La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món

L'indicador destaca a més a la UPV com tercera universitat d'Espanya, 11a d'Europa i 33a a nivell mundial en acords de col·laboració subscrits amb empreses.

[ 20/09/2019 ]
Àrea de Pràctiques, Ocupació i Emprenedoria EPSA

La Universitat Politècnica de València (UPV) és, un any més, una de les 250 universitats amb major ocupabilitat del món segons el QS 2020 Graduate Employability Rankings (GER, rànquings d'ocupabilitat dels graduats), els resultats dels quals s'han donat a conèixer ahir dijous.

La classificació, encapçalada pel Massachusetts Institute of Technology (MIT), situa a la UPV en el rang 201-250 a nivell mundial, destacant-la a més com la millor universitat de la Comunitat Valenciana.

33a del món en acords amb empreses

Respecte a l'edició de l'any passat, a més de continuar consolidada entre les 250 millors del món, la UPV destaca pels acords de col·laboració subscrits amb empreses.

En aquest apartat, la UPV és la tercera millor universitat d'Espanya, la 11a d'Europa i la 33a a nivell mundial, millorant en dues posicions la classificació global immediatament anterior (35a), amb una valoració de 93’7 punts sobre 100 (per damunt, també, dels 92 de fa un any).

Com s'elabora el rànquing?

Aquest rànquing, elaborat per la prestigiosa consultora Quacquarelli Symonds (QS), té en compte cinc indicadors: reputació dels egressats entre els ocupadors (30%), èxit en la carrera professional dels graduats (25%), acords de col·laboració entre universitat i empreses (25%), taxa d'inserció laboral dels graduats (10%), i nombre d'ocupadors presents al campus que ofereixen pràctiques i una primera ocupació als estudiants (10%).

Els estudiants tornen al campus Els estudiants tornen al campus
Alumnes de segon, tercer i quart curs de graus i dobles graus.
CWTS Leiden Ranking CWTS Leiden Ranking
La UPV, politècnica espanyola amb major impacte científic.
ARWU 2020 ARWU 2020
El rànquing de Shanghái consolida a la UPV com a millor politècnica d'Espanya.
Excel·lència i vocació internacional Excel·lència i vocació internacional
La UPV, top 5 nacional i líder de la Comunitat en Horizon 2020.
Pavelló esportiu convertit en aula Pavelló esportiu convertit en aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Cursos MOOC de valencià per a la preparació dels nivells B2, C1 i C2 Cursos MOOC de valencià per a la preparació dels nivells B2, C1 i C2
Cursos en línia, massius i gratuïts de la UPV.