Beques de mobilitat del CCD

Dues convocatòries de beques de mobilitat del Centre de Cooperació al Desenvolupament.

[ 05/09/2019 ]

En l'actualitat, el Centre de Cooperació al Desenvolupament (CCD) té obertes dues convocatòries de beques de mobilitat: València-Coopera i Programa de Cooperació al Desenvolupament (PCD).

València-Coopera és un programa similar a Meridies; el CCD ofereix les destinacions disponibles, amb la diferència que poden concórrer persones recentment egressades.

En el Programa de Cooperació al Desenvolupament, és l'alumnat el que ha de presentar la seua proposta, incloent destinació i període d'estada.

En qualsevol cas, les beques faciliten la participació en projectes de cooperació en països d'Àfrica, Àsia o Llatinoamèrica.

El termini límit per a presentar sol·licituds al programa València-Coopera finalitza el 23 de setembre. Per al Programa de Cooperació al Desenvolupament el 15 d'octubre.

Més informació:

Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa
Celebrat al Campus d'Alcoi entre el 3 i el 6 de setembre.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.