La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món

L'indicador destaca a més a la UPV com tercera universitat d'Espanya, 11a d'Europa i 33a a nivell mundial en acords de col·laboració subscrits amb empreses.

[ 20/09/2019 ]
Àrea de Pràctiques, Ocupació i Emprenedoria EPSA

La Universitat Politècnica de València (UPV) és, un any més, una de les 250 universitats amb major ocupabilitat del món segons el QS 2020 Graduate Employability Rankings (GER, rànquings d'ocupabilitat dels graduats), els resultats dels quals s'han donat a conèixer ahir dijous.

La classificació, encapçalada pel Massachusetts Institute of Technology (MIT), situa a la UPV en el rang 201-250 a nivell mundial, destacant-la a més com la millor universitat de la Comunitat Valenciana.

33a del món en acords amb empreses

Respecte a l'edició de l'any passat, a més de continuar consolidada entre les 250 millors del món, la UPV destaca pels acords de col·laboració subscrits amb empreses.

En aquest apartat, la UPV és la tercera millor universitat d'Espanya, la 11a d'Europa i la 33a a nivell mundial, millorant en dues posicions la classificació global immediatament anterior (35a), amb una valoració de 93’7 punts sobre 100 (per damunt, també, dels 92 de fa un any).

Com s'elabora el rànquing?

Aquest rànquing, elaborat per la prestigiosa consultora Quacquarelli Symonds (QS), té en compte cinc indicadors: reputació dels egressats entre els ocupadors (30%), èxit en la carrera professional dels graduats (25%), acords de col·laboració entre universitat i empreses (25%), taxa d'inserció laboral dels graduats (10%), i nombre d'ocupadors presents al campus que ofereixen pràctiques i una primera ocupació als estudiants (10%).

46 participants en el Hash Code 2020 46 participants en el Hash Code 2020
El Campus d'Alcoi de la UPV va tornar a ser un 'hub' en el Hash Code.
Jornada sobre Docència Inversa Jornada sobre Docència Inversa
Manera de treball basat en els resultats d'aprenentatge.
First Lego League al Campus de Alcoy First Lego League al Campus de Alcoy
Participaren més de 200 joves organitzats en 24 equips.
VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil
Organitzat pel GROMEP, comptà amb un 20% més de participació.
Reunió objectius pràctiques d’empresa Reunió objectius pràctiques d’empresa
Va tenir lloc al Campus d'Alcoi de la UPV.
IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’ IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’
Han participat 242 alumnes de 13 centres.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a famílies i futurs alumnes el 28 de març de 2020.