Escola d’Emprenedoria de Bocairent

Emmarcada dins del conveni de col·laboració entre la Universitat Politècnica de València (Campus d’Alcoi) i l’Ajuntament de Bocairent.

[ 30/10/2019 ]
Escola d’Emprenedoria de Bocairent

Dins del marc del conveni signat el passat març pel Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València amb l’Ajuntament de Bocairent, s'organitzen les següents activitats:

Curs de comerç electrònic i màrqueting digital
  • 5, 12, 19 i 26 de novembre de 2019. De 15.00 a 17.00 h a la Biblioteca Pública Municipal (sala polivalent).

Taller de models de negoci
  • 22 de novembre de 2019. De 16.00 a 20.00 h a la Biblioteca Pública Municipal (sala polivalent).

Aquestos cursos van dirigits a emprenedors amb una idea empresarial, estudiants i públic en general i el termini d'inscripció finalitza el 4 de novembre per al curs de comerç electrònic i el 20 de novembre per al taller de models de negoci.

Pots inscriure't en la modalitat lliure que és gratuïta però sense dret a certificació o en la modalitat amb dret a certificació que te un cost de 7€.

Dins del marc del conveni, el passat 24 d'octubre un grup d’alumnes Erasmus va fer una visita turística a Bocairent.

Més informació:

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
I Trobada per a la dinamització del sector tèxtil I Trobada per a la dinamització del sector tèxtil
Celebrat a l'IVAM Alcoi, va tenir un gran acolliment.
Benvinguda a alumnes de màsters universitaris Benvinguda a alumnes de màsters universitaris
Els estudiants han acudit al Saló de Plens de l'Ajuntament d'Alcoi.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.