Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi

VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.

[ 10/10/2019 ]
Presentació de la VII edició del concurs

El Campus d’Alcoi de la UPV i l'Ajuntament d'Alcoi convoquen la setena edició del concurs “ideaT UPV Campus d´Alcoi - Àgora Emprenedors” per als alumnes de centres educatius que estudien:

• Batxillerat de Ciències Socials.
  • Cicles Formatius de Grau Mitjà o Cicles Formatius de Grau Superior relacionats amb el Grau d'Administració i Direcció d'Empreses.

El present concurs té per objecte incentivar entre els alumnes el desenvolupament de competències, habilitats, capacitats i aptituds en matèria d'emprenedoria. Tots els centres docents i per tant, alumnes participants, comptaran a més amb el suport tècnic i ús de l'ESPAI ÀGORA de l'Ajuntament d'Alcoi.

El termini de presentació de candidatures per a poder participar en el concurs finalitzarà el dia 14 de febrer de 2020 a les 24h. El 6 de març de 2020 tindrà lloc una Conferència DIFUTEC on es donarà a conèixer els projectes finalistes i els guanyadors del concurs.

El Concurs està enclavat dins de la programació de la Setmana de la Ciència, que compta amb el patrocini de la Càtedra Alcoi Ciutat del Coneixement de l'Ajuntament d'Alcoi.

Roda de premsa de presentació:

La UPV, entre les cent millors universitats del món La UPV, entre les cent millors universitats del món
En concret en la 87a posició en l'ensenyament de ciències tècniques.
IV Workshop d’Economia Valenciana IV Workshop d’Economia Valenciana
Vora 40 professionals s’han inscrit a l’esdeveniment.
Fira Tots Sants de Cocentaina Fira Tots Sants de Cocentaina
El Campus d'Alcoi de la UPV estarà present en la Zona Tecnològica.
Finalitza 'Ciència en Acció' Finalitza 'Ciència en Acció'
XX edició en la qual han participat estudiants de més de 10 països.
Materials tèxtils que carreguen mòbils Materials tèxtils que carreguen mòbils
Els nous dispositius estan dissenyats per investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.
Conferència Inaugural 2019-2020 Conferència Inaugural 2019-2020
A càrrec de la senyora Rosa Puchades Pla.