TEDxUPValènciaSalon – Inteligència Artificial

Andrés Pedreño estarà a Alcoi el dimecres 6 de novembre a les 19 h per a parlar d'intel·ligència artificial.

[ 18/10/2019 ]
TEDxUPValènciaSalon - Inteligència Artificial

Torna el TEDxUPValènciaSalon al Campus d'Alcoi de la UPV. Andrés Pedreño estarè a Alcoi el dimecres 6 de novembre a les 19h per a parlar d'intel·ligència artificial. La conferència tindrà lloc a la Sala Multiusos de l'edifici de Carbonell. L'entrada és completament gratuïta.

Som conscients dels reptes i principals aplicacions de la Intel·ligència Artificial? Fa temps la intel·ligència artificial va abandonar el camp de la ciència-ficció per a colar-se en les nostres vides i, encara que encara en una fase inicial, està cridada a protagonitzar una revolució equiparable a la que va generar Internet.

Andrés Pedreño

Andrés Pedreño, és llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat de València, Doctor en Ciències Econòmiques per la Universitat d'Alacant. És Catedràtic en Economia Aplicada. Ha sigut Rector de la Universitat d'Alacant, Fundador i Membre vitalici del Patronat de la Biblioteca Virtual Miguel de Cervantes, impulsor del primer MOOC a Espanya a través de la plataforma UNIMOOC i autor de nombrosos articles i llibres. És Doctor Honoris causa per la Nottingham Trent University (Regne Unit). President d'AlicanTEC associació sense ànim de lucre per al desenvolupament de l'economia digital i els sectors de futur entre molts altres càrrecs.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
I Trobada per a la dinamització del sector tèxtil I Trobada per a la dinamització del sector tèxtil
Celebrat a l'IVAM Alcoi, va tenir un gran acolliment.
Benvinguda a alumnes de màsters universitaris Benvinguda a alumnes de màsters universitaris
Els estudiants han acudit al Saló de Plens de l'Ajuntament d'Alcoi.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.