C.D. Alcoyano

Vine a animar al CD Alcoyano el proper dimecres enfront del CD Castellón.

[ 07/10/2019 ]
Club Deportivo Alcoyano SAD - CD Castellón

El CD Alcoyano disputa enguany la "Copa Federació" la qual premia als finalistes amb la participació en la Copa del Rei i davant un equip de Champions, ni més ni menys.

Però per a poder arribar a aqueix magnífic premi, abans ha de superar 3 eliminatòries, la 1a davant el CD Castellón, equip de superior categoria.

La sort va somriure al Deportivo ja que disputarà totes les eliminatòries que supere com a local, sent aquestes a partit únic.

Així que cal omplir El Collao perquè la victòria es quede a casa i podem arribar a veure un gran equip de nou a Alcoi.

El partit es disputarà aquest dimecres 9 d'octubre a les 18h.

L'EPSA disposa d'entrades per al sector de Gol A per a presenciar el partit.

Passa per Informació (Hall de l'edifici de Carbonell) amb el teu carnet universitari per a arreplegar la teua.

Smart Campus Smart Campus
TFG de l'estudiant d'ADE Ainoa Mataix.
Acte d'obertura de curs acadèmic 20/21 Acte d'obertura de curs acadèmic 20/21
La investigadora i experta en Intel·ligència Artificial, Nuria Oliver, ha sigut l'encarregada d'impartir la conferència inaugural.
Premis Repte SEAT Textile Challenge 2020 Premis Repte SEAT Textile Challenge 2020
Organitzat per la Càtedra AITEX-UPV.
Setmana de la Ciència 2020 Setmana de la Ciència 2020
Les conferències se celebraran del 16 al 20 de novembre.
Erasmus Mundus Erasmus Mundus
El Campus d'Alcoi de la UPV participa en un d'aquests programes.
Càtedra del Sector Tèxtil UPV Càtedra del Sector Tèxtil UPV
El conveni creat pretén millorar la competitivitat i modernitzar les pimes del sector tèxtil.
Classes a l'aire lliure Classes a l'aire lliure
De l'assignatura optativa 'Cooperació per al Desenvolupament'.