Trobada per a la dinamització del sector tèxtil

Dijous 24 d'octubre a l'IVAM CADA Alcoi, a càrrec d'Ignacio Sánchez, CEO de Leroy Merlín.

[ 16/10/2019 ]
Trobada per a la Dinamització del Sector Tèxtil

La Càtedra AITEX UPV en col·laboració d'ATEVAL i ACETEX celebren el "I Trobada per a la dinamització del sector tèxtil" dijous que ve 24 d'octubre a l'IVAM Centre d´Art d'Alcoi en el qual Ignacio Sánchez, CEO de Leroy Merlín, ens presentarà l'actualitat i tendències de futur en el sector tèxtil.

La trobada té com a objectiu atorgar un reconeixement a totes les activitats que la Càtedra AITEX UPV ha realitzat al llarg d'enguany.

L'acte Institucional, s'iniciarà a les 17h. Amb la ponència d'Ignacio Sánchez, CEO de Leroy Merlín, ‘El sector tèxtil: Competir en el segle XXI’, on presentarà l'actualitat i tendències de futur en el sector.

Després de la ponència, tindrà lloc el reconeixement als estudiants guanyadors de les diferents activitats convocades per la Càtedra AITEX UPV al llarg del curs 2018/2019. Com són: la 3a Edició del Concurs Home Tèxtils, amb les modalitats d'estampació i Jacquard, els equips guanyadors del repte tecnològic SEAT, el premi a la millor Start up, premi al millor TFG i el premi al millor expedient del Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes de la UPV Campus Alcoi.

Durant tota la jornada, es podrà visitar el Showroom «Perfils Vocacionals», organitzat per ATEVAL, en el qual s'exposaran les últimes innovacions i tendències que les empreses han desenvolupat en el sector tèxtil. Aquesta exposició té com a objectiu el mostrar als joves el potencial innovador del sector tèxtil.

El programa de la jornada:

• 10:00-13:00: Visita de centres formatius al Showroom ‘Vocacions Tèxtils’.
  • 16:00-17:00: Visita Institucional al Showroom ‘Vocacions Tèxtils’ i Exposició ‘Teixint Idees’.
  • 17:00-18:30: Ponència ‘Sector tèxtil: Competir al segle XXI’, per Ignacio Sánchez, CEO de Leroy Merlín.
  • 18:30-19:30: Reconeixement activitats de la Càtedra AITEX-UPV.

Ignacio Sánchez Villares

Ignacio Sánchez Villares, Director general de Leroy Merlin España

Llicenciat en Econòmiques i MBA en ICADE en 1993, Ignacio Sánchez Villares es va unir a Leroy Merlin España en 1993 i des de llavors ha assumit llocs de creixent responsabilitat dins del grup.

Va començar com a controlador de gestió per a més tard ocupar el mateix lloc per a la zona Centre i a continuació la direcció de la botiga d'Alcorcón.

Sánchez Villares ha ocupat igualment la direcció regional de les zones Centre, Sud i Nord de Leroy Merlin Espanya durant 4 anys, abans d'incorporar-se com a director general d'AKI Portugal (ensenya del GROUPE ADEO al qual pertany Leroy Merlin) entre 2004 i 2009.

Des de 2009 és Director General de Leroy Merlin España.

Més informació

Nou Campusviu digital Nou Campusviu digital
Llancem un nou periòdic Campusviu digital i interactiu.
#CogeLoQueNecesites #CogeLoQueNecesites
Iniciativa promoguda per David Candel i Víctor Bujaldón.
Prevenir rebrots de la Covid-19 Prevenir rebrots de la Covid-19
Investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV dissenyen un model de previsió.
Els nostres estudiants a l’estranger Els nostres estudiants a l’estranger
Per la Covid-19, alguns es queden en les seues destinacions i altres tornen a Espanya.
Villenabot tornarà en 2021 amb format renovat Villenabot tornarà en 2021 amb format renovat
La il·lusió farà que el concurs es convertisca en un 'doble Villenabot' en 2021.
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.