Inaugurada l'exposició

L'exposició ‘Modernisme i invenció’ romandrà fins al 27 de setembre a la Sala d'Exposicions de la Fundació Mútua Llevant.

[ 10/09/2019 ]
Exposició ‘Modernisme i invenció’ El Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV) col·labora en l'exposició ‘Modernisme i invenció’.

Aquesta es va inaugurar el divendres 6 de setembre i estarà disponible fins al 27 de setembre a la Sala d'Exposicions de la Fundació Mútua Llevant.

A la inauguració van assistir el Director del campus, Juan Ignacio Torregrosa i Juan Francisco Picó, responsable de l'Àrea de l'Entorn i Seus Universitàries.

En aquesta exposició es mostra unes poques peces representatives d'aquells aparells, d'aquelles màquines, d'aquells instruments, d'aquell coneixement que, contemporàniament a l'Art Nouveau, donen testimoni del desenvolupament tecnològic que ens va canviar la manera de viure definitivament.

La UPV, entre les cent millors universitats del món La UPV, entre les cent millors universitats del món
En concret en la 87a posició en l'ensenyament de ciències tècniques.
IV Workshop d’Economia Valenciana IV Workshop d’Economia Valenciana
Vora 40 professionals s’han inscrit a l’esdeveniment.
Fira Tots Sants de Cocentaina Fira Tots Sants de Cocentaina
El Campus d'Alcoi de la UPV estarà present en la Zona Tecnològica.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Finalitza 'Ciència en Acció' Finalitza 'Ciència en Acció'
XX edició en la qual han participat estudiants de més de 10 països.
Materials tèxtils que carreguen mòbils Materials tèxtils que carreguen mòbils
Els nous dispositius estan dissenyats per investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.