La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món

L'indicador destaca a més a la UPV com tercera universitat d'Espanya, 11a d'Europa i 33a a nivell mundial en acords de col·laboració subscrits amb empreses.

[ 20/09/2019 ]
Àrea de Pràctiques, Ocupació i Emprenedoria EPSA

La Universitat Politècnica de València (UPV) és, un any més, una de les 250 universitats amb major ocupabilitat del món segons el QS 2020 Graduate Employability Rankings (GER, rànquings d'ocupabilitat dels graduats), els resultats dels quals s'han donat a conèixer ahir dijous.

La classificació, encapçalada pel Massachusetts Institute of Technology (MIT), situa a la UPV en el rang 201-250 a nivell mundial, destacant-la a més com la millor universitat de la Comunitat Valenciana.

33a del món en acords amb empreses

Respecte a l'edició de l'any passat, a més de continuar consolidada entre les 250 millors del món, la UPV destaca pels acords de col·laboració subscrits amb empreses.

En aquest apartat, la UPV és la tercera millor universitat d'Espanya, la 11a d'Europa i la 33a a nivell mundial, millorant en dues posicions la classificació global immediatament anterior (35a), amb una valoració de 93’7 punts sobre 100 (per damunt, també, dels 92 de fa un any).

Com s'elabora el rànquing?

Aquest rànquing, elaborat per la prestigiosa consultora Quacquarelli Symonds (QS), té en compte cinc indicadors: reputació dels egressats entre els ocupadors (30%), èxit en la carrera professional dels graduats (25%), acords de col·laboració entre universitat i empreses (25%), taxa d'inserció laboral dels graduats (10%), i nombre d'ocupadors presents al campus que ofereixen pràctiques i una primera ocupació als estudiants (10%).

Setmana de la Ciència 2019 Setmana de la Ciència 2019
La 16a Setmana de la Ciència ha sigut tot un èxit.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a pares i futurs alumnes el 28 de març de 2019.
Torna First Lego League Torna First Lego League
Tornem a organitzar el Torneig Classificatori de la Comunitat Valenciana First Lego League!
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.
Concert de Nadal 2019 Concert de Nadal 2019
18 de desembre al Teatre del col·legi Salesians.
Programa INCIDE de la UPV Programa INCIDE de la UPV
Matrícula oberta per als cursos del segon quadrimestre.