Beques de mobilitat del CCD

Dues convocatòries de beques de mobilitat del Centre de Cooperació al Desenvolupament.

[ 05/09/2019 ]

En l'actualitat, el Centre de Cooperació al Desenvolupament (CCD) té obertes dues convocatòries de beques de mobilitat: València-Coopera i Programa de Cooperació al Desenvolupament (PCD).

València-Coopera és un programa similar a Meridies; el CCD ofereix les destinacions disponibles, amb la diferència que poden concórrer persones recentment egressades.

En el Programa de Cooperació al Desenvolupament, és l'alumnat el que ha de presentar la seua proposta, incloent destinació i període d'estada.

En qualsevol cas, les beques faciliten la participació en projectes de cooperació en països d'Àfrica, Àsia o Llatinoamèrica.

El termini límit per a presentar sol·licituds al programa València-Coopera finalitza el 23 de setembre. Per al Programa de Cooperació al Desenvolupament el 15 d'octubre.

Més informació:

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Beques i ajudes Beques i ajudes
Consulta les opcions oferides pel Ministeri, la GV i la UPV.
Cursos de valencià 2020-21 Cursos de valencià 2020-21
Nivells A2, B1, B2, C1 i C2. Inscripció fins al 18 de setembre.
Congrés Internacional de Direcció i Enginyeria de Projectes Congrés Internacional de Direcció i Enginyeria de Projectes
Finalitza la 24a edició del congrés.