C.D. Alcoyano

Vine a animar al CD Alcoyano el proper dimecres enfront del CD Castellón.

[ 07/10/2019 ]
Club Deportivo Alcoyano SAD - CD Castellón

El CD Alcoyano disputa enguany la "Copa Federació" la qual premia als finalistes amb la participació en la Copa del Rei i davant un equip de Champions, ni més ni menys.

Però per a poder arribar a aqueix magnífic premi, abans ha de superar 3 eliminatòries, la 1a davant el CD Castellón, equip de superior categoria.

La sort va somriure al Deportivo ja que disputarà totes les eliminatòries que supere com a local, sent aquestes a partit únic.

Així que cal omplir El Collao perquè la victòria es quede a casa i podem arribar a veure un gran equip de nou a Alcoi.

El partit es disputarà aquest dimecres 9 d'octubre a les 18h.

L'EPSA disposa d'entrades per al sector de Gol A per a presenciar el partit.

Passa per Informació (Hall de l'edifici de Carbonell) amb el teu carnet universitari per a arreplegar la teua.

Cicle de Cinema Científic a la UPV Cicle de Cinema Científic a la UPV
2, 9 i 16 de juny a la Sala de l'IVAM CADA Alcoi.
QS World University Ranking 2022 QS World University Ranking 2022
El rànquing QS situa la UPV entre les 10 millors d'Espanya i la millor de la Comunitat Valenciana.
Nou equip de govern Nou equip de govern
10 vicerectors i vicerectores, un director delegat, el cap del gabinet i el secretari general l'acompanyen des d'avui.
IV edició d'ideaT kids UPV Campus d'Alcoi IV edició d'ideaT kids UPV Campus d'Alcoi
Rècord de participació amb centres d'Alcoi, L'Olleria i Cocentaina amb més de 550 xicotets emprenedors.
Activitats Setmana de la Ciència Activitats Setmana de la Ciència
Coneix totes les iniciatives que s'estan duent a terme.
Revista JARTE - Articles in press Revista JARTE - Articles in press
Articles that have been accepted for publication in JARTE and copyedited.
Taules Redones Graus Taules Redones Graus
Ja pots veure les taules redones en les quals els titulats expliquen la seua experiència.