App UPV Alumnat

L'App està especialment orientada a l'alumnat de tots els centres.

[ 06/09/2019 ]
App UPV Alumnat

La Universitat Politècnica de València (UPV) ha desenvolupat una nova App: UPV Alumnat.

Aquesta app arreplega i integra les funcionalitats arreplegades en diferents projectes i propostes realitzades per alguns centres, la Delegació d'alumnes, i el propi servei d'Alumnat.

Recaptació del Concert Solidari a ‘Coratge’ Recaptació del Concert Solidari a ‘Coratge’
El Campus d’Alcoi de la UPV ha lliurat la recaptació del concert solidari de Nadal a l’Associació ‘Coratge’.
UI GreenMetric World University Rankings 2021 UI GreenMetric World University Rankings 2021
La UPV se situa entre les 200 universitats del món més compromeses amb el medi ambient.
Inaugurat el 20é curs de la Universitat Sènior Inaugurat el 20é curs de la Universitat Sènior
Virgili Colomina ha impartit la conferència inaugural ‘Orígens del cinema. Primeres projeccions a Alcoi’.
‘Másterchef’ en el MUIOL ‘Másterchef’ en el MUIOL
Els alumnes del MUIOL han participat en un particular ‘Masterchef’.
Disseny tèxtil que facilita la vida Disseny tèxtil que facilita la vida
L'estudiant del Campus d'Alcoi de la UPV és la creadora del projecte.
IX ideaT UPV Campus d'Alcoi- Àgora emprenedors IX ideaT UPV Campus d'Alcoi- Àgora emprenedors
El certamen està organitzat pel Campus d'Alcoi de la UPV, a través d'IDEES UPV, i l'Ajuntament d'Alcoi.
Cursos Universitat Sènior 2021/22 Cursos Universitat Sènior 2021/22
Consulta la informació dels cursos de la Universitat Sènior per al curs 2021/2022.