Finalitza 'Ciència en Acció'

XX edició en la qual han participat estudiants de més de 10 països.

[ 07/10/2019 ]
XX edició de 'Ciència en Acció'

El Pavelló Esportiu 'Georgina Blanes' del Campus d'Alcoi de la UPV i el Teatre Calderón han acollit la XX edició de 'Ciència en acció', on han participat estudiants de més de 10 països.

Ciència en Acció és un concurs internacional dirigit a estudiants, professors, investigadors i divulgadors de la comunitat científica, en qualsevol de les seues disciplines. El seu principal objectiu és presentar la ciència d'una manera atractiva i motivadora, de manera que els joves i el gran públic s'interessen per ella i al llarg del concurs gaudisquen atenent les conferències, observant i participant en la fira, i els més animats pujant a la gran experiència.

Vídeo de la inauguració:

Vídeo de la XX Edició de "Ciència en acció":

Nou Campusviu digital Nou Campusviu digital
Llancem un nou periòdic Campusviu digital i interactiu.
#CogeLoQueNecesites #CogeLoQueNecesites
Iniciativa promoguda per David Candel i Víctor Bujaldón.
Prevenir rebrots de la Covid-19 Prevenir rebrots de la Covid-19
Investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV dissenyen un model de previsió.
Els nostres estudiants a l’estranger Els nostres estudiants a l’estranger
Per la Covid-19, alguns es queden en les seues destinacions i altres tornen a Espanya.
Villenabot tornarà en 2021 amb format renovat Villenabot tornarà en 2021 amb format renovat
La il·lusió farà que el concurs es convertisca en un 'doble Villenabot' en 2021.
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.