Benvinguda a alumnes de màsters universitaris

Els estudiants han acudit al Saló de Plens de l'Ajuntament d'Alcoi.

[ 23/10/2019 ]
Benvinguda a alumnes de màsters universitaris

Els estudiants dels quatre màsters universitaris que s'imparteixen al Campus d'Alcoi de la UPV han acudit al Saló de Plens de l'Ajuntament d'Alcoi. Allí els ha rebut l'alcalde d'Alcoi, Toni Francès i el regidor d'Educació i Ocupació, Alberto Belda.

Els estudiants han estat acompanyats també per professors, directors acadèmics i el director del Campus, Juan Ignacio Torregrosa.

Uns minuts abans, els estudiants procedents de països asiàtics, europeus i americans han pogut conèixer els llocs més turístics d'Alcoi.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
I Trobada per a la dinamització del sector tèxtil I Trobada per a la dinamització del sector tèxtil
Celebrat a l'IVAM Alcoi, va tenir un gran acolliment.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.