IV Workshop d’Economia Valenciana

Concurs universitari als millors informes tècnics en valencià.

[ 01/10/2019 ]
IV Workshop d'Economia Valenciana

La UPV, a través del Servei de Promoció i Normalització Lingüística, convoca el IV Concurs universitari als millors informes tècnics en valencià fets per estudiants sobre el IV Workshop d’Economia Valenciana dels dies 17 i 18 d’octubre de 2019, a Alcoi i Ontinyent, amb l'objecte de promoure l’ús del valencià en l’activitat acadèmica i disposar de relats en valencià d’esdeveniments d’interès científic, acadèmic i social.

Està dirigit a estudiants matriculats en el curs 2019-2020 a la UPV, en qualsevol dels graus o màsters.

Per a participar en el concurs, cal fer la inscripció al IV Workshop d’Economia Valenciana i assistir-hi els dies 17 i 18 d’octubre de 2019. Les sessions tindran lloc al campus d’Alcoi de la UPV i al campus d’Ontinyent de la UV. La inscripció és gratuïta. No es pot participar en el concurs sense assistir al Workshop i sense identificar-se abans d’entrar a la sala on es fa cada cada sessió. La inscripció al IV Workshop d’Economia Valenciana es pot formalizar ací.

El primer premi està dotat amb 600 euros i el segon amb 300 euros. La presentació de les sol·licituds i dels treballs serà entre el 19 d’octubre i el 4 de novembre de 2019.

Juan Ivorra, finalista del Premi SOCIEMAT Juan Ivorra, finalista del Premi SOCIEMAT
És estudiant del MUIPCM.
Amazon Campus Challenge Amazon Campus Challenge
L'equip EasyVal de la UPV ha sigut el millor dels 300 participants.
Anàlisi del trànsit en Moros i Cristians Anàlisi del trànsit en Moros i Cristians
TFM de l'alumne del Campus d'Alcoi Jarold Antonio Imán Guevara.
Premis TFG i TFM Premis TFG i TFM
S'han lliurat 12 reconeixements.
QueCovid.es QueCovid.es
Quatre estudiants del Campus d'Alcoi de la UPV han posat en marxa aquest cercador.
JARTE JARTE
Naix la primera revista d'investigació del Campus d'Alcoi UPV.
Pau Bernabeu, nou director de l'EPSA Pau Bernabeu, nou director de l'EPSA
Amb el 51,61% del vot ponderat, segons els resultats definitius.