TEDxUPValènciaSalon – Inteligència Artificial

Andrés Pedreño estarà a Alcoi el dimecres 6 de novembre a les 19 h per a parlar d'intel·ligència artificial.

[ 18/10/2019 ]
TEDxUPValènciaSalon - Inteligència Artificial

Torna el TEDxUPValènciaSalon al Campus d'Alcoi de la UPV. Andrés Pedreño estarè a Alcoi el dimecres 6 de novembre a les 19h per a parlar d'intel·ligència artificial. La conferència tindrà lloc a la Sala Multiusos de l'edifici de Carbonell. L'entrada és completament gratuïta.

Som conscients dels reptes i principals aplicacions de la Intel·ligència Artificial? Fa temps la intel·ligència artificial va abandonar el camp de la ciència-ficció per a colar-se en les nostres vides i, encara que encara en una fase inicial, està cridada a protagonitzar una revolució equiparable a la que va generar Internet.

Andrés Pedreño

Andrés Pedreño, és llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat de València, Doctor en Ciències Econòmiques per la Universitat d'Alacant. És Catedràtic en Economia Aplicada. Ha sigut Rector de la Universitat d'Alacant, Fundador i Membre vitalici del Patronat de la Biblioteca Virtual Miguel de Cervantes, impulsor del primer MOOC a Espanya a través de la plataforma UNIMOOC i autor de nombrosos articles i llibres. És Doctor Honoris causa per la Nottingham Trent University (Regne Unit). President d'AlicanTEC associació sense ànim de lucre per al desenvolupament de l'economia digital i els sectors de futur entre molts altres càrrecs.

Nou Campusviu digital Nou Campusviu digital
Llancem un nou periòdic Campusviu digital i interactiu.
#CogeLoQueNecesites #CogeLoQueNecesites
Iniciativa promoguda per David Candel i Víctor Bujaldón.
Prevenir rebrots de la Covid-19 Prevenir rebrots de la Covid-19
Investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV dissenyen un model de previsió.
Els nostres estudiants a l’estranger Els nostres estudiants a l’estranger
Per la Covid-19, alguns es queden en les seues destinacions i altres tornen a Espanya.
Villenabot tornarà en 2021 amb format renovat Villenabot tornarà en 2021 amb format renovat
La il·lusió farà que el concurs es convertisca en un 'doble Villenabot' en 2021.
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.