LXXVI Conferència DIFUTEC

COM LA CIÈNCIA COSMÈTICA HA TRANSFORMAT LA DUTXA MATINAL

COM LA CIÈNCIA COSMÈTICA HA TRANSFORMAT LA DUTXA MATINAL. Dijous 17 d'octubre de 2019 a les 17:30h.

[ 07/10/2019 ]

El proper dijous 17 d'octubre a les 17:30h tindrà lloc a l'aula F4A1 de l'edifici Ferrándiz la LXXVI Conferència DIFUTEC: COM LA CIÈNCIA COSMÈTICA HA TRANSFORMAT LA DUTXA MATINAL. La conferència serà impartida pel Dr. Ricardo Díez qui ha treballat durant més de quatre dècades en la indústria cosmètica, tant en companyies de productes al consumidor (Procter & Gamble, Dial, Chanel) com de matèries primeres (Stepan, Witco, Huntsman), tenint patents en els camps de síntesis de materials i de noves tecnologies per a productes acabats.

Usant el sabó com a punt de partida, la conferència avançarà a través de sis dècades de progrés de ciència cosmètica, presentant idees en síntesi química, química-física de micel·les mixtes, descobriment i aplicació del potencial superficial zeta, deposició cutània controlada mitjançant l'efecte coarcervato.

La jornada és GRATUÏTA i la inscripció prèvia és necessària.

Per a inscriure's, enviar un email a institutoideasservipoli@hotmail.com.

Más información:

La UPV, entre les cent millors universitats del món La UPV, entre les cent millors universitats del món
En concret en la 87a posició en l'ensenyament de ciències tècniques.
IV Workshop d’Economia Valenciana IV Workshop d’Economia Valenciana
Vora 40 professionals s’han inscrit a l’esdeveniment.
Fira Tots Sants de Cocentaina Fira Tots Sants de Cocentaina
El Campus d'Alcoi de la UPV estarà present en la Zona Tecnològica.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Finalitza 'Ciència en Acció' Finalitza 'Ciència en Acció'
XX edició en la qual han participat estudiants de més de 10 països.
Materials tèxtils que carreguen mòbils Materials tèxtils que carreguen mòbils
Els nous dispositius estan dissenyats per investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.