Segona edició del MAROVA

Màster de Robòtica i Visió Artificial

[ 06/09/2019 ]
Segona edició del MAROVA

El Màster de Robòtica i Visió Artificial (MAROVA) s'imparteix al Campus d'Alcoi de la UPV per segon any consecutiu. El MAROVA sorgeix com a resposta a la creixent demanda de professionals amb experiència en el camp de la Robòtica i la Visió Artificial aplicada a la indústria. Per a això compten amb la participació de Multiscan Technologies, una empresa experta en l'ús de l'últimes tecnologies de visió artificial i en mètodes innovadors de maneig i transport del producte. També té gran importància la participació d'empreses capdavanteres en el camp de la robòtica i l'automatització industrial com IMASD amb seu a Ontinyent, i IT8 Engineering la seu de la qual està a Almussafes.

MAROVA

Els professors, tant de la UPV com de les empreses participants, tenen una àmplia experiència en el camp de l'automatització, robòtica, visió artificial, realitat virtual i augmentada aplicada a la indústria, drons i, en definitiva, tecnologies capdavanteres relacionades amb la trucada 4a revolució industrial o Indústria 4.0.

El máster se imparte de jueves a sábado, lo que permite compaginarlo con otras actividades laborales o de formación.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.