Beques de mobilitat del CCD

Dues convocatòries de beques de mobilitat del Centre de Cooperació al Desenvolupament.

[ 05/09/2019 ]

En l'actualitat, el Centre de Cooperació al Desenvolupament (CCD) té obertes dues convocatòries de beques de mobilitat: València-Coopera i Programa de Cooperació al Desenvolupament (PCD).

València-Coopera és un programa similar a Meridies; el CCD ofereix les destinacions disponibles, amb la diferència que poden concórrer persones recentment egressades.

En el Programa de Cooperació al Desenvolupament, és l'alumnat el que ha de presentar la seua proposta, incloent destinació i període d'estada.

En qualsevol cas, les beques faciliten la participació en projectes de cooperació en països d'Àfrica, Àsia o Llatinoamèrica.

El termini límit per a presentar sol·licituds al programa València-Coopera finalitza el 23 de setembre. Per al Programa de Cooperació al Desenvolupament el 15 d'octubre.

Més informació:

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.