Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi

VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.

[ 10/10/2019 ]
Presentació de la VII edició del concurs

El Campus d’Alcoi de la UPV i l'Ajuntament d'Alcoi convoquen la setena edició del concurs “ideaT UPV Campus d´Alcoi - Àgora Emprenedors” per als alumnes de centres educatius que estudien:

• Batxillerat de Ciències Socials.
  • Cicles Formatius de Grau Mitjà o Cicles Formatius de Grau Superior relacionats amb el Grau d'Administració i Direcció d'Empreses.

El present concurs té per objecte incentivar entre els alumnes el desenvolupament de competències, habilitats, capacitats i aptituds en matèria d'emprenedoria. Tots els centres docents i per tant, alumnes participants, comptaran a més amb el suport tècnic i ús de l'ESPAI ÀGORA de l'Ajuntament d'Alcoi.

El termini de presentació de candidatures per a poder participar en el concurs finalitzarà el dia 14 de febrer de 2020 a les 24h. El 6 de març de 2020 tindrà lloc una Conferència DIFUTEC on es donarà a conèixer els projectes finalistes i els guanyadors del concurs.

El Concurs està enclavat dins de la programació de la Setmana de la Ciència, que compta amb el patrocini de la Càtedra Alcoi Ciutat del Coneixement de l'Ajuntament d'Alcoi.

Roda de premsa de presentació:

La UPV supera amb nota l’inici de la docència virtual La UPV supera amb nota l’inici de la docència virtual
Més de 16.000 usuaris actius en Microsoft Teams i prop de 10.000 en Office 365.
Comunicat de Direcció Comunicat de Direcció
Restriccions en l'accés al Campus d'Alcoi.
Coronavirus Makers Coronavirus Makers
El Campus d'Alcoi de la UPV posa a disposició 7 impressores 3D.
Organització de la Docència Distància 2 Organització de la Docència Distància 2
Comunicat núm.2 de Direcció d'estudis.
Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades
Les mesures per a lluitar contra el COVID-19 redueixen un 64% de mitjana la contaminació de l'aire a Espanya.
Noves mesures excepcionals Noves mesures excepcionals
L'última resolució del rector modifica el funcionament de la UPV.
Vicerectorat d'Alumnat Vicerectorat d'Alumnat
Comunicat del Vicerectorat d'Alumnat, Cultura i Esport.