Escola UPV destacada

El 58,7% dels seus membres de la comunitat universitària practiquen esport en la nostra universitat.

[ 07/10/2019 ]
Escola UPV destacada en esports

La Universitat Politècnica de València (UPV) va celebrar dijous passat la Benvinguda Esportiva 2019, un esdeveniment que serveix de tret d'eixida al curs esportiu 2019-2020 i que va donar començament, a les 18.30 hores, amb la tradicional Volta a Peu UPV, que va celebrar la seua XV edició recorrent els seus habituals 5 quilòmetres de traçat.

Posteriorment, a les 20.15, es va iniciar en el Paranimf de la UPV el lliurament de trofeus als guanyadors de les competicions del curs 2018-2019 de la UPV i els guardons a l'Esportista Destacat UPV 2019 i a l'Escola UPV Destacada 2019.

L'EPSA, premiada

Quant a l'Escola UPV Destacada, el guardó va recaure a l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi (EPSA-UPV), de la qual un 58,7% dels seus membres de la comunitat universitària practiquen esport en la nostra universitat.

Cintado, estudiant de l'ETSID

El premi a Esportista Destacat UPV 2019 va recaure en Jon Andoni Cintado Arteche, estudiant de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny (ETSID-UPV) i membre de la Selecció UPV en la modalitat de Taekwondo.

Cintado va representar a la UPV en el Campionat Autonòmic Universitari a Castelló proclamant-se Campió Autonòmic Universitari. Al maig, a més, va aconseguir el Campionat d'Espanya Universitari i, el passat estiu, va participar en el Campionat Europeu Universitari a Croàcia i, posteriorment, en la Universíada celebrada a Nàpols.

Quant a la seua trajectòria federada, Cintado es va alçar amb el títol de Campió d'Espanya 2018 en categoria absoluta, i a nivell internacional, al novembre del 2018, va participar en el Campionat d'Espanya sub 21 celebrat a Varsòvia (Polònia).

Benvinguda als estudiants internacionals Benvinguda als estudiants internacionals
Un total de 60 estudiants de 20 països de tot el món estudiaran a Alcoi.
Medalla 25 Anys Medalla 25 Anys
La UPV reconeix i agraeix la seua dedicació a un total de 106 membres del PAS i PDI.
Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO) Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO)
Al Campus d'Alcoi de la UPV se li han concedit 3 projectes.
Màgia de la Ciència i Tallers de Química Màgia de la Ciència i Tallers de Química
Activitats realitzades dins de la Setmana del Ciència.
Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión
Estudi d'investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV juntament amb la consultora Breating Brain per a Kiko Moya, xef de L’Escaleta.
Aprenent habilitats jugant al golf Aprenent habilitats jugant al golf
Estudiants del MUIOL del Campus d'Alcoi de la UPV.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.