Finalitza 'Ciència en Acció'

XX edició en la qual han participat estudiants de més de 10 països.

[ 07/10/2019 ]
XX edició de 'Ciència en Acció'

El Pavelló Esportiu 'Georgina Blanes' del Campus d'Alcoi de la UPV i el Teatre Calderón han acollit la XX edició de 'Ciència en acció', on han participat estudiants de més de 10 països.

Ciència en Acció és un concurs internacional dirigit a estudiants, professors, investigadors i divulgadors de la comunitat científica, en qualsevol de les seues disciplines. El seu principal objectiu és presentar la ciència d'una manera atractiva i motivadora, de manera que els joves i el gran públic s'interessen per ella i al llarg del concurs gaudisquen atenent les conferències, observant i participant en la fira, i els més animats pujant a la gran experiència.

Vídeo de la inauguració:

Vídeo de la XX Edició de "Ciència en acció":

Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO) Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO)
Al Campus d'Alcoi de la UPV se li han concedit 3 projectes.
Màgia de la Ciència i Tallers de Química Màgia de la Ciència i Tallers de Química
Activitats realitzades dins de la Setmana del Ciència.
Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión
Estudi d'investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV juntament amb la consultora Breating Brain per a Kiko Moya, xef de L’Escaleta.
Aprenent habilitats jugant al golf Aprenent habilitats jugant al golf
Estudiants del MUIOL del Campus d'Alcoi de la UPV.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a pares i futurs alumnes el 28 de març de 2020.
Torna First Lego League Torna First Lego League
Tornem a organitzar el Torneig Classificatori de la Comunitat Valenciana First Lego League!