C.D. Alcoyano

Vine a animar al CD Alcoyano el proper dimecres enfront del CD Castellón.

[ 07/10/2019 ]
Club Deportivo Alcoyano SAD - CD Castellón

El CD Alcoyano disputa enguany la "Copa Federació" la qual premia als finalistes amb la participació en la Copa del Rei i davant un equip de Champions, ni més ni menys.

Però per a poder arribar a aqueix magnífic premi, abans ha de superar 3 eliminatòries, la 1a davant el CD Castellón, equip de superior categoria.

La sort va somriure al Deportivo ja que disputarà totes les eliminatòries que supere com a local, sent aquestes a partit únic.

Així que cal omplir El Collao perquè la victòria es quede a casa i podem arribar a veure un gran equip de nou a Alcoi.

El partit es disputarà aquest dimecres 9 d'octubre a les 18h.

L'EPSA disposa d'entrades per al sector de Gol A per a presenciar el partit.

Passa per Informació (Hall de l'edifici de Carbonell) amb el teu carnet universitari per a arreplegar la teua.

Reunió a Bocairent Reunió a Bocairent
El Campus d’Alcoi de la UPV i l’Ajuntament de Bocairent estudien noves formes de col·laboració.
Visita de la Delegació d'Alumnes UPV Visita de la Delegació d'Alumnes UPV
La Delegació d’Alumnes de la UPV, encapçalada per Víctor Pittaluga, ha visitat el Campus d’Alcoi.
VI  Concurs START UPV Campus d’Alcoi VI Concurs START UPV Campus d’Alcoi
Alberto Madrero i Pablo Palomares, guanyadors del concurs amb la seua idea ‘Mybeeway’.
2021 THE University Impact Rankings 2021 THE University Impact Rankings
Times Higher Education assenyala la UPV com a universitat amb major impacte social i econòmic d'Espanya.
XX Premis del Consell Social XX Premis del Consell Social
El professor Néstor Montañés i l'alumne Vicent Moltó, premiats.
Josefa Mula, investigadora en l'elit nacional Josefa Mula, investigadora en l'elit nacional
És la 4a més citades a Espanya en la disciplina d'enginyeria industrial.
Pla estratègic del campus Pla estratègic del campus
Reunió de la nova direcció del Campus amb el conseller Rafael Climent.