Conferència Inaugural 2019-2020

El proper dijous, 31 d'octubre tindrà lloc la conferència inaugural a càrrec de la senyora Rosa Puchades Pla, amb el títol “La UPV, una universitat compromesa amb la societat”.

[ 17/10/2019 ]
Rosa Puchades Pla, conferenciant lliçó inaugural 2019/2020

L'acte de la inauguració del curs acadèmic 2019/2020 tindrà lloc el dijous 31 d'octubre a les 12 en el Saló de Graus "Roberto García Payá" amb el següent programa:

• Veni Creator Spiritus.
  • Lectura de la memòria del curs acadèmic 2018-2019.
  • Lliurament de diplomes i distincions.
  • Conferència inaugural a càrrec de la senyora Rosa Puchades Pla, amb el títol “La UPV, una universitat compromesa amb la societat”.
  • Paraules de la Presidència
  • Gaudeamus Igitur.

Breu ressenya de la senyora Rosa Puchades Pla

Doctora en Química i catedràtica de Química Analítica de la Universitat Politècnica de València. Compromesa amb la sostenibilitat social entesa com a desenvolupament socioeconòmic amb respecte a la dignitat humana, és vicerectora de Responsabilitat Social i Cooperació de la Universitat Politècnica de València des de juny de 2013.

Membre de l'Institut Interuniversitari d'Investigació de Reconeixement Molecular i Desenvolupament Tecnològic (IDM) les finalitats del qual són la investigació, ensenyament i transferència en camps tals com la salut humana, seguretat, alimentació i medi ambient. En concret es treballa en el desenvolupament de sensors químics, estudis de farmacodinàmica, nous materials per a alliberament controlat, metodologies analítiques i investigació nanobiosensored.

Ha Participat en més de 70 Projectes d'I+D finançats en Convocatòries públiques i 20 contractes de transferència amb empreses, és autora o coautora de més de 200 publicacions o documents cientificotècnics en revistes de prestigi, més de 200 contribucions a congressos internacionals i 11 patents. Ha dirigit 20 tesis doctorals.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
I Trobada per a la dinamització del sector tèxtil I Trobada per a la dinamització del sector tèxtil
Celebrat a l'IVAM Alcoi, va tenir un gran acolliment.
Benvinguda a alumnes de màsters universitaris Benvinguda a alumnes de màsters universitaris
Els estudiants han acudit al Saló de Plens de l'Ajuntament d'Alcoi.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.