Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi

VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.

[ 10/10/2019 ]
Presentació de la VII edició del concurs

El Campus d’Alcoi de la UPV i l'Ajuntament d'Alcoi convoquen la setena edició del concurs “ideaT UPV Campus d´Alcoi - Àgora Emprenedors” per als alumnes de centres educatius que estudien:

• Batxillerat de Ciències Socials.
  • Cicles Formatius de Grau Mitjà o Cicles Formatius de Grau Superior relacionats amb el Grau d'Administració i Direcció d'Empreses.

El present concurs té per objecte incentivar entre els alumnes el desenvolupament de competències, habilitats, capacitats i aptituds en matèria d'emprenedoria. Tots els centres docents i per tant, alumnes participants, comptaran a més amb el suport tècnic i ús de l'ESPAI ÀGORA de l'Ajuntament d'Alcoi.

El termini de presentació de candidatures per a poder participar en el concurs finalitzarà el dia 14 de febrer de 2020 a les 24h. El 6 de març de 2020 tindrà lloc una Conferència DIFUTEC on es donarà a conèixer els projectes finalistes i els guanyadors del concurs.

El Concurs està enclavat dins de la programació de la Setmana de la Ciència, que compta amb el patrocini de la Càtedra Alcoi Ciutat del Coneixement de l'Ajuntament d'Alcoi.

Roda de premsa de presentació:

Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO) Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO)
Al Campus d'Alcoi de la UPV se li han concedit 3 projectes.
Màgia de la Ciència i Tallers de Química Màgia de la Ciència i Tallers de Química
Activitats realitzades dins de la Setmana del Ciència.
Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión
Estudi d'investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV juntament amb la consultora Breating Brain per a Kiko Moya, xef de L’Escaleta.
Aprenent habilitats jugant al golf Aprenent habilitats jugant al golf
Estudiants del MUIOL del Campus d'Alcoi de la UPV.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a pares i futurs alumnes el 28 de març de 2020.
Torna First Lego League Torna First Lego League
Tornem a organitzar el Torneig Classificatori de la Comunitat Valenciana First Lego League!
Nova Àrea d'Aportació junt a Reprografia Nova Àrea d'Aportació junt a Reprografia
Situada en la planta -1 de l'edifici Ferrándiz.