campus d'Alcoi

App UPV Alumnat

L'App està especialment orientada a l'alumnat de tots els centres.

[ 06/09/2019 ]
App UPV Alumnat

La Universitat Politècnica de València (UPV) ha desenvolupat una nova App: UPV Alumnat.

Aquesta app arreplega i integra les funcionalitats arreplegades en diferents projectes i propostes realitzades per alguns centres, la Delegació d'alumnes, i el propi servei d'Alumnat.

Comparteix aquesta notícia o connecta amb el campus d'Alcoi de la UPV en mitjans socials

I Jornades d’Internacionalització i empresa familiar I Jornades d’Internacionalització i empresa familiar
Han assistit empreses, estudiants universitaris i de diferents centres educatius d'Alcoi.
30 anys d’emprenedoria 30 anys d’emprenedoria
El Campus d’Alcoi celebra 30 anys d’emprenedoria en la Politècnica gràcies a IDEAS UPV.
Home Textils Premium Home Textils Premium
La Càtedra AITEX - UPV participa en el certamen internacional celebrat a València.
Festa de benvinguda universitària Festa de benvinguda universitària
6 d'octubre de 13 a 20 h. al pavelló esportiu Georgina Blanes.
NICCoLLa NICCoLLa
Activitats del projecte europeu Eramus + NICCoLLa.
Curs Càtedra Indústria Digital Curs Càtedra Indústria Digital
Introducció a protocols de comunicació IoT aplicats a Indústria 4.0.
El projecte CircuTex en les Jornades Erasmus Days El projecte CircuTex en les Jornades Erasmus Days
El Campus UPV-Alcoi participa en les Jornades Erasmus Days.