Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi

VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.

[ 10/10/2019 ]
Presentació de la VII edició del concurs

El Campus d’Alcoi de la UPV i l'Ajuntament d'Alcoi convoquen la setena edició del concurs “ideaT UPV Campus d´Alcoi - Àgora Emprenedors” per als alumnes de centres educatius que estudien:

• Batxillerat de Ciències Socials.
  • Cicles Formatius de Grau Mitjà o Cicles Formatius de Grau Superior relacionats amb el Grau d'Administració i Direcció d'Empreses.

El present concurs té per objecte incentivar entre els alumnes el desenvolupament de competències, habilitats, capacitats i aptituds en matèria d'emprenedoria. Tots els centres docents i per tant, alumnes participants, comptaran a més amb el suport tècnic i ús de l'ESPAI ÀGORA de l'Ajuntament d'Alcoi.

El termini de presentació de candidatures per a poder participar en el concurs finalitzarà el dia 14 de febrer de 2020 a les 24h. El 6 de març de 2020 tindrà lloc una Conferència DIFUTEC on es donarà a conèixer els projectes finalistes i els guanyadors del concurs.

El Concurs està enclavat dins de la programació de la Setmana de la Ciència, que compta amb el patrocini de la Càtedra Alcoi Ciutat del Coneixement de l'Ajuntament d'Alcoi.

Roda de premsa de presentació:

Setmana de la Ciència 2019 Setmana de la Ciència 2019
La 16a Setmana de la Ciència ha sigut tot un èxit.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a pares i futurs alumnes el 28 de març de 2019.
Torna First Lego League Torna First Lego League
Tornem a organitzar el Torneig Classificatori de la Comunitat Valenciana First Lego League!
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.
Concert de Nadal 2019 Concert de Nadal 2019
18 de desembre al Teatre del col·legi Salesians.
Programa INCIDE de la UPV Programa INCIDE de la UPV
Matrícula oberta per als cursos del segon quadrimestre.
‘Abans de que siga tard’ ‘Abans de que siga tard’
Projecció del documental. Dijous 12 de desembre a les 18h.