Cursos 2019-2020. Programa INCIDE

Matrícula oberta per als cursos del primer quadrimestre del programa INCIDE de la UPV

[ 05/09/2019 ]
Cursos 2019-2020. Programa INCIDE

El Programa Formatiu del CCD persegueix l'objectiu de formar a la comunitat universitària en temàtiques rellevants per a la millora del Desenvolupament Humà i la consecució dels Objectius de Desenvolupament Sostenible.

Cooperació al desenvolupament, igualtat, esport i diferents opcions per al voluntariat i la participació social formen part de l’oferta del Programa INCIDE, organitzat pel Centre de Cooperació al Desenvolupament.

Coneix el calendari complet i els continguts de cada curs i matricula’t.

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Beques i ajudes Beques i ajudes
Consulta les opcions oferides pel Ministeri, la GV i la UPV.
Cursos de valencià 2020-21 Cursos de valencià 2020-21
Nivells A2, B1, B2, C1 i C2. Inscripció fins al 18 de setembre.
Congrés Internacional de Direcció i Enginyeria de Projectes Congrés Internacional de Direcció i Enginyeria de Projectes
Finalitza la 24a edició del congrés.