Finalitza 'Ciència en Acció'

XX edició en la qual han participat estudiants de més de 10 països.

[ 07/10/2019 ]
XX edició de 'Ciència en Acció'

El Pavelló Esportiu 'Georgina Blanes' del Campus d'Alcoi de la UPV i el Teatre Calderón han acollit la XX edició de 'Ciència en acció', on han participat estudiants de més de 10 països.

Ciència en Acció és un concurs internacional dirigit a estudiants, professors, investigadors i divulgadors de la comunitat científica, en qualsevol de les seues disciplines. El seu principal objectiu és presentar la ciència d'una manera atractiva i motivadora, de manera que els joves i el gran públic s'interessen per ella i al llarg del concurs gaudisquen atenent les conferències, observant i participant en la fira, i els més animats pujant a la gran experiència.

Vídeo de la inauguració:

Vídeo de la XX Edició de "Ciència en acció":

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.