Premis Fundació BBVA

Premis a Equips d'Investigació Científica.

[ 03/10/2019 ]
Premis a Equips d'Investigació Científica

Les ajudes a projectes d'investigació objecte d'aquesta convocatòria responen al compromís de la Fundació BBVA amb l'impuls de la investigació científica i la seua projecció a la societat, com a manera d'ampliar les oportunitats individuals i col·lectives i abordar de manera eficaç els principals reptes del segle XXI.

Les àrees d'objecte d'aquesta convocatòria són les següents:

• Biomedicina:
    • Metabolisme i malaltia.
    • Imatge molecular.
  • Ecologia i Biologia de la Conservació.
  • Economia i Societat Digital.
  • Humanitats Digitals.
  • Big Data.

Dotació i terminis d'execució

En Biomedicina es concedirà un màxim de 5 ajudes. L'import brut màxim de cadascuna d'elles serà de 125.000 euros. El termini màxim d'execució dels projectes serà de 3 anys.

En Ecologia i Biologia de la Conservació es concedirà un màxim de 5 ajudes. L'import brut màxim de cadascuna d'elles serà de 100.000 euros. El termini màxim d'execució amb caràcter general serà de 2 anys, extensible un any més prèvia justificació de la seua necessitat.

En Economia i Societat Digital es concedirà un màxim de 5 ajudes. L'import brut màxim de cadascuna d'elles serà de 75.000 euros. El termini màxim d'execució dels projectes serà de 2 anys.

En Humanitats Digitals es concedirà un màxim de 5 ajudes. L'import brut màxim de cadascuna d'elles serà de 75.000 euros. El termini màxim d'execució dels projectes serà de 2 anys.

En Big Data es concedirà un màxim de 5 ajudes. L'import brut màxim de cadascuna d'elles serà de 100.000 euros. El termini màxim d'execució dels projectes serà de 2 anys.

Les sol·licituds hauran de ser presentades per l'investigador principal, prèvia conformitat de l'entitat universitària o de l'organisme d'investigació al qual estiga vinculat, a través de l'eina digital de remissió de sol·licituds disponible en el lloc web de la Fundación BBVA.

El termini de presentació de les sol·licituds finalitza el 28 de novembre de 2019, a les 19.00 h, hora peninsular.

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.