Premis Fundació BBVA

Premis a Equips d'Investigació Científica.

[ 03/10/2019 ]
Premis a Equips d'Investigació Científica

Les ajudes a projectes d'investigació objecte d'aquesta convocatòria responen al compromís de la Fundació BBVA amb l'impuls de la investigació científica i la seua projecció a la societat, com a manera d'ampliar les oportunitats individuals i col·lectives i abordar de manera eficaç els principals reptes del segle XXI.

Les àrees d'objecte d'aquesta convocatòria són les següents:

• Biomedicina:
    • Metabolisme i malaltia.
    • Imatge molecular.
  • Ecologia i Biologia de la Conservació.
  • Economia i Societat Digital.
  • Humanitats Digitals.
  • Big Data.

Dotació i terminis d'execució

En Biomedicina es concedirà un màxim de 5 ajudes. L'import brut màxim de cadascuna d'elles serà de 125.000 euros. El termini màxim d'execució dels projectes serà de 3 anys.

En Ecologia i Biologia de la Conservació es concedirà un màxim de 5 ajudes. L'import brut màxim de cadascuna d'elles serà de 100.000 euros. El termini màxim d'execució amb caràcter general serà de 2 anys, extensible un any més prèvia justificació de la seua necessitat.

En Economia i Societat Digital es concedirà un màxim de 5 ajudes. L'import brut màxim de cadascuna d'elles serà de 75.000 euros. El termini màxim d'execució dels projectes serà de 2 anys.

En Humanitats Digitals es concedirà un màxim de 5 ajudes. L'import brut màxim de cadascuna d'elles serà de 75.000 euros. El termini màxim d'execució dels projectes serà de 2 anys.

En Big Data es concedirà un màxim de 5 ajudes. L'import brut màxim de cadascuna d'elles serà de 100.000 euros. El termini màxim d'execució dels projectes serà de 2 anys.

Les sol·licituds hauran de ser presentades per l'investigador principal, prèvia conformitat de l'entitat universitària o de l'organisme d'investigació al qual estiga vinculat, a través de l'eina digital de remissió de sol·licituds disponible en el lloc web de la Fundación BBVA.

El termini de presentació de les sol·licituds finalitza el 28 de novembre de 2019, a les 19.00 h, hora peninsular.

La UPV, entre les cent millors universitats del món La UPV, entre les cent millors universitats del món
En concret en la 87a posició en l'ensenyament de ciències tècniques.
IV Workshop d’Economia Valenciana IV Workshop d’Economia Valenciana
Vora 40 professionals s’han inscrit a l’esdeveniment.
Fira Tots Sants de Cocentaina Fira Tots Sants de Cocentaina
El Campus d'Alcoi de la UPV estarà present en la Zona Tecnològica.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Finalitza 'Ciència en Acció' Finalitza 'Ciència en Acció'
XX edició en la qual han participat estudiants de més de 10 països.
Materials tèxtils que carreguen mòbils Materials tèxtils que carreguen mòbils
Els nous dispositius estan dissenyats per investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.