C.D. Alcoyano

Vine a animar al CD Alcoyano el proper dimecres enfront del CD Castellón.

[ 07/10/2019 ]
Club Deportivo Alcoyano SAD - CD Castellón

El CD Alcoyano disputa enguany la "Copa Federació" la qual premia als finalistes amb la participació en la Copa del Rei i davant un equip de Champions, ni més ni menys.

Però per a poder arribar a aqueix magnífic premi, abans ha de superar 3 eliminatòries, la 1a davant el CD Castellón, equip de superior categoria.

La sort va somriure al Deportivo ja que disputarà totes les eliminatòries que supere com a local, sent aquestes a partit únic.

Així que cal omplir El Collao perquè la victòria es quede a casa i podem arribar a veure un gran equip de nou a Alcoi.

El partit es disputarà aquest dimecres 9 d'octubre a les 18h.

L'EPSA disposa d'entrades per al sector de Gol A per a presenciar el partit.

Passa per Informació (Hall de l'edifici de Carbonell) amb el teu carnet universitari per a arreplegar la teua.

VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors
El termini de presentació per a poder participar finalitzarà el 19 de febrer de 2021.
Docència i proves d'avaluació online
Es manté online fins al 20 de gener.
Nou equip directiu Nou equip directiu
Des de l'1 de gener de 2021, Pau Bernabeu és el director de l'EPSA.
FOTCIENCIA17 FOTCIENCIA17
Ja pots visitar FotCiencia17 en el Centre Comercial Alzamora.
IV Concurs ideaT-kids - UPV Campus d'Alcoi IV Concurs ideaT-kids - UPV Campus d'Alcoi
IdeaT-kids, un concurs emprenedor per a xiquets de 5º i 6º de Primària.
Premis Fundació BBVA Premis Fundació BBVA
Premis d'Investigació Societat Científica Informàtica d'Espanya.
Beques Leonardo. Fundació BBVA Beques Leonardo. Fundació BBVA
Destinades a recolzar directament el treball d'investigadors i creadors culturals.