Cicle del Cineclub Mediterráneo Cinecafetazo

Organitzat per l'associació Imajoven Alacant, tindrà lloc entre setembre i novembre de 2019.

[ 10/09/2019 ]
Cicle del Cineclub Mediterráneo Cinecafetazo

Al llarg dels mesos de setembre, octubre i novembre, l'Associació Audiovisual Imajoven ha programat 10 sessions del seu Cineclub Mediterrani Cinecafetazo, centrades en la temàtica de les dones en l'imaginari cinematogràfic.

L'objectiu d'aquest cicle és analitzar la representació que de les dones ha realitzat el Setè Art en diferents períodes de la seua història. Totes les sessions comptaran amb l'anàlisi i comentari d'un o diversos professionals relacionats amb l'audiovisual.

Les tres primeres sessions d'aquest cicle tindran lloc els dies 14, 17 i 18 de setembre, entrada gratuïta fins a completar aforament.

La primera cita és el dissabte 14 de setembre a partir de les 11 del matí, a la Seu de la Universitat del carrer Ramón y Cajal 4. Es projectarà el clàssic de Brian De Palma “Carrie” (1976) i a continuació es realitzarà un debat sobre la pel·lícula amb Henar Álvarez, guionista de la sèrie “Las que faltaban” de Movistar i col·laboradora del programa “Buenismo Bien” de Cadena SER. Henar també va ser presentadora del programa d'RTVE “Días de cine”.

La següent sessió tindrà lloc el dimarts 17 de setembre a les 18 hores, a sala d'actes del coworking Ulab en la Plaça Sant Cristóbal 14. En aquesta ocasió, Luis López Belda crític i divulgador cinematogràfic, comentarà amb els assistents la pel·lícula “Dos en la carretera” (Stanley Donen, 1967) després de la seua projecció.

Per a acabar amb les sessions de setembre, l'endemà, dimecres 18, també a les 18 hores i al coworking Ulab, comptarem amb la presència de la directora Carmen Blanco que analitzarà la seua pel·lícula “Los amores cobardes” (2017) després de ser visionada pel públic assistent.

Les restants sessions es duran a terme en els mesos d'octubre i novembre i s'anunciaran amb antelació per part de l'organització.

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Dispensa d'assistència presencial Dispensa d'assistència presencial
Per als estudiants de màster.
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Inici del curs 2020-21
Coneix el model d'ensenyament i les dates acordades pels rectors i la GV.
10 dies de dol oficial 10 dies de dol oficial
Avui dimecres, a les 12 h, minut de silenci per les víctimes de la pandèmia.
Horaris, reunions, viatges... Horaris, reunions, viatges...
Consulta la nova resolució del Rectorat per a la incorporació progressiva.
Nou Campusviu digital Nou Campusviu digital
Llancem un nou periòdic Campusviu digital i interactiu.