Trobada per a la dinamització del sector tèxtil

Dijous 24 d'octubre a l'IVAM CADA Alcoi, a càrrec d'Ignacio Sánchez, CEO de Leroy Merlín.

[ 16/10/2019 ]
Trobada per a la Dinamització del Sector Tèxtil

La Càtedra AITEX UPV en col·laboració d'ATEVAL i ACETEX celebren el "I Trobada per a la dinamització del sector tèxtil" dijous que ve 24 d'octubre a l'IVAM Centre d´Art d'Alcoi en el qual Ignacio Sánchez, CEO de Leroy Merlín, ens presentarà l'actualitat i tendències de futur en el sector tèxtil.

La trobada té com a objectiu atorgar un reconeixement a totes les activitats que la Càtedra AITEX UPV ha realitzat al llarg d'enguany.

L'acte Institucional, s'iniciarà a les 17h. Amb la ponència d'Ignacio Sánchez, CEO de Leroy Merlín, ‘El sector tèxtil: Competir en el segle XXI’, on presentarà l'actualitat i tendències de futur en el sector.

Després de la ponència, tindrà lloc el reconeixement als estudiants guanyadors de les diferents activitats convocades per la Càtedra AITEX UPV al llarg del curs 2018/2019. Com són: la 3a Edició del Concurs Home Tèxtils, amb les modalitats d'estampació i Jacquard, els equips guanyadors del repte tecnològic SEAT, el premi a la millor Start up, premi al millor TFG i el premi al millor expedient del Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes de la UPV Campus Alcoi.

Durant tota la jornada, es podrà visitar el Showroom «Perfils Vocacionals», organitzat per ATEVAL, en el qual s'exposaran les últimes innovacions i tendències que les empreses han desenvolupat en el sector tèxtil. Aquesta exposició té com a objectiu el mostrar als joves el potencial innovador del sector tèxtil.

El programa de la jornada:

• 10:00-13:00: Visita de centres formatius al Showroom ‘Vocacions Tèxtils’.
  • 16:00-17:00: Visita Institucional al Showroom ‘Vocacions Tèxtils’ i Exposició ‘Teixint Idees’.
  • 17:00-18:30: Ponència ‘Sector tèxtil: Competir al segle XXI’, per Ignacio Sánchez, CEO de Leroy Merlín.
  • 18:30-19:30: Reconeixement activitats de la Càtedra AITEX-UPV.

Ignacio Sánchez Villares

Ignacio Sánchez Villares, Director general de Leroy Merlin España

Llicenciat en Econòmiques i MBA en ICADE en 1993, Ignacio Sánchez Villares es va unir a Leroy Merlin España en 1993 i des de llavors ha assumit llocs de creixent responsabilitat dins del grup.

Va començar com a controlador de gestió per a més tard ocupar el mateix lloc per a la zona Centre i a continuació la direcció de la botiga d'Alcorcón.

Sánchez Villares ha ocupat igualment la direcció regional de les zones Centre, Sud i Nord de Leroy Merlin Espanya durant 4 anys, abans d'incorporar-se com a director general d'AKI Portugal (ensenya del GROUPE ADEO al qual pertany Leroy Merlin) entre 2004 i 2009.

Des de 2009 és Director General de Leroy Merlin España.

Més informació

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.