Conferència Inaugural 2019-2020

El proper dijous, 31 d'octubre tindrà lloc la conferència inaugural a càrrec de la senyora Rosa Puchades Pla, amb el títol “La UPV, una universitat compromesa amb la societat”.

[ 17/10/2019 ]
Rosa Puchades Pla, conferenciant lliçó inaugural 2019/2020

L'acte de la inauguració del curs acadèmic 2019/2020 tindrà lloc el dijous 31 d'octubre a les 12 en el Saló de Graus "Roberto García Payá" amb el següent programa:

• Veni Creator Spiritus.
  • Lectura de la memòria del curs acadèmic 2018-2019.
  • Lliurament de diplomes i distincions.
  • Conferència inaugural a càrrec de la senyora Rosa Puchades Pla, amb el títol “La UPV, una universitat compromesa amb la societat”.
  • Paraules de la Presidència
  • Gaudeamus Igitur.

Breu ressenya de la senyora Rosa Puchades Pla

Doctora en Química i catedràtica de Química Analítica de la Universitat Politècnica de València. Compromesa amb la sostenibilitat social entesa com a desenvolupament socioeconòmic amb respecte a la dignitat humana, és vicerectora de Responsabilitat Social i Cooperació de la Universitat Politècnica de València des de juny de 2013.

Membre de l'Institut Interuniversitari d'Investigació de Reconeixement Molecular i Desenvolupament Tecnològic (IDM) les finalitats del qual són la investigació, ensenyament i transferència en camps tals com la salut humana, seguretat, alimentació i medi ambient. En concret es treballa en el desenvolupament de sensors químics, estudis de farmacodinàmica, nous materials per a alliberament controlat, metodologies analítiques i investigació nanobiosensored.

Ha Participat en més de 70 Projectes d'I+D finançats en Convocatòries públiques i 20 contractes de transferència amb empreses, és autora o coautora de més de 200 publicacions o documents cientificotècnics en revistes de prestigi, més de 200 contribucions a congressos internacionals i 11 patents. Ha dirigit 20 tesis doctorals.

Nou Campusviu digital Nou Campusviu digital
Llancem un nou periòdic Campusviu digital i interactiu.
#CogeLoQueNecesites #CogeLoQueNecesites
Iniciativa promoguda per David Candel i Víctor Bujaldón.
Prevenir rebrots de la Covid-19 Prevenir rebrots de la Covid-19
Investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV dissenyen un model de previsió.
Els nostres estudiants a l’estranger Els nostres estudiants a l’estranger
Per la Covid-19, alguns es queden en les seues destinacions i altres tornen a Espanya.
Villenabot tornarà en 2021 amb format renovat Villenabot tornarà en 2021 amb format renovat
La il·lusió farà que el concurs es convertisca en un 'doble Villenabot' en 2021.
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.