Segona edició del MAROVA

Màster de Robòtica i Visió Artificial

[ 06/09/2019 ]
Segona edició del MAROVA

El Màster de Robòtica i Visió Artificial (MAROVA) s'imparteix al Campus d'Alcoi de la UPV per segon any consecutiu. El MAROVA sorgeix com a resposta a la creixent demanda de professionals amb experiència en el camp de la Robòtica i la Visió Artificial aplicada a la indústria. Per a això compten amb la participació de Multiscan Technologies, una empresa experta en l'ús de l'últimes tecnologies de visió artificial i en mètodes innovadors de maneig i transport del producte. També té gran importància la participació d'empreses capdavanteres en el camp de la robòtica i l'automatització industrial com IMASD amb seu a Ontinyent, i IT8 Engineering la seu de la qual està a Almussafes.

MAROVA

Els professors, tant de la UPV com de les empreses participants, tenen una àmplia experiència en el camp de l'automatització, robòtica, visió artificial, realitat virtual i augmentada aplicada a la indústria, drons i, en definitiva, tecnologies capdavanteres relacionades amb la trucada 4a revolució industrial o Indústria 4.0.

El máster se imparte de jueves a sábado, lo que permite compaginarlo con otras actividades laborales o de formación.

Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa
Celebrat al Campus d'Alcoi entre el 3 i el 6 de setembre.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.