Cursos de valencià 2019-2020

Cursos de valencià del 2019-2020: encara queden algunes places.

[ 05/09/2019 ]

El termini d’inscripció finalitza el 17 de setembre.

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística de la UPV ofereix cursos de valencià semipresencials i en línia per al primer quadrimestre del curs 2019-2020.

Inscripciódel 24 de juliol al 17 de setembre.

Destinataris: comunitat universitària (estudiants, PAS, PDI i membres d’Alumni UPV Plus).

Nivells:A2 (Bàsic), B1 (Elemental), B2 (Intermedi), C1 (Suficiència) i C2 (Superior), corresponents als nivells de les proves d’acreditació de les universitatsCIEACOVA.

Cada nivell (120 h) consta de dos cursos independents i complementaris de 60 h, els del primer quadrimestre es realitzen de setembre a desembre, i els del segon, de febrer a maig.

Modalitats: cursos semipresencials (de tots els nivells, segons els campus) i cursos en línia (dels nivells B2, C1 i C2):

1. Cursos semipresencials

Estan estructurats en 40 hores de classe presencial més 20 hores d’autoaprenentatge. A partir del nivell B2 contenen tasques específiques d’expressió escrita i expressió oral per a cadascun dels col·lectius.

2. Cursos en línia (B2.2, C1.2 i C2.2)

La durada és de 60 hores. Cal fer 60 h de treball en línia, amb tasques obligatòries que cal lliurar al tutor. Les tasques d’expressió escrita i d’expressió oral estan dividides per col·lectius.

Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa
Celebrat al Campus d'Alcoi entre el 3 i el 6 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.