Inaugurada l'exposició

L'exposició ‘Modernisme i invenció’ romandrà fins al 27 de setembre a la Sala d'Exposicions de la Fundació Mútua Llevant.

[ 10/09/2019 ]
Exposició ‘Modernisme i invenció’ El Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV) col·labora en l'exposició ‘Modernisme i invenció’.

Aquesta es va inaugurar el divendres 6 de setembre i estarà disponible fins al 27 de setembre a la Sala d'Exposicions de la Fundació Mútua Llevant.

A la inauguració van assistir el Director del campus, Juan Ignacio Torregrosa i Juan Francisco Picó, responsable de l'Àrea de l'Entorn i Seus Universitàries.

En aquesta exposició es mostra unes poques peces representatives d'aquells aparells, d'aquelles màquines, d'aquells instruments, d'aquell coneixement que, contemporàniament a l'Art Nouveau, donen testimoni del desenvolupament tecnològic que ens va canviar la manera de viure definitivament.

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Comunicat UPV sobre la docència Comunicat UPV sobre la docència
La institució habilitarà un model híbrid per al curs 2020/2021.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV
La finalitat és premiar als millors expedients de Ciència de 4t d'ESO del curs 2019-2020.
Biblioteca només per a préstec i devolució Biblioteca només per a préstec i devolució
Des del dimarts 7 de juliol en horari de 9 a 14 i de 15 a 20 hores.