Premis Fundació BBVA

Premis a Equips d'Investigació Científica.

[ 03/10/2019 ]
Premis a Equips d'Investigació Científica

Les ajudes a projectes d'investigació objecte d'aquesta convocatòria responen al compromís de la Fundació BBVA amb l'impuls de la investigació científica i la seua projecció a la societat, com a manera d'ampliar les oportunitats individuals i col·lectives i abordar de manera eficaç els principals reptes del segle XXI.

Les àrees d'objecte d'aquesta convocatòria són les següents:

• Biomedicina:
    • Metabolisme i malaltia.
    • Imatge molecular.
  • Ecologia i Biologia de la Conservació.
  • Economia i Societat Digital.
  • Humanitats Digitals.
  • Big Data.

Dotació i terminis d'execució

En Biomedicina es concedirà un màxim de 5 ajudes. L'import brut màxim de cadascuna d'elles serà de 125.000 euros. El termini màxim d'execució dels projectes serà de 3 anys.

En Ecologia i Biologia de la Conservació es concedirà un màxim de 5 ajudes. L'import brut màxim de cadascuna d'elles serà de 100.000 euros. El termini màxim d'execució amb caràcter general serà de 2 anys, extensible un any més prèvia justificació de la seua necessitat.

En Economia i Societat Digital es concedirà un màxim de 5 ajudes. L'import brut màxim de cadascuna d'elles serà de 75.000 euros. El termini màxim d'execució dels projectes serà de 2 anys.

En Humanitats Digitals es concedirà un màxim de 5 ajudes. L'import brut màxim de cadascuna d'elles serà de 75.000 euros. El termini màxim d'execució dels projectes serà de 2 anys.

En Big Data es concedirà un màxim de 5 ajudes. L'import brut màxim de cadascuna d'elles serà de 100.000 euros. El termini màxim d'execució dels projectes serà de 2 anys.

Les sol·licituds hauran de ser presentades per l'investigador principal, prèvia conformitat de l'entitat universitària o de l'organisme d'investigació al qual estiga vinculat, a través de l'eina digital de remissió de sol·licituds disponible en el lloc web de la Fundación BBVA.

El termini de presentació de les sol·licituds finalitza el 28 de novembre de 2019, a les 19.00 h, hora peninsular.

Setmana de la Ciència 2019 Setmana de la Ciència 2019
La 16a Setmana de la Ciència ha sigut tot un èxit.
Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a pares i futurs alumnes el 28 de març de 2019.
Torna First Lego League Torna First Lego League
Tornem a organitzar el Torneig Classificatori de la Comunitat Valenciana First Lego League!
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.