAS, PDI i membres d’Alumni UPV Plus).

Nivells:A2 (Bàsic), B1 (Elemental), B2 (Intermedi), C1 (Suficiència) i C2 (Superior), corresponents als nivells de les proves d’acreditació de les universitatsCIEACOVA.

Cada nivell (120 h) consta de dos cursos independents i complementaris de 60 h, els del primer quadrimestre es realitzen de setembre a desembre, i els del segon, de febrer a maig.

Modalitats: cursos semipresencials (de tots els nivells, segons els campus) i cursos en línia (dels nivells B2, C1 i C2):

1. Cursos semipresencials

Estan estructurats en 40 hores de classe presencial més 20 hores d’autoaprenentatge. A partir del nivell B2 contenen tasques específiques d’expressió escrita i expressió oral per a cadascun dels col·lectius.

2. Cursos en línia (B2.2, C1.2 i C2.2)

La durada és de 60 hores. Cal fer 60 h de treball en línia, amb tasques obligatòries que cal lliurar al tutor. Les tasques d’expressió escrita i d’expressió oral estan dividides per col·lectius.

Màgia de la Ciència i Tallers de Química Màgia de la Ciència i Tallers de Química
Activitats realitzades dins de la Setmana del Ciència.
Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión
Estudi d'investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV juntament amb la consultora Breating Brain per a Kiko Moya, xef de L’Escaleta.
Aprenent habilitats jugant al golf Aprenent habilitats jugant al golf
Estudiants del MUIOL del Campus d'Alcoi de la UPV.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Previsió meteorològica Previsió meteorològica
Notificació del Comitè d'Emergències de l'EPSA.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a pares i futurs alumnes el 28 de març de 2020.
Torna First Lego League Torna First Lego League
Tornem a organitzar el Torneig Classificatori de la Comunitat Valenciana First Lego League!