Technovation Challengue

Presentació el 15 de novembre a les 19h en el Saló de Graus del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 18/10/2019 ]
Technovation Girls

Les xiques tenen molt a dir en el Technovation Challengue que es presenta a la Sala de Graus del Campus d'Alcoi de la UPV. La presentació serà el proper 15 de novembre a les 19h.

Cada any, Technovation convida a equips de xiquetes de tot el món a aprendre i aplicar les habilitats necessàries per a resoldre problemes del món real a través de la tecnologia. Violència domèstica, canvi climàtic, intimidació: aquests són sol alguns dels problemes que 2.000 equips de Technovation Girls a tot el món van abordar en 2019.

Després de participar en Technovation Girls, les xiquetes expressen un major interès en la tecnologia i el lideratge després de participar en el nostre programa, i el 58% dels nostres alumnes s'inscriuen en més cursos d'informàtica després de Technovation.

Això no és tot: els ex alumnes comencen els seus propis negocis, es presenten en esdeveniments prestigiosos , es reuneixen amb líders mundials i fins i tot tornen per a donar suport a les pròximes participants de Technovation Girls.

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Comunicat UPV sobre la docència Comunicat UPV sobre la docència
La institució habilitarà un model híbrid per al curs 2020/2021.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV
La finalitat és premiar als millors expedients de Ciència de 4t d'ESO del curs 2019-2020.
Biblioteca només per a préstec i devolució Biblioteca només per a préstec i devolució
Des del dimarts 7 de juliol en horari de 9 a 14 i de 15 a 20 hores.