LXXVII Conferència DIFUTEC

INTRODUCCIÓ AL MACHINE LEARNING I DEEP LEARNING DES D'UN PUNT DE VISTA PRÀCTIC.

INTRODUCCIÓ AL MACHINE LEARNING I DEEP LEARNING DES D'UN PUNT DE VISTA PRÀCTIC. Dijous 28 de novembre de 2019 a les 19h.

[ 20/11/2019 ]

El dijous 28 de novembre a les 19h tindrà lloc a la Sala de Graus 'Roberto García Payá' de l'edifici Carbonell la LXXVII Conferència DIFUTEC: INTRODUCCIÓ AL MACHINE LEARNING I DEEP LEARNING DES D'UN PUNT DE VISTA PRÀCTIC. La conferència serà impartida per Antonio Bertó Baixauli, NLP & Machine Learning Engineer en Intel·ligència Artificial de Reply.ai.

En aquesta xerrada veurem les bases del Machine Learning i Deep Learning, principalment enfocades a text i imatges, així com com les seves aplicacions en la indústria. Descobrirem tècniques que ens permeten reutilitzar models ja entrenats per tercers i reentrenar-los perquè s'adaptin al nostre problema particular, estalviant temps i diners.

La jornada és GRATUÏTA i la inscripció prèvia és necessària.

Per a inscriure's, enviar un email a institutoideasservipoli@hotmail.com.

Més informació:

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Comunicat UPV sobre la docència Comunicat UPV sobre la docència
La institució habilitarà un model híbrid per al curs 2020/2021.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV
La finalitat és premiar als millors expedients de Ciència de 4t d'ESO del curs 2019-2020.
Biblioteca només per a préstec i devolució Biblioteca només per a préstec i devolució
Des del dimarts 7 de juliol en horari de 9 a 14 i de 15 a 20 hores.