Segona edició del MAROVA

Màster de Robòtica i Visió Artificial

[ 06/09/2019 ]
Segona edició del MAROVA

El Màster de Robòtica i Visió Artificial (MAROVA) s'imparteix al Campus d'Alcoi de la UPV per segon any consecutiu. El MAROVA sorgeix com a resposta a la creixent demanda de professionals amb experiència en el camp de la Robòtica i la Visió Artificial aplicada a la indústria. Per a això compten amb la participació de Multiscan Technologies, una empresa experta en l'ús de l'últimes tecnologies de visió artificial i en mètodes innovadors de maneig i transport del producte. També té gran importància la participació d'empreses capdavanteres en el camp de la robòtica i l'automatització industrial com IMASD amb seu a Ontinyent, i IT8 Engineering la seu de la qual està a Almussafes.

MAROVA

Els professors, tant de la UPV com de les empreses participants, tenen una àmplia experiència en el camp de l'automatització, robòtica, visió artificial, realitat virtual i augmentada aplicada a la indústria, drons i, en definitiva, tecnologies capdavanteres relacionades amb la trucada 4a revolució industrial o Indústria 4.0.

El máster se imparte de jueves a sábado, lo que permite compaginarlo con otras actividades laborales o de formación.

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.