6é CONCURS DE DISSENY "El tirador 10"

La data límit per a participar és el 15 de desembre.

[ 24/09/2019 ]

Enguany Viefe® compleix 10 anys com a marca i ho vol celebrar en gran amb una nova edició del seu concurs de disseny, que aquesta vegada té un premi espectacular: ni més ni menys que 1.000 EUROS PER Al DISSENY GUANYADOR!.

Els interessats han d'enviar la seua interpretació del que per a ells és “El tirador 10”, aquell que compleix tots els requisits per a ser perfecte. La seua forma, la seua ergonomia, la seua facilitat d'ús, els seus materials, la seua instal·lació… tot ha d'estar a un nivell 10.

El temps per a participar en el concurs de disseny és fins al 15 de desembre de 2019.

L'autor/a del disseny guanyador rebrà 1.000 euros + royalties derivats de la possible comercialització del seu disseny (si s'arriba a produir); podrà entrar a formar part de l'equip de col·laboradors de Viefe® i el seu disseny podrà ser inclòs en els nostres pròxims catàlegs de tiradors.

S'admeten propostes d'estudiants i professionals del disseny majors de 18 anys de totes les nacionalitats.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
I Trobada per a la dinamització del sector tèxtil I Trobada per a la dinamització del sector tèxtil
Celebrat a l'IVAM Alcoi, va tenir un gran acolliment.
Benvinguda a alumnes de màsters universitaris Benvinguda a alumnes de màsters universitaris
Els estudiants han acudit al Saló de Plens de l'Ajuntament d'Alcoi.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.