C.D. Alcoyano

Vine a animar al CD Alcoyano el proper dimecres enfront del CD Castellón.

[ 07/10/2019 ]
Club Deportivo Alcoyano SAD - CD Castellón

El CD Alcoyano disputa enguany la "Copa Federació" la qual premia als finalistes amb la participació en la Copa del Rei i davant un equip de Champions, ni més ni menys.

Però per a poder arribar a aqueix magnífic premi, abans ha de superar 3 eliminatòries, la 1a davant el CD Castellón, equip de superior categoria.

La sort va somriure al Deportivo ja que disputarà totes les eliminatòries que supere com a local, sent aquestes a partit únic.

Així que cal omplir El Collao perquè la victòria es quede a casa i podem arribar a veure un gran equip de nou a Alcoi.

El partit es disputarà aquest dimecres 9 d'octubre a les 18h.

L'EPSA disposa d'entrades per al sector de Gol A per a presenciar el partit.

Passa per Informació (Hall de l'edifici de Carbonell) amb el teu carnet universitari per a arreplegar la teua.

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Comunicat UPV sobre la docència Comunicat UPV sobre la docència
La institució habilitarà un model híbrid per al curs 2020/2021.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV
La finalitat és premiar als millors expedients de Ciència de 4t d'ESO del curs 2019-2020.
Biblioteca només per a préstec i devolució Biblioteca només per a préstec i devolució
Des del dimarts 7 de juliol en horari de 9 a 14 i de 15 a 20 hores.