Cicle del Cineclub Mediterráneo Cinecafetazo

Organitzat per l'associació Imajoven Alacant, tindrà lloc entre setembre i novembre de 2019.

[ 10/09/2019 ]
Cicle del Cineclub Mediterráneo Cinecafetazo

Al llarg dels mesos de setembre, octubre i novembre, l'Associació Audiovisual Imajoven ha programat 10 sessions del seu Cineclub Mediterrani Cinecafetazo, centrades en la temàtica de les dones en l'imaginari cinematogràfic.

L'objectiu d'aquest cicle és analitzar la representació que de les dones ha realitzat el Setè Art en diferents períodes de la seua història. Totes les sessions comptaran amb l'anàlisi i comentari d'un o diversos professionals relacionats amb l'audiovisual.

Les tres primeres sessions d'aquest cicle tindran lloc els dies 14, 17 i 18 de setembre, entrada gratuïta fins a completar aforament.

La primera cita és el dissabte 14 de setembre a partir de les 11 del matí, a la Seu de la Universitat del carrer Ramón y Cajal 4. Es projectarà el clàssic de Brian De Palma “Carrie” (1976) i a continuació es realitzarà un debat sobre la pel·lícula amb Henar Álvarez, guionista de la sèrie “Las que faltaban” de Movistar i col·laboradora del programa “Buenismo Bien” de Cadena SER. Henar també va ser presentadora del programa d'RTVE “Días de cine”.

La següent sessió tindrà lloc el dimarts 17 de setembre a les 18 hores, a sala d'actes del coworking Ulab en la Plaça Sant Cristóbal 14. En aquesta ocasió, Luis López Belda crític i divulgador cinematogràfic, comentarà amb els assistents la pel·lícula “Dos en la carretera” (Stanley Donen, 1967) després de la seua projecció.

Per a acabar amb les sessions de setembre, l'endemà, dimecres 18, també a les 18 hores i al coworking Ulab, comptarem amb la presència de la directora Carmen Blanco que analitzarà la seua pel·lícula “Los amores cobardes” (2017) després de ser visionada pel públic assistent.

Les restants sessions es duran a terme en els mesos d'octubre i novembre i s'anunciaran amb antelació per part de l'organització.

La UPV, entre les cent millors universitats del món La UPV, entre les cent millors universitats del món
En concret en la 87a posició en l'ensenyament de ciències tècniques.
IV Workshop d’Economia Valenciana IV Workshop d’Economia Valenciana
Vora 40 professionals s’han inscrit a l’esdeveniment.
Fira Tots Sants de Cocentaina Fira Tots Sants de Cocentaina
El Campus d'Alcoi de la UPV estarà present en la Zona Tecnològica.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Finalitza 'Ciència en Acció' Finalitza 'Ciència en Acció'
XX edició en la qual han participat estudiants de més de 10 països.
Materials tèxtils que carreguen mòbils Materials tèxtils que carreguen mòbils
Els nous dispositius estan dissenyats per investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.