Premis de recerca AELR

De l'Associació Espanyola de Leasing i Renting.

[ 24/10/2019 ]

Per cinquè any consecutiu, l'Associació Espanyola de Lísing i Renting (AELR) convoca els PREMIS DE RECERCA.

El primer premi està dotat amb 4.000€.

El termini màxim de lliurament dels projectes és 30 de setembre de 2020 abans de les 12h.

Associació Espanyola de Lísing i Renting (AELR)

Creada l'any 1978, representa els interessos del sector de l'arrendament financer -lísing- i operatiu -renting-, i de les empreses que operen a Espanya en aquest, totes elles sotmeses a la tutela i supervisió del Banc d'Espanya i entre les quals es troben la gairebé totalitat de les empreses creditícies del nostre país, així com empreses especialitzades en altres productes, sempre dins del sector de l'arrendament.

D'aquests productes, lísing i renting, sabem per la nostra experiència que són la fórmula predilecta de l'empresa espanyola (especialment PIMES) per a abordar les seves inversions empresarials i, fins i tot sent així, la seva quota d'utilització està molt distant de l'ús que d'aquests productes es fa als països del nostre entorn europeu.

Sens dubte això afecta a la competitivitat de les nostres empreses i, d'aquí, el nostre interès per col·laborar en tot el que puguem amb les Universitats i Escoles de Negocis, pedrera dels futurs empresaris.

En aquesta ocasió, i seguint similars exemples en altres països, volem incentivar la recerca en el sector i el primer acostament dels futurs empresaris a aquest sector porta de l'eficiència empresarial, establint amb això una línia més de vinculació.

Jornada sobre Docència Inversa Jornada sobre Docència Inversa
Manera de treball basat en els resultats d'aprenentatge.
First Lego League al Campus de Alcoy First Lego League al Campus de Alcoy
Participaren més de 200 joves organitzats en 24 equips.
VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil
Organitzat pel GROMEP, comptà amb un 20% més de participació.
Reunió objectius pràctiques d’empresa Reunió objectius pràctiques d’empresa
Va tenir lloc al Campus d'Alcoi de la UPV.
IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’ IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’
Han participat 242 alumnes de 13 centres.
Reunió entre l’Ajuntament de Villena y el Campus d’Alcoi Reunió entre l’Ajuntament de Villena y el Campus d’Alcoi
L'alcalde i la regidora d'educació han visitat el Campus d'Alcoi.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a famílies i futurs alumnes el 28 de març de 2020.