LXXIV Conferència DIFUTEC

LA BIOMANUFACTURA EN TRANSICIÓ CAP A UNA BIOECONOMIA.

LA BIOMANUFACTURA EN TRANSICIÓ CAP A UNA BIOECONOMIA. Dijous 26 de setembre de 2019 de 12.30 a 14.00h.

[ 19/09/2019 ]

El proper dijous 26 de setembre de 12.30 a 14:00h tindrà lloc en el Saló de Graus "Enrique Ballestero" de l'edifici Ferrándiz la LXXIV CONFERÈNCIA DIFUTEC: LA BIOMANUFACTURA EN TRANSICIÓ CAP A UNA BIOECONOMIA. La conferència serà impartida per Pablo J. Carbonell Cortès, Dr. Enginyer Industrial en Automàtica i Informàtica Industrial per la Universitat Politècnica de València.

Ressenya curricular del ponent: Pablo J. Carbonell Cortés>/p>

Pablo Carbonell es Dr. Enginyer Industrial en Automàtica i Informàtica Industrial per la Universitat Politècnica de València, Habilitació Investigadora en Biologia de Sistemes per la Universitat Paris-Saclay. Experiència de més de 15 anys en centres d'investigació públics i empreses biotecnològiques al Japó, els Estats Units, França i Regne Unit. Compta amb més de 100 publicacions en revistes científiques tals com Nature Communications o Metabolic Engineering, així com nombroses participacions en congressos internacionals.

Dirigeix l'equip de disseny i aprenentatge biològic automàtic del centre d'investigació en biologia sintètica SynBioChem de l'Institut de Biotecnologia de Manchester. Com a membre de la Global Biofoundry Alliance, Pablo ha desenvolupat eines per a la selecció de rutes i components biològics, el disseny experimental de l'assemblat automàtic i quantificació de ceps microbians de producció de molècules d'alt valor afegit. Actualment està desenvolupant solucions de prototipado ràpid emprant modelatge predictiu basat en intel·ligència artificial.

La jornada és GRATUÏTA i la inscripció prèvia és necessària.

Per a inscriure's, enviar un email a institutoideasservipoli@hotmail.com.

Més informació:

Jornada sobre Docència Inversa Jornada sobre Docència Inversa
Manera de treball basat en els resultats d'aprenentatge.
First Lego League al Campus de Alcoy First Lego League al Campus de Alcoy
Participaren més de 200 joves organitzats en 24 equips.
VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil
Organitzat pel GROMEP, comptà amb un 20% més de participació.
Reunió objectius pràctiques d’empresa Reunió objectius pràctiques d’empresa
Va tenir lloc al Campus d'Alcoi de la UPV.
IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’ IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’
Han participat 242 alumnes de 13 centres.
Reunió entre l’Ajuntament de Villena y el Campus d’Alcoi Reunió entre l’Ajuntament de Villena y el Campus d’Alcoi
L'alcalde i la regidora d'educació han visitat el Campus d'Alcoi.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a famílies i futurs alumnes el 28 de març de 2020.