IV Workshop d’Economia Valenciana

Concurs universitari als millors informes tècnics en valencià.

[ 01/10/2019 ]
IV Workshop d'Economia Valenciana

La UPV, a través del Servei de Promoció i Normalització Lingüística, convoca el IV Concurs universitari als millors informes tècnics en valencià fets per estudiants sobre el IV Workshop d’Economia Valenciana dels dies 17 i 18 d’octubre de 2019, a Alcoi i Ontinyent, amb l'objecte de promoure l’ús del valencià en l’activitat acadèmica i disposar de relats en valencià d’esdeveniments d’interès científic, acadèmic i social.

Està dirigit a estudiants matriculats en el curs 2019-2020 a la UPV, en qualsevol dels graus o màsters.

Per a participar en el concurs, cal fer la inscripció al IV Workshop d’Economia Valenciana i assistir-hi els dies 17 i 18 d’octubre de 2019. Les sessions tindran lloc al campus d’Alcoi de la UPV i al campus d’Ontinyent de la UV. La inscripció és gratuïta. No es pot participar en el concurs sense assistir al Workshop i sense identificar-se abans d’entrar a la sala on es fa cada cada sessió. La inscripció al IV Workshop d’Economia Valenciana es pot formalizar ací.

El primer premi està dotat amb 600 euros i el segon amb 300 euros. La presentació de les sol·licituds i dels treballs serà entre el 19 d’octubre i el 4 de novembre de 2019.

La UPV supera amb nota l’inici de la docència virtual La UPV supera amb nota l’inici de la docència virtual
Més de 16.000 usuaris actius en Microsoft Teams i prop de 10.000 en Office 365.
Comunicat de Direcció Comunicat de Direcció
Restriccions en l'accés al Campus d'Alcoi.
Coronavirus Makers Coronavirus Makers
El Campus d'Alcoi de la UPV posa a disposició 7 impressores 3D.
Organització de la Docència Distància 2 Organització de la Docència Distància 2
Comunicat núm.2 de Direcció d'estudis.
Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades
Les mesures per a lluitar contra el COVID-19 redueixen un 64% de mitjana la contaminació de l'aire a Espanya.
Noves mesures excepcionals Noves mesures excepcionals
L'última resolució del rector modifica el funcionament de la UPV.
Vicerectorat d'Alumnat Vicerectorat d'Alumnat
Comunicat del Vicerectorat d'Alumnat, Cultura i Esport.