Technovation Challengue

Presentació el 15 de novembre a les 19h en el Saló de Graus del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 18/10/2019 ]
Technovation Girls

Les xiques tenen molt a dir en el Technovation Challengue que es presenta a la Sala de Graus del Campus d'Alcoi de la UPV. La presentació serà el proper 15 de novembre a les 19h.

Cada any, Technovation convida a equips de xiquetes de tot el món a aprendre i aplicar les habilitats necessàries per a resoldre problemes del món real a través de la tecnologia. Violència domèstica, canvi climàtic, intimidació: aquests són sol alguns dels problemes que 2.000 equips de Technovation Girls a tot el món van abordar en 2019.

Després de participar en Technovation Girls, les xiquetes expressen un major interès en la tecnologia i el lideratge després de participar en el nostre programa, i el 58% dels nostres alumnes s'inscriuen en més cursos d'informàtica després de Technovation.

Això no és tot: els ex alumnes comencen els seus propis negocis, es presenten en esdeveniments prestigiosos , es reuneixen amb líders mundials i fins i tot tornen per a donar suport a les pròximes participants de Technovation Girls.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
I Trobada per a la dinamització del sector tèxtil I Trobada per a la dinamització del sector tèxtil
Celebrat a l'IVAM Alcoi, va tenir un gran acolliment.
Benvinguda a alumnes de màsters universitaris Benvinguda a alumnes de màsters universitaris
Els estudiants han acudit al Saló de Plens de l'Ajuntament d'Alcoi.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.