6é CONCURS DE DISSENY "El tirador 10"

La data límit per a participar és el 15 de desembre.

[ 24/09/2019 ]

Enguany Viefe® compleix 10 anys com a marca i ho vol celebrar en gran amb una nova edició del seu concurs de disseny, que aquesta vegada té un premi espectacular: ni més ni menys que 1.000 EUROS PER Al DISSENY GUANYADOR!.

Els interessats han d'enviar la seua interpretació del que per a ells és “El tirador 10”, aquell que compleix tots els requisits per a ser perfecte. La seua forma, la seua ergonomia, la seua facilitat d'ús, els seus materials, la seua instal·lació… tot ha d'estar a un nivell 10.

El temps per a participar en el concurs de disseny és fins al 15 de desembre de 2019.

L'autor/a del disseny guanyador rebrà 1.000 euros + royalties derivats de la possible comercialització del seu disseny (si s'arriba a produir); podrà entrar a formar part de l'equip de col·laboradors de Viefe® i el seu disseny podrà ser inclòs en els nostres pròxims catàlegs de tiradors.

S'admeten propostes d'estudiants i professionals del disseny majors de 18 anys de totes les nacionalitats.

Jornada sobre Docència Inversa Jornada sobre Docència Inversa
Manera de treball basat en els resultats d'aprenentatge.
First Lego League al Campus de Alcoy First Lego League al Campus de Alcoy
Participaren més de 200 joves organitzats en 24 equips.
VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil
Organitzat pel GROMEP, comptà amb un 20% més de participació.
Reunió objectius pràctiques d’empresa Reunió objectius pràctiques d’empresa
Va tenir lloc al Campus d'Alcoi de la UPV.
IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’ IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’
Han participat 242 alumnes de 13 centres.
Reunió entre l’Ajuntament de Villena y el Campus d’Alcoi Reunió entre l’Ajuntament de Villena y el Campus d’Alcoi
L'alcalde i la regidora d'educació han visitat el Campus d'Alcoi.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a famílies i futurs alumnes el 28 de març de 2020.