App UPV Alumnat

L'App està especialment orientada a l'alumnat de tots els centres.

[ 06/09/2019 ]
App UPV Alumnat

La Universitat Politècnica de València (UPV) ha desenvolupat una nova App: UPV Alumnat.

Aquesta app arreplega i integra les funcionalitats arreplegades en diferents projectes i propostes realitzades per alguns centres, la Delegació d'alumnes, i el propi servei d'Alumnat.

Premi nacional a la millor Tesi Doctoral Premi nacional a la millor Tesi Doctoral
Per a l'investigador del Campus d'Alcoi, Luis Jesús Quiles.
Finalitzen les activitats de ‘Jóvenes conCiencia’ Finalitzen les activitats de ‘Jóvenes conCiencia’
El projecte fomenta les vocacions científiques des d'infantil fins a batxillerat i cicles formatius.
Jornada ‘Coneix Generació Espontània’ Jornada ‘Coneix Generació Espontània’
Èxit en aquesta jornada en la qual també van participar IDEES UPV i la Delegació d'Alumnes.
Conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de L'Olleria i la UPV Conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de L'Olleria i la UPV
El desenvolupament d'activitats formatives i de difusió del coneixement serà la seua finalitat.
Welcome International Students Welcome International Students
L'Oficina d'Internacional del campus manté la seua activitat.
Roberto Perona, alumne excel·lent Roberto Perona, alumne excel·lent
19è millor estudiant de tota Espanya en la modalitat ‘Arquitectura i Enginyeria’.
Conferència inaugural del curs Conferència inaugural del curs
Dijous 28 d’octubre a les 12 hores.