La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món

L'indicador destaca a més a la UPV com tercera universitat d'Espanya, 11a d'Europa i 33a a nivell mundial en acords de col·laboració subscrits amb empreses.

[ 20/09/2019 ]
Àrea de Pràctiques, Ocupació i Emprenedoria EPSA

La Universitat Politècnica de València (UPV) és, un any més, una de les 250 universitats amb major ocupabilitat del món segons el QS 2020 Graduate Employability Rankings (GER, rànquings d'ocupabilitat dels graduats), els resultats dels quals s'han donat a conèixer ahir dijous.

La classificació, encapçalada pel Massachusetts Institute of Technology (MIT), situa a la UPV en el rang 201-250 a nivell mundial, destacant-la a més com la millor universitat de la Comunitat Valenciana.

33a del món en acords amb empreses

Respecte a l'edició de l'any passat, a més de continuar consolidada entre les 250 millors del món, la UPV destaca pels acords de col·laboració subscrits amb empreses.

En aquest apartat, la UPV és la tercera millor universitat d'Espanya, la 11a d'Europa i la 33a a nivell mundial, millorant en dues posicions la classificació global immediatament anterior (35a), amb una valoració de 93’7 punts sobre 100 (per damunt, també, dels 92 de fa un any).

Com s'elabora el rànquing?

Aquest rànquing, elaborat per la prestigiosa consultora Quacquarelli Symonds (QS), té en compte cinc indicadors: reputació dels egressats entre els ocupadors (30%), èxit en la carrera professional dels graduats (25%), acords de col·laboració entre universitat i empreses (25%), taxa d'inserció laboral dels graduats (10%), i nombre d'ocupadors presents al campus que ofereixen pràctiques i una primera ocupació als estudiants (10%).

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.