Escola d’Emprenedoria de Bocairent

Emmarcada dins del conveni de col·laboració entre la Universitat Politècnica de València (Campus d’Alcoi) i l’Ajuntament de Bocairent.

[ 30/10/2019 ]
Escola d’Emprenedoria de Bocairent

Dins del marc del conveni signat el passat març pel Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València amb l’Ajuntament de Bocairent, s'organitzen les següents activitats:

Curs de comerç electrònic i màrqueting digital
  • 5, 12, 19 i 26 de novembre de 2019. De 15.00 a 17.00 h a la Biblioteca Pública Municipal (sala polivalent).

Taller de models de negoci
  • 22 de novembre de 2019. De 16.00 a 20.00 h a la Biblioteca Pública Municipal (sala polivalent).

Aquestos cursos van dirigits a emprenedors amb una idea empresarial, estudiants i públic en general i el termini d'inscripció finalitza el 4 de novembre per al curs de comerç electrònic i el 20 de novembre per al taller de models de negoci.

Pots inscriure't en la modalitat lliure que és gratuïta però sense dret a certificació o en la modalitat amb dret a certificació que te un cost de 7€.

Dins del marc del conveni, el passat 24 d'octubre un grup d’alumnes Erasmus va fer una visita turística a Bocairent.

Més informació:

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Dispensa d'assistència presencial Dispensa d'assistència presencial
Per als estudiants de màster.
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Inici del curs 2020-21
Coneix el model d'ensenyament i les dates acordades pels rectors i la GV.
10 dies de dol oficial 10 dies de dol oficial
Avui dimecres, a les 12 h, minut de silenci per les víctimes de la pandèmia.
Horaris, reunions, viatges... Horaris, reunions, viatges...
Consulta la nova resolució del Rectorat per a la incorporació progressiva.
Nou Campusviu digital Nou Campusviu digital
Llancem un nou periòdic Campusviu digital i interactiu.