Escola UPV destacada

El 58,7% dels seus membres de la comunitat universitària practiquen esport en la nostra universitat.

[ 07/10/2019 ]
Escola UPV destacada en esports

La Universitat Politècnica de València (UPV) va celebrar dijous passat la Benvinguda Esportiva 2019, un esdeveniment que serveix de tret d'eixida al curs esportiu 2019-2020 i que va donar començament, a les 18.30 hores, amb la tradicional Volta a Peu UPV, que va celebrar la seua XV edició recorrent els seus habituals 5 quilòmetres de traçat.

Posteriorment, a les 20.15, es va iniciar en el Paranimf de la UPV el lliurament de trofeus als guanyadors de les competicions del curs 2018-2019 de la UPV i els guardons a l'Esportista Destacat UPV 2019 i a l'Escola UPV Destacada 2019.

L'EPSA, premiada

Quant a l'Escola UPV Destacada, el guardó va recaure a l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi (EPSA-UPV), de la qual un 58,7% dels seus membres de la comunitat universitària practiquen esport en la nostra universitat.

Cintado, estudiant de l'ETSID

El premi a Esportista Destacat UPV 2019 va recaure en Jon Andoni Cintado Arteche, estudiant de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny (ETSID-UPV) i membre de la Selecció UPV en la modalitat de Taekwondo.

Cintado va representar a la UPV en el Campionat Autonòmic Universitari a Castelló proclamant-se Campió Autonòmic Universitari. Al maig, a més, va aconseguir el Campionat d'Espanya Universitari i, el passat estiu, va participar en el Campionat Europeu Universitari a Croàcia i, posteriorment, en la Universíada celebrada a Nàpols.

Quant a la seua trajectòria federada, Cintado es va alçar amb el títol de Campió d'Espanya 2018 en categoria absoluta, i a nivell internacional, al novembre del 2018, va participar en el Campionat d'Espanya sub 21 celebrat a Varsòvia (Polònia).

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Comunicat UPV sobre la docència Comunicat UPV sobre la docència
La institució habilitarà un model híbrid per al curs 2020/2021.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV
La finalitat és premiar als millors expedients de Ciència de 4t d'ESO del curs 2019-2020.
Biblioteca només per a préstec i devolució Biblioteca només per a préstec i devolució
Des del dimarts 7 de juliol en horari de 9 a 14 i de 15 a 20 hores.